Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 28
Очікувана вартість
5 682 370,00 UAH
UA-2022-05-12-001452-a aafdeced69fc48558715a3bd62759074
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хміль Галина Іванівна

380322556241 Khmil.Halyna@lvivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26526811
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, Городоцька, 299
Контактна особа: Хміль Галина Іванівна
380322556241
Khmil.Halyna@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до п.5 ч.2 ст.40 ЗУ „Про публічні закупівлі” виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. Між Управлінням державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради (надалі за текстом – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Економбуд-ЛВ» (надалі за текстом – Підрядник), за результатом проведених відкритих торгів (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» UA-2019-05-14-000566-c), укладено Договір підряду №8 від 27.06.2019р. на виконання підряду на об’єкт: «Капітальний ремонт приміщення за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 28». Відповідно до п.4 ст.34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» реконструкція, реставрація або капітальний ремонт об’єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їхніх фундаментів у плані, реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг, залізничних колій, ліній електропередачі, зв’язку, трубопроводів, інших лінійних комунікацій у межах земель їх розміщення, а також комплексна реконструкція кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду і нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою. В процесі виконання будівельних робіт по об’єкту підрядною організацією було виявлено необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не передбачених початковим проєктом та відомістю обсягів робіт. Зважаючи на те, що значна частина робіт по об’єкту виконана в рамках основного договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проєкту. У випадку заміна підрядної організації це можливе тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання робіт підрядної організації, яка вже виконувала роботи з будівництва вказаного об’єкта надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цією ж підрядною організацією, а при закінчені робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Обґрунтування закупівлі, що передбачено загальнодержавними нормативними документами, розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-derzhavnoi-reiestratsii/obhruntuvannia-zakupivli/2022. Відповідно до вищенаведеного, виникла нагальна необхідність у коригуванні проєкту «Капітальний ремонт приміщення за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 28» у зв’язку з потребою проведення додаткових будівельних робіт не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту. З урахуванням обсягів робіт які не були передбачені в основному кошторисі були внесені відповідні коригування до проектно-кошторисної документації та за результатами проведення такої експертизи, отримано позитивний експертний звіт від 12.01.2022 №14-1101/01-21. Коригований проєкт було подано до Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області для проведення експертизи коригованої проєктної документації. Робочий проєкт розроблено ФОП Лобзіна О. М. (м. Львів, вул. Сихівська, 30/71, головний інженер проєкту – Лобзіна О. М., кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника АР №000288 від 04.05.2012) на підставі: завдання на коригування, затвердженого замовником та погодженого генпроєктувальником. Відповідно до ухвали ЛМР від 31.12.2021 №1973 „Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік” та ухвали від 17.02.2022 №1985 „Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік” управлінню державної реєстрації було виділено кошти на капітальний ремонт приміщення за адресою: м. Львів, вул. Залізнична, 28. Враховуючи усі вищенаведені факти, зазначаємо, що додаткові роботи по відкоригованому робочому проєкту не були зазначені у початковому проєкті, проте є пов’язаними у технологічному процесі з роботами, які виконуються Підрядником за Договором та повинні проводитись у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проєктом, без виконання додаткових робіт. Вищевказані додаткові роботи є технічно та економічно пов'язані з основним договором. Враховуючи вже виконані роботи, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме: несумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - конструктивні особливості деяких складових будівництва для забезпечення відповідності проєктним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання; - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі; - до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проєктній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем. Виходячи з викладеного вище, виникає необхідність у проведенні переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт об’єкту «Капітальний ремонт приміщення за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 28» з Товариством з обмеженої відповідальністю «Економбуд-ЛВ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2022 11:53
Оскарження наміру укласти договір: 23 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79018, Україна, Львівська область, Львів, Залізнична, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Пірядником належно оформлених актів виконаних робіт та довідки, рахунка на оплату, шляхом проміжних платежів протягом 10-ти календарних днів у разі надходження коштів з міського бюджету на рахунок замовника та в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОНОМБУД-ЛВ"
#37205736
Переможець 5 682 370,00
UAH з ПДВ
12 травня 2022 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2022 11:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОНОМБУД-ЛВ"
#37205736
5 682 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2023 10:11
Економбуд ДУ 3.pdf укладений
07 червня 2023 10:08
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:52
Економбуд д.уг.2до8.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:50
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2022 17:02
Додаткова угода 1 Економбуд ЛВ.pdf зміни до договору
07 липня 2022 17:00
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 12:26
Договір ЕКОНОМБУД.pdf укладений
27 травня 2022 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2.2 Договору №8 від 27 травня 2022 року та відповідно до листа Управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради від 21.06.2022 року №2103 вих-0176
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору для виконання сторонами свої зобов'язань за цим договором
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 07 червня 2023
Сума оплати за договором: 3 643 566,00
UAH (в тому числі ПДВ 607 261,00 UAH)
Причини розірвання договору: З згодою сторін у зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації