Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Перечинська лікарня" Перечинської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 01992386 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., Перечин, вул.Ужанська,8 |
Контактна особа: |
Гапак Світлана Андріївна +380314521538 knpperechinrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2022 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2022 12:07 |
Очікувана вартість: | 8 413 146,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 066,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2022 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2022 14:35 |
Тендерна документація із змінами 17.05.2022.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
зміни_ що вносяться до ТД.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 8.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 7.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 6.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 5.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 4.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 3.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 2 із змінами.docx | |
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 1.docx | |
16 травня 2022 09:57 |
Змiни до Тендерноi документацii 16.05.2022.doc | |
16 травня 2022 09:34 |
Тендерна документація із змінами 16.05.2022.docx | |
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 8.docx | |
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 7.docx | |
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 6.docx | |
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 5.docx | |
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 4.docx | |
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 3.docx | |
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 2 із змінами.docx | |
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 1.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Тендерна документація.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 8.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 7.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 6.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 5.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 4.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 3.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 2.docx | |
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 1.docx |
17 травня 2022 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Тендерна документація із змінами 17.05.2022.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
зміни_ що вносяться до ТД.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 8.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 7.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 6.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 5.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 4.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 3.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 2 із змінами.docx
|
||||||
17 травня 2022 14:35 |
Додаток 1.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:57 |
Змiни до Тендерноi документацii 16.05.2022.doc
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Тендерна документація із змінами 16.05.2022.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 8.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 7.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 6.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 5.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 4.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 3.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 2 із змінами.docx
|
||||||
16 травня 2022 09:34 |
Додаток 1.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 8.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 7.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 6.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 5.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 4.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 3.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 2.docx
|
||||||
12 травня 2022 09:47 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-22-000051 ● c6e89dc1febe43438d77647fc57f394b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2022-05-12-000836-a 12.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-29 16:51:35
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція господарського корпусу під дитяче відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA -2022-05-12-000836-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-04 12:08:46
Пояснення замовника
29.06.2022 року (16:51:35) в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів), щодо моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція господарського корпусу під дитяче відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-12-000836-a), стосовно того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Крім того, запитано надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комунальне некомерційне підприємство «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради, повідомляє, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Реконструкція господарського корпусу під дитяче відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8», визначеної з урахуванням «Настанов з визначення вартості будівництва», які затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Враховуючи затверджений позитивний експертний звіт ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ ТА ЕКСПЕРТИЗА» від 28.12.2021 року №07/0528/21 щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Реконструкція господарського корпусу під дитяче відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8» (додається) та з урахуванням зазначених норм та документів, замовником була визначена очікувана вартість щодо Закупівлі у розмірі 8 413 146,00 грн., що містить весь обсяг будівельних робіт, устаткування та інші витрати з урахуванням ПДВ, що включені до проектної документації за робочим проектом «Реконструкція господарського корпусу під дитяче відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8».
Розмір бюджетного призначення на 2022 рік, на день проведення Закупівлі, становив 900 000,00 грн. (довідка додається).
Стосовно вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Комунальне некомерційне підприємство «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради не має статус бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Дана постанова має виключно рекомендаційний характер для КНП і тому інформація не публікується, також повідомляємо, що КНП не має власного веб-сайту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2022 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДСЕРВІС-М" |
7 405 454,80
UAH з ПДВ
|
7 405 454,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДІМ |
8 253 922,80
UAH з ПДВ
|
7 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КІМ-РЕМ-БУД" |
8 131 880,87
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
8 344 578,10
UAH з ПДВ
|
8 344 578,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДСЕРВІС-М" #41964727 |
Відхилено |
7 405 454,80
UAH з ПДВ
|
14 червня 2022 13:47
|
ТОВ ДІМ #30895536 |
Переможець |
7 999 999,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2022 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 14:04
|
дод угода 4 дитяче.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 09:07
|
ду ДІМ дитяче.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 22:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2022 10:46
|
додаткова угода ДІМ.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2022 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 23:47
|
договірна ціна | укладений |
05 липня 2022 23:46
|
договір | укладений |
05 липня 2022 23:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виділення додаткових коштів на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | Р04-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Р04-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Р04-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |