Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дров’яна деревина промислового використання
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2022-05-10-004816-a b7c9700d52f8435794be68d30fb10051
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сергіївна Петрівна

+380966012801 lspetrivna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський національний аграрний університет
Код ЄДРПОУ: 04718013
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160
Контактна особа: Людмила Сергіївна Петрівна
+380966012801
lspetrivna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Підстава для проведення переговорів – пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
21 грудня 2021 року в електронній системі закупівель Закупки.пром було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом Дров’яна деревина промислового використання; 03410000-7 - Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (UA-2021-12-21-001828-c). Дана закупівля не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
24 січня 2022 року в електронній системі закупівель Закупки.пром було опубліковано оголошення про повторне проведення відкритих торгів за предметом закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом Дров’яна деревина промислового використання; 03410000-7 - Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (UA-2022-01-24-002575-b). Дана закупівля повторно не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Таким чином у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.1 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2022 10:58
Оскарження наміру укласти договір: 22 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 метри кубічні
Дров’яна деревина промислового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 травня 2022 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2022 18:56
UA-2022-01-24-002575-b-report.pdf
10 травня 2022 18:55
UA-2021-12-21-001828-c-report.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-23-000036 ● 40f9a5e2aaa04cc7b486f3a0861e6cdb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2022 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.05.2022 №2-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 №2-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-05-10-004816-a 10.05.2022 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " СУМСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00992964
Переможець 4 200 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2022 10:58

Документи

11 травня 2022 10:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2022 10:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " СУМСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00992964
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2022 10:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 10:24
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 08:32
Лісгосп.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 08:29
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 16:13
ДУ №2 Сумський лісгосп(зміна терміну поставки).pdf зміни до договору
28 жовтня 2022 16:12
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 13:11
ДУ№ 1 дрова.pdf зміни до договору
03 червня 2022 13:09
Електронний підпис укладений
31 травня 2022 12:47
Договор 30-5.pdf укладений
31 травня 2022 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити Договір про закупівлю п унктом 1.4. У зв'язку з відсутністю в електронній системі закупівель функціоналу підвантаження додаткових угод у зв'язку з доповненням договору пунктом, дану Додаткову угоду оприлюднено через функціонал "покращення якості предмету закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 30-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити термін постачання товару до 20.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 30-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підвищити ціну за одиницю товару та зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 199 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 699 980,00 UAH)