Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981477 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24 |
Контактна особа: |
Захарченко Людмила Михайлівна 380978834039 romny_srl.Zakypka@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2022 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2022 13:34 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2022 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2022 09:00 |
Тендерна Документація.doc |
13 травня 2022 13:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 травня 2022 09:00 |
Тендерна Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику!
Просимо видалити вимогу щодо гарантійного листа від виробника / офіційного представника ("З метою підтвердження можливості Учасника виконати поставку товарів належної якості (для забезпечення ефективного використання бюджетних коштів) та у необхідній кількості, Учасником у складі пропозиції подається лист виробника (чи його офіційного представника) з посиланням на номер оголошення цих торгів") так як дана вимога значно звужує коло потенційних учасників (зважаючи на те, що вказана конкретна торгова марка, яка відноситься до одного виробника і видається гарантійний лист ОДНОМУ учаснику або максимум двом, щоб відбулися торги) та у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 60/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), більшість виробників відмовляються надавати гарантійні листи до завершення воєнного стану, адже ситуація весь час змінюється і не відомо, що далі може відбутися (хоча товар виготовляють та посталяють). До того ж, договір Ви будете укладати з Учасником, а не зі всіма представленими виробниками. Також звертаємо увагу на той факт, що кількість позицій в закупівлі становить 298 одиниць.
Досить корупції!
Проведіть закупівлю Прозоро!
вимогами Додатку № 3 «Технічна специфікація. Медико – технічні вимоги» тендерної документації, згідно оголошення UA-2022-05-11-000181-a (Предмет закупівлі: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Системи для клінічних хімічних аналізів 33159000-9) 298 найменувань) у складі своєї пропозиції учасник повинен надати: «15. З метою підтвердження можливості Учасника виконати поставку товарів належної якості (для забезпечення ефективного використання бюджетних коштів) та у необхідній кількості, Учасником у складі пропозиції подається лист виробника (чи його офіційного представника) з посиланням на номер оголошення цих торгів.»
Включаючи вище зазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання гарантійного листа від виробника. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), уповноважена особа не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Зазначена вимога має під собою об’єктивне підгрунтя, оскільки на даний час на території України зустрічається велика кількість товарів, що не відповідають зазначеним у сертифікатах якості характеристикам, або мають невідоме джерело походження. А те, що Ви Посилаєтеся на введення воєнного стану в Україні ще більше підкреслює потребу залучитися гарантією поставки товару, що предметом процедури закупівлі.
Крім того, Замовник не обмежує право Учасників надавати пропозиції на товар різних виробників. За попереднім аналізом, на території України існує що найменше декілька різних виробників чи імпортерів товарів, що є предметом закупівлі, а отже кожен Учасник може звернутись до любого виробника чи офіційного представника виробника з метою підтвердження гарантій поставки товарів, необхідних для забезпечення проведення якісних досліджень та безпечною продукцією. Тобто жодних дискримінаційних вимог чи обмеження можливого кола учасників, Замовник не висуває.
А також, враховуючи вимогу за даною потребою реактивів для проведення якісного дослідження та лікування, вимушені проводити відбір учасників з посиленим контролем.
Отже торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за МТВ викладеними згідно потреб Замовника. Щодо кількості позицій специфікації то норми Закону не містять обмежень, тому прийнято рішення залишити МТВ до ТД без змін.
З повагою Уповноважена особа.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-19-000030 ● 39b299d775594d3a9a91be524306a15c
- Статус: вирішено ● Дата: 02 червня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 №54-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.12.2022 №54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-05-11-000181-a 11.05.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 16:12:02
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Системи для клінічних хімічних аналізів 33159000-9) 298 найменувань» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-11-000181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни товарів на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товарів додатковими угодами №1, №2 та №3.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 09:51:20
Клопотання
В зв’язку з тривалими перебоями в електропостачанні та відсутністю інтернету адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради просить Вас продовжити термін надання інформації (пояснення та документи).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-23 15:48:54
Пояснення щодо запиту замовнику
1. Щодо визначення очікуваної вартості та технічних характеристик.
Керуючись нормами законодавства, уповноважена особа визначає предмет закупівлі, розробляє та затверджує тендерну документацію, оприлюднює інформацію, розглядає пропозиції учасників та виконує інші дії, пов’язані із проведенням закупівель.
Потреба для закупівлі визначається кількома факторами, в тому числі протоколами лікування, методиками та правилами надання медичної допомоги. Ключовим принципом, яким керується Замовник, є максимальна ефективність використання коштів, що досягається шляхом закупівлі якісних товарів за максимально вигідною ціною. Процедура відкритих торгів передбачає необхідність розглядати еквіваленти, але при цьому необхідно вказати показники еквівалентності товарів. Пункт 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, що у тендерній документації Замовником повинна бути надана «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону» (п/п 3). Детальні технічні характеристики товарів, що є предметом закупівлі вказані на упаковках, у інструкціях з використання чи сертифікатах якості. Крім того, аналогічні закупівлі проводяться іншими замовниками, де також можна взяти інформацію про технічні показники товарів.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Зокрема, для визначення очікуваної вартості товарів Замовник користувався, крім інших, наступними відкритими джерелами інформації:
https://prozorro.gov.ua – ціни на товари, запропоновані учасниками на інших процедурах аналогічних закупівель.
Офіційні цінові пропозиції від операторів ринку на час підготовки торгів та визначення очікуваної вартості закупівлі не отримувались (ціни уточнювали в телефонному режимі).
Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась з урахуванням: закупівельних цін минулих періодів з урахуванням індексу споживчих цін, цінових пропозицій операторів ринку, що були розміщені у інших процедурах у системі закупівель, тобто – на підставі проведеного моніторингу.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Товари, що є предметом договору, укладеного за результатами відкритих торгів, придбаваються за кошти НСЗУ, тобто джерелом надходження не є кошти місцевого чи Державного бюджету, тобто вказана Постанова КМУ не поширюється на цю закупівлю. Проте детальна інформація з цього приводу розміщена на сайті Прозоро у кабінеті замовника з публікацією та до неї мають доступ усі зацікавлені особи.
2. Щодо внесення змін до істотних умов договору.
Замовник вважає за необхідне надати пояснення, а саме:
На час підписання додаткових угод із постачальником ТОВ «Торговий дім Медсвіт» Замовник дотримувався принципів взаємовідносин сторін договору, що базуються на дотриманні вимог податкового законодавства, Господарського та Цивільного Кодексів, а також законодавства про публічні закупівлі.
З моменту оголошення на території України військового стану відбулося багато процесів, що привели до загального здорожчання усіх товарів, зокрема на це вплинули: ускладнення та подорожчання логістичних послуг, підвищення цін на паливно-мастильні матеріали, підвищення курсів основних валют, підвищення рівня індексу споживчих цін.
Умовами договору поставки передбачається можливість підвищення ціни не частіше 1 разу на 90 днів та не більше ніж на 10% за наявності однієї або кількох умов, передбачених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Постачальником на підтвердження факту коливання цін на ринку надано пояснення та листи виробників товарів, на які підвищуються ціни.
При цьому в подальшому Постачальником надано ВИСНОВОК ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЦІНОВОГО МОНІТОРИНГУ № ЦД-118 Сумської Торгово-промислової Палати України від 18.10.2022, яким додатково підтверджено факт коливання цін на товари у відповідні періоди від дати укладення договору до дати укладення додаткової угоди.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-01-03 08:56:33
додаткова інформація
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань, зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-05-11-000181-a істотні умови договору № 403 від 10.06.2022 року приведені до вимог законодавства шляхом укладення додаткової угоди від 05.01.2023 року (ціна на Масло імерсійне, фл – 107,28 грн., ціна на менінгоагар 250г – 938,25 грн. Також повідомляємо, що закупівля товару «Масло імерсійне, фл» за ціною – 108,28 грн, та за ціною 119,10 грн. а також товару «Менінгоагар 250г» за ціною 939,25 грн не здійснювалась. Копію додаткової угоди від 05.01.2023 р. № 6 та бухгалтерської довідки від 05.01.2023 року № 01-20/60 додаємо. Інші зауваження будуть враховані фахівцями Замовника в подальшій роботі.
2023-01-06 12:24:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».) • усунуто
.
2023-01-10 12:14:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2022 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ |
2 098 802,31
UAH з ПДВ
|
2 098 802,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Медикас |
2 099 415,98
UAH з ПДВ
|
2 099 415,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ #39086221 |
Переможець |
2 098 802,31
UAH з ПДВ
|
27 травня 2022 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 15:17
|
дод. уг. 7.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2023 12:19
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
06 січня 2023 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:40
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:35
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:42
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2022 11:22
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2022 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:43
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2022 12:09
|
договір.pdf | укладений |
10 червня 2022 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі значним коливанням курсу валют сталося підвищення закупівельних цін на деякі товари, що є предметом договору. Враховуючи вище наведене ТОВ «ТД Медсвіт» не може виконувати поставку наступних лікарських засобів «Активований частковий тромбопластиновий час (АЧТЧ) (4 x 16 мл) (BioSystems S. A.)», «Активований частковий тромбопластиновий час (АЧТЧ) (4 x 4 мл) (BioSystems S. A.)», «Глюкоза СпЛ ферментативний 200 визначень», «Кювети 500 шт. (BioSystems S. A.)», «Набір діагн. Моноклональних реагентів для визначення груп крові за системами ABO, Rhesus, Kell ТА ІМУН.At "Групотест" Реагент анті-D фл. 10 мл №1», «Тест-система для кількісної експрес діагностики Глікованого гемоглобіну Finecare PLUS», «Тест-система для кількісної експрес діагностики Д-дімеру Finecare PLUS», «Тест-система для кількісної експрес діагностики Натрійуретичного пептиду Finecare PLUS», «Тест-система для кількісної експрес діагностики Прокальцитоніну Finecare PLUS», «Тест-система для кількісної експрес діагностики Тропоніну І Finecare PLUS», «Фібриноген Clauss (4 x 15 мл) (BioSystems S. A.)», «Фібриноген Clauss (4 x 2 мл) (BioSystems S. A.)» за ціною специфікації. Сторони дійшли згоди в межах законодавства «Про публічні закупівлі» погодити нові ціни з урахуванням зміни не більше, ніж на 10%. |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з листом № 25 від 20 вересня 2022 року від ТОВ «Торговий дім Медсвіт», зі значним коливанням курсу валют, що потягло за собою підвищення закупівельних цін на деякі товари, що є предметом договору № 403 від 10.06.2022 року Код ДК 021-2015 - «33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Системи для клінічних хімічних аналізів 33159000-9) 298 найменувань» а саме: «Білок (загальний) (2 x 250 мл) Biosystems S.A.», «Сечовина/Азот сечовини (УФ-метод) (1 x 1000 мл) Biosystems S.A.», «Сечовина/Азот сечовини (УФ-метод) (1 x 500 мл) Biosystems S.A.», п. 3.4. Договору, керуючись п.2 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та в межах законодавства збільшити ціни не більше, ніж на 10% вище вказаних лікарських засобів та внести зміни до Договору та викласти специфікацію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з листом № 31 від 12 жовтня 2022 року від ТОВ «Торговий дім Медсвіт», зі значним коливанням курсу валют, що потягло за собою підвищення закупівельних цін на деякі товари, що є предметом договору № 403 від 10.06.2022 року Код ДК 021-2015 - «33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Системи для клінічних хімічних аналізів 33159000-9) 298 найменувань» п. 3.4. Договору, керуючись п.2 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та в межах законодавства збільшити ціни не більше, ніж на 10% лікарських засобів, що є предметом договору та викласти специфікацію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю укладеному в попередньому році до 31.03.2023 року. Всі інші пункти договору № 403 від 10 червня 2022 року залишаються без змін. Дана додаткова угода складена в двох примірниках – по одному для кожної із сторін. Примірники мають однакову юридичну силу. 2. Дана Додаткова Угода вступає в силу з «28» грудня 2022 р. і діє в межах Договір № № 403 від 10 червня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити суму договору на 838733,45. грн. (Вісімсот тридцять вісім тисяч сімсот тридцять три гривні 45 копійок) та викласти п. 3.1. в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору складає: 1260068,86 грн. (Один мільйон двісті шістдесят тисяч шістдесят вісім гривень 86 копійка), з урахуванням ПДВ - 82434,41 грн. (Вісімдесят дві тисячі чотириста тридцять чотири гривні 41 копійка), в тому числі включає торгівельну надбавку та інші витрати, а також включається сплата податків та інших обов'язкових платежів. Ціна за одиницю продукції повинна відображатися в гривнях з двома знаками після коми, згідно специфікації, яка є невід’ємною частиною договору.» Всі інші пункти договору № 403 від 10 червня 2022 року залишаються без змін. Дана додаткова угода складена в двох примірниках - по одному для кожної із сторін. Примірники мають однакову юридичну силу. 2. Дана Додаткова Угода вступає в силу з "29" грудня 2022 р. і діє в межах Договір № 403 від 10 червня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі 419760,46 грн. (Чотириста дев’ятнадцять тисяч сімсот шістдесят гривень 46 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю укладеному в попередньому році до 31.03.2023 року. 2. Викласти специфікацію в новій редакції (специфікація додається). Всі інші пункти договору № 403 від 10 червня 2022 року залишаються без змін. Дана додаткова угода складена в двох примірниках – по одному для кожної із сторін. Примірники мають однакову юридичну силу. 3 . Дана Додаткова Угода вступає в силу з «05» січня 2023 р. і діє в межах Договору № 403 від 10 червня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з урахуванням фактично використаних апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Системи для клінічних хімічних аналізів 33159000-9), що є предметом договору, Сторони домовилися зменшити суму договору на 220 124,06 грн. та п.3.1. розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору (з урахуванням пролонгації) складає: 1 459 705,26 грн (Один мільйон чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот п’ять гривен 26 копійок), з урахуванням ПДВ – 195494,74 грн. (Сто дев’яносто п’ять тисяч чотириста дев’яносто чотири гривни 74 копійки), в тому числі включає торгівельну надбавку та інші витрати, а також включається сплата податків та інших обов'язкових платежів. Ціна за одиницю продукції повинна відображатися в гривнях з двома знаками після коми, згідно специфікації, яка є невід’ємною частиною договору» 2. Всі інші пункти договору № 403 від «10» червня 2022 року залишаються без змін. 3. Дана додаткова угода складена в двох примірниках – по одному для кожної із сторін. Примірники мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з «28» березня 2023 р. і діє в межах Договіру № 403 від «10» червня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |