Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (ДК 021:2015:44212300-2 - Конструкції та їх частини) - Металопластикові конструкції з монтажем
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-05-10-003016-a 26074a2170c54e04bd70ace20129f4d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбань Оксана Василівна

+380671343789 buskcrl.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77
Контактна особа: Горбань Оксана Василівна
+380671343789
buskcrl.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2022 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2022 16:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 м.кв
ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (ДК 021:2015:44212300-2 - Конструкції та їх частини) - Металопластикові конструкції з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець сплачує за товар після його отримання протягом 10 календарних днів з моменту одержання товару та виконання всіх інших зобов’язань цього Договору. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2022 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2022 14:22
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по закупівлі
Дата подання: 11 травня 2022 12:56
Дата відповіді: 12 травня 2022 11:55
Доброго дня. Надайте, будь ласка, розміри дверей. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Приблизний розмір 1100-2100 (точний розмір визначити не можливо, бо ще ведуться ремонтні роботи в КНП "Буська ЦРЛ"). Тому було прийнято рішення, що учасник у складі своєї тендерної документації має надати довідку про виїзд учасника на місце (для уточнення правильних розмірів).
по закупівлі
Дата подання: 11 травня 2022 13:10
Дата відповіді: 12 травня 2022 11:56
У вас вказано: "СПД 32 крізет,дві енергії,аргон", що мається на увазі? 4i-10Ar-4krz-10Ar-4i? або якщо 4krz-10Ar-4-10Ar-4i, то можливо тільки з однією енергією. зробіть уточнення.
Відповідь: 4 крізет-10-4-10Ag-4І
по закупівлі
Дата подання: 12 травня 2022 16:32
Дата відповіді: 13 травня 2022 10:57
Доброго дня. Розміри приблизні 1100*2100мм, а яка кількість дверей? Треба зробити приблизний хоча б прорахунок, щоб розуміти чи пройдемо в ціні і чи є сенс їхати для акту огляду.
Відповідь: Доброго дня! загальна площа - 30 м2, приблизні розміри 1100-2100 мм. Виходячи з вище написаного кількість дверей - 15 шт.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-10-003016-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЛІВАНДОВСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2127209358
Дата подання: 11 травня 2022 12:57
Вимога
Комунальному некомерційному підприємству
Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня»
80500, Львівська обл., м. Буськ, вул. Львівська, 77 ЄДРПОУ: 01997633

Вимога Замовнику за закупівлею UA-2022-05-10-003016-a
код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (ДК 021:2015:44212300-2 - Конструкції та їх частини) - Металопластикові конструкції з монтажем


Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу розглянути та прийняти до уваги ці вимоги.

1. В оголошенні на закупівлю Замовник не вказав обсяг робіт. Замовник надав креслення виробів, але не вказав їх розмірів, кількість визначив у м2. Таким чином Замовник не надав ні кількості, ні розмірів виробів. Це є дискримінацією потенційних учасників. Адже без розмірів та кількості неможливо зробити прорахунок.

Відповідно до статті 14 частини третьої пункту четвертого Закону України «Про публічні закупівлі», «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг…».

Замовник грубо порушуючи цю норму Закону - не надав інформацію про розміри конструкцій та їх кількість для орієнтовного прорахунку.

Виникає питання: якщо Замовник знає що там 30 м2, то невже неузмозі оприлюднити кількість одиниць виробів та їх розміри? Невже не можна вказати скільки пройомів треба замінити, скільки дверей, скільки з них одностулкових, двостулкових?

Вважаю такі дії/бездіяльність Замовника дискримінаційними, такими, що порушують основоположні принципи Закону, викладені у статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…».

2. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку про виїзд учасника на місце (для уточнення правильних розмірів).
Вважаю, що дана вимога, під час воєнного стану і запровадження комендантських годин (!), порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.

Зауважую, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.

Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога про складання довідки про огляд об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.

Також додатково повідомляю, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.

Керуючись вище викладеним, вимагаю:

1. Надати орієнтовні розміри конструкцій та їх кількість для можливості здійснити попередні прорахунки.

2. Внести зміни до оголошення про проведення закупівлі в частині вимоги надати Довідку про виїзд учасника на місце (для уточнення правильних розмірів).

У разі ігнорування моїх законних вимог залишаємо за собою право звернутися до суду, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України, здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та Держаудитслужби України.


ФОП Лівандовський О.М.
11 травня 2022 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 травня 2022 13:01
Доброго дня!
Шановний учасник.
Оскільки в КНП "Буська ЦРЛ» ведуться ремонтні роботи Замовник не може виміряти точні розміри (Приблизний розмір 1100-2100). При огляді приміщення учасник вимірює і уточнює розміри конструкцій. Тому виходячи з цього - обстеження об'єкту є обов'язковою умовою, та не суперечить порушенню законодавства України, так як Замовник зацікавлений в тому що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки, тому
нами висунута така вимога як уточнення правильних розмірів конструкцій.
Номер вимоги: UA-2022-05-10-003016-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3022221056
Дата подання: 13 травня 2022 12:38
Вимагаємо усунення порушень законодавства.
Комунальному некомерційному підприємству Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» 80500, Львівська обл., м. Буськ, вул. Львівська, 77 ЄДРПОУ: 01997633
Вимога Замовнику за закупівлею UA-2022-05-10-003016-a код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (ДК 021:2015:44212300-2 - Конструкції та їх частини) - Металопластикові конструкції з монтажем

Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу розглянути та прийняти до уваги ці вимоги.
При оголошенні закупівлі було допущено такі помилки ,
1. В Додаток № 1 до оголошення ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не вказано розмір та кількість конструкцій що унеможливлює вірний підрахунок собівартості. Також при вказанні остіклення вказано к-ть камер-2,СПД 32 крізет,дві енергії,аргон або сендвіч плита, склопакет і сандвіч плита це два різних матеріали тому АБО тут бути не може. Це все собівартість продукції що формує кінцеву ціну пропозиції.
2. Також ви вказали профіль 6-кам.,підсилений,70мм,WDS, дверна стулка 70мм товщина металу 2,0мм К. Певно та людина що готувала документи до оголошнення не розуміє в данній закупівлі нічого, Дверна стулка вхідної групи може бути 100 мм, 110 мм, 120мм. Але ніяк не 70 мм. Тому що 70мм є віконною стулкою.
3. Також замовник в 1. В Додаток № 1 до оголошення ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ вказав такий пункт
1. (Перевага надається місцевому виробнику який має досвід роботи з бюджетними організаціями не менше 3 – ох років.)
Ви не можете обмежувати коло учасників тому що це є прямим порушенням законодавства .з вами має право працювати підприємство чи підприємець з будь якої області чи регіону нашої країни при чому на рівних правах.
Доведіть будь ласка до ладу тендерну документацію та виправте вказані помилки. Складається враження що тендер прописаний під когось. Не порушуйте закону .Дуже не приємно що в такий важкий час для нашої країни зявляються такі факти. Якщо це так то відповідальність буде згідно чинного законодавства.
Сподіваюсь на вашу розсудливість і розуміння. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 травня 2022 09:44
Доброго дня!
Шановний учасник.
1. Частина конструкцій буде складатися з сендвіч плити, а друга частина зі склопакета.
2.Дверна стулка 104-70 мм.
3. Замовник не обмежує коло учасників вказавши пункт «Перевага надається місцевому виробнику який має досвід роботи з бюджетними організаціями не менше 3 – ох років.», тому що основним критерієм є ціна.

Документи подані скаржником

11 травня 2022 12:56
ВИМОГА.pdf

Документи

12 травня 2022 13:01
відповідь

Документи подані скаржником

13 травня 2022 12:38
Вимога.docx

Документи

16 травня 2022 09:44
документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2022 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Майба Ю.А. 144 547,00
UAH з ПДВ
144 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2022 19:31
Електронний підпис
18 травня 2022 19:27
Виписка з держ.реєстру.pdf
18 травня 2022 19:27
аналог.договір 2.pdf
18 травня 2022 19:27
аналог.договір 3.pdf
18 травня 2022 19:27
Сертифікати.pdf
18 травня 2022 19:27
довідка про мат.базу.pdf
18 травня 2022 19:27
довідка ст.17 ЗУ.pdf
18 травня 2022 19:27
дод.1 технічні вимоги.pdf
18 травня 2022 19:27
аналог.договір 1.pdf
18 травня 2022 19:27
Свідоцтво ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Майба Ю.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Майба Ю.А.
#2768413187
Переможець 144 547,00
UAH з ПДВ
20 травня 2022 16:13

Документи

20 травня 2022 16:13
Електронний підпис
20 травня 2022 16:12
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2022 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Майба Ю.А.
#2768413187
144 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2022 16:13
Електронний підпис
20 травня 2022 16:12
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 12:41
звіт укладений
15 вересня 2022 12:41
Електронний підпис укладений
07 червня 2022 15:27
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
07 червня 2022 15:10
Електронний підпис укладений
25 травня 2022 12:41
договір укладений
25 травня 2022 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною джерел фінансування «Покупця», Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу XIIІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» договору №1 від 25.05.2022 року та викласти у новій редакції: КНП «Буська ЦРЛ» КНП «Буська ЦРЛ» 80500 м. Буськ, вул. Львівська, 77 ЄДРПОУ 01997633 МФО 305299 р/р UA793032990000026004041005784 р/р UA933052990000026007041017070 в ЗГРУ ПриватБанк 2. Дана додаткова угода вступає в силу з дати її підписання. 3. Цю додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною до Договору №1 від 25.05.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 144 547,00
UAH