Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2022-05-10-001321-a 2c055508934c480789d738b836f6a7ed
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоя Дерепа

380445314975 z.derepa@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 44470624
Вебсайт: https://knute.edu.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул.Кіото, будинок 19
Контактна особа: Зоя Дерепа
380445314975
z.derepa@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2022 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2022 16:00
Початок аукціону: 20 травня 2022 13:32
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79140000-7: Послуги з юридичної консультації та правового інформування


Послуги складаються, зокрема, але не виключно, з: - консультування з питань забезпечення діяльності в умовах воєнного стану; - консультування з питань запобігання корупції; - консультування з питань передачі державного майна та його оформлення; - консультування з інших юридичних питань; - складання юридичних висновків; - представництво інтересів в справах та складання процесуальних документів; - юридичний аналіз наказів, договорів, положень, які пов’язані з діяльністю Замовника; - надання юридичних висновків з питань, які пов’язані з діяльністю Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
452 год
Юридичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться після підписання Сторонами актів наданих послуг не пізніше 10 числа наступного місяця, що передує за звітним (протягом 5 банківських днів) шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2022 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2022 11:13
Оголошення консультування.docx
10 травня 2022 11:13
Документація консультування.doc
10 травня 2022 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2022 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2022 11:13
Оголошення консультування.docx
10 травня 2022 11:13
Документація консультування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаткові витрати при наданні послуг
Дата подання: 11 травня 2022 08:42
Дата відповіді: 11 травня 2022 16:38
Доброго дня. Витрати на проїзд до Замовника чи місця перемовин, сплата судового збору, мита чи інших державних платежів оплачується Замовником окремо?
Відповідь: Доброго дня. Витрати щодо судових зборів, мит та інших державних платежів сплачуються Замовником окремо, та не входять до складу предмету закупівлі за ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги). Дякуємо за питання
умови договору
Дата подання: 11 травня 2022 10:43
Дата відповіді: 11 травня 2022 16:39
Вітаю! Згідно з п. 4.2.3. Договору Замовник зобов'язується: Своєчасно забезпечувати Виконавця всім необхідним для виконання наданих йому доручень, передбачених даним договором, в тому числі документами в необхідній кількості екземплярів, нормативними актами, які регулюють діяльність Замовника, нормативно-правовою літературою, та необхідною для виконання завдань Замовника канцелярією. Що саме розуміється під терміном "канцелярія"? Якщо канцелярські товари, то які саме? Папір, витратні матеріали для принтерів, щось інше? Хто і на підставі яких саме критеріїв визначає обсяг канцелярії, необхідної для виконання завдань замовника? Крім того, оскільки відповідно до п. 3.2. Договору Послуги надаються в межах територіальних кордонів України, тобто фактично на всій території України, то яким чином, за якими критеріями, на підставі яких документів відшкодовуються транспортні витрати та витрати на відрядження за межі м. Києва? Заздалегідь вдячний за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За необхідності та за попереднім погодженням з Замовником, з метою належного виконання послуг Виконавцем, може бути надано канцелярію у складі: офісний папір, ручка, олівець, папки. Інші витратні матеріали чи відшкодування транспортних послуг до складу предмету закупівлі (ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги)) не входять. Дякуємо за питання.
Вимоги до учасників
Дата подання: 11 травня 2022 13:17
Дата відповіді: 12 травня 2022 16:04
В Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі передбачені вимоги до учасників (п.п.5.3-5.6). В якій формі і яким чином підтверджувати вказану інформацію на даний час, оскільки деякі реєстри в період військового стану не працюють (зокрема, Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення не працює)? Чи можливо інформацію, вказану в п.п.5.-5.6 додатку 2 підтвердити довідкою в довільній формі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам надання послуг (у тому числі вимогам, викладеним у пп 5.3 -5.6 Додатку 2 до документації), Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції в електронному вигляді (бажано у форматі pdf) -Технічні, якісні та кількісні характеристики надання послуг за формою Додатку 2 до документації з підписом та печаткою (у разі її використання). Інші документи подавати не потрібно про виконання п.п. 5.3-5.6. Дякуємо за питання
Участь
Дата подання: 11 травня 2022 16:10
Дата відповіді: 12 травня 2022 16:54
Серед вимог до учасника є наявність свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю. У зв'язку з чим просимо надати роз'яснення, чи може приймати участь в закупівлі учасник юридична особа (товариство з обмеженою відповідальність, фізична особа-підприємець) в якої працівник, який буде залучений до ндання послуг має в наявності свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Предметом закупівлі передбачено надання послуг, зокрема:
Складання процесуальних документів та представництво інтересів в судах.
Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" Адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності).
Крім того, відповідно до процесуальних законів (ГПК, ЦПК, КАС України) відшкодуванню витрат на професійну правничу допомогу здійснюється виключно за послуги, які надаються адвокатом відповідно до Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність".
Послуги відповідно до цього договору має надавати саме адвокат у тій організаційно-правовій формі, яка визначена Законом України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність". Дякуємо за питання.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 11 травня 2022 18:41
Дата відповіді: 12 травня 2022 16:05
Доброго дня. Відповідно до вимог документації зазначено про необхідність надання скан-копії аналогічного договору щодо предмету закупівлі, що укладався Учасником за останні три роки (тобто достатньо надати інформацію в межах трьох останніх років). Чи буде достатньо одного аналогічного договору, що був укладений протягом трьох останніх років чи необхідно три аналогічних договора за кожен рік вказаного періоду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Достатньо подати один аналогічний договір за предметом закупівлі. Дякуємо за питання
Технічні, якісні та кількісні характеристики надання послуг
Дата подання: 12 травня 2022 17:44
Дата відповіді: 13 травня 2022 15:21
Відповідно до оголошення про проведення спрощених закупівель послуги складаються, зокрема, з представництва інтересів в справах та складання процесуальних документів. Прошу повідомити чи відкрити на даний час провадження в судах, де однією із сторін є Замовник? Кількість таких справ, яка юрисдикція суду?
Відповідь: Доброго дня.
Предметом закупівлі є за ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги), у кількості 452 години.
Дякуємо за питання.
Проєкт договору на послуги
Дата подання: 12 травня 2022 17:46
Дата відповіді: 13 травня 2022 15:21
Відповідно до оголошення про проведення спрощених закупівель обсяг надання послуг складає 452 годин, строк надання послуг до 20.12.2022 року. Згідно п. 3.3. договору про надання послуг сторонами узгоджується строк виконання доручення. Як визначається кількість годин для виконання того чи іншого доручення Замовника? Як діяти сторонам, якщо обсяг наданих послуг буде вичерпано до дня закінчення строку дії договору? Умови договору про надання послуг не містять положень про зазначене вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Договір за результатом спрощеної закупівлі укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 2.5. Проєкту договору, по результату надання послуг Виконавець надає Замовнику акт про надання послуг.
Кількість годин для виконання того чи іншого доручення Замовника (наданих послуг) розраховується з урахуванням співмірності, погодинної ставки та фактичних трудовитрат.
У разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання Замовник, відповідно до п. 9 ст. 41 Закону оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Дякуємо за питання.
Проєкт договору на послуги.
Дата подання: 12 травня 2022 17:48
Дата відповіді: 13 травня 2022 15:22
Відповідно до умов п. 3.5. договору про надання послуг, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом п’яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України. З урахуванням воєнного положення, станом фінансування видатків державного бюджету прошу повідомити чи підтверджений державною казначейською службою бюджетне призначення у розмірі 198 000,00 грн за кошторисом для фінансування витрат Замовника щодо оплати зазначених юридичних послуг протягом 2022 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Закупівля послуг за ДК 021-2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги) здійснюється Замовником відповідно до річного плану закупівель на 2022 рік (зі змінами). Оплата за послуги здійснюється в порядку визначеному Постановою Кабінетом Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»)від 09 червня 2021 року № 590. Дякуємо за питання.
Вимоги до учасників
Дата подання: 14 травня 2022 00:04
Дата відповіді: 16 травня 2022 15:51
У пп. 5.1 п. 5 Технічних, якісних та кількісних характеристик надання послуг (додаток 2 до документації) встановлено таку вимогу до Потенційного учасника: "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору". Водночас, п. 1 Технічних, якісних та кількісних характеристик надання послуг (додаток 2 до документації) визначено, що Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (Юридичні послуги) (далі – Послуги). Серед інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 2 Технічних, якісних та кількісних характеристик надання послуг (додаток 2 до документації) : Послуги складаються, зокрема, але не виключно, з: - консультування з питань забезпечення діяльності в умовах воєнного стану; - консультування з питань запобігання корупції; - консультування з питань передачі державного майна та його оформлення; - консультування з інших юридичних питань; - складання юридичних висновків; - представництво інтересів в справах та складання процесуальних документів; - юридичний аналіз наказів, договорів, положень, які пов’язані з діяльністю Замовника; - надання юридичних висновків з питань, які пов’язані з діяльністю Замовника. Чи вважатиметься аналогічним за предметом закупівлі договором раніше укладений договір при відсутності такої послуги як консультування з питань забезпечення діяльності в умовах воєнного стану?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію аналогічного договору щодо предмету закупівлі. Предметом закупівлі є за ДК 021:2015 код 79140000-7 Послуги з юридичної консультації та правового інформування (юридичні послуги). Дякуємо за питання.
ЗАПОВНЕННЯ ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ
Дата подання: 16 травня 2022 10:46
Дата відповіді: 16 травня 2022 15:51
Добрий день! У мене наступні запитання: 1. Чи потрібно у формі "Цінова пропозиція" (додаток № 1 до документації) заповнювати колонки "За 1 годину, грн.", "Ціна, грн." та "Кількість годин"? Якщо так, то чи зазначати це лише по відношенню в загальному до послуги, згідно предмету закупівлі, чи також окремо в розрізі кожної із складових послуг, тобто окремо по відношенню до "консультування з питань забезпечення діяльності в умовах воєнного стану", "консультування з питань запобігання корупції", і т.д... ? 2. Чи заповнювати п. 2.1 проекту договору (Вартість наданих послуг) та підсумковий рядок специфікації до договору "Загальна вартість пропозиції, грн." ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.

Щодо питання 1: «Цінова пропозиція» подається учасником заповнена відповідно до додатку 1 до документації . Учасник заповнює всі колонки і зазначає вартість за юридичні послуги, що є предметом закупівлі.

Щодо питання 2: Відповідно до п.4 документації при заповненні проєкту договору, додатків (специфікаці) цінові показники не зазначаються. Дякуємо за питання.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-10-001321-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "М3-КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:44431281
Дата подання: 16 травня 2022 15:57
Рівні умови для учасників усіх організаційно-правових форм
ВИМАГАЄМО забезпечити участь у спрощеній закупівлі на рівних умовах учасників всіх організаційно-правових форм, в т.ч. ТОВ.
У тексті Вашого Оголошення ніде не визначено, що учасник закупівлі має бути виключно адвокат, адвокатське об’єднання чи бюро.
Звичайно, така вимога суперечила б Закону № 922, а за таким переліком юридичних послуг, який визначено у Додатку 2 Оголошення, послугу міг би надати будь-який кваліфікований юрист.
Однак, як вбачається з Вашої відповіді на запитання від 12.05.2022, наша пропозиція, так як і пропозиції інших учасників, які не адвокати, адвокатські об’єднання чи бюро, однак співпрацюють чи мають у штаті таких – будуть відхилені.

Звертаємо увагу, що відповідно до частини другої статті 5 Закону № 922 учасники (резиденти та нерезиденти) ВСІХ форм власності та ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИХ ФОРМ беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на РІВНИХ умовах.

Пропишіть це у Вашій документації та забезпечте рівні умови!!!

Вимога додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2022 15:10
Вимога не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

16 травня 2022 15:57
Вимога_UA-2022-05-10-001321-a.pdf

Документи

17 травня 2022 15:10
протокол 5.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2022 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КЕЙС ЕНД ПАРТНЕРС ІНТЕРНЕШНЛ" 180 800,00
UAH з ПДВ
54 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Свірський Тарас Володимирович 146 900,00
UAH з ПДВ
99 900,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ''ВОЛОШИН І ПАРТНЕРИ'' 180 795,48
UAH з ПДВ
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Адвокатське бюро "ЛЕКСІУМ" Дідика Ігоря" 198 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коструба Анатолій Володимирович 160 003,48
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М3-КОНСАЛТ" 194 998,22
UAH з ПДВ
101 899,99
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "АЛЕКСЕЄНКО" 189 840,00
UAH з ПДВ
123 034,40
UAH з ПДВ
Документи
Адвокат Феленко Сергій Олександрович 142 380,00
UAH з ПДВ
142 380,00
UAH з ПДВ
Документи
Адвокат Вітів Мар'яна Богданівна 192 100,00
UAH з ПДВ
192 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2022 10:15
Електронний підпис
18 травня 2022 10:15
свідоцтво.pdf
18 травня 2022 10:15
згода.pdf.p7s
18 травня 2022 10:15
аналогічний договір.pdf
18 травня 2022 10:15
свідоцтво.pdf.p7s
18 травня 2022 10:15
пропозиція.pdf
18 травня 2022 10:15
аналогічний договір.pdf.p7s
18 травня 2022 10:15
статутні документи.pdf
18 травня 2022 10:15
статутні документи.pdf.p7s
18 травня 2022 10:15
проєкт договору.pdf
18 травня 2022 10:15
пропозиція.pdf.p7s
18 травня 2022 10:15
проєкт договору.pdf.p7s
18 травня 2022 10:15
технічні показники.pdf
18 травня 2022 10:15
технічні показники.pdf.p7s
18 травня 2022 10:15
згода.pdf

Публічні документи

19 травня 2022 13:00
Електронний підпис
19 травня 2022 12:59
Цінова пропозиція.PDF
19 травня 2022 12:59
Свідоцтво адвоката.PDF
19 травня 2022 12:59
Довідка.PDF
19 травня 2022 12:59
Проект договору.PDF
19 травня 2022 12:59
Довідка - пояснення.PDF

Публічні документи

19 травня 2022 15:48
Електронний підпис
19 травня 2022 15:47
Виписка.pdf
19 травня 2022 15:47
Лист-згода (Додаток 4).pdf
19 травня 2022 15:47
Статут.pdf
19 травня 2022 15:47
Свідоцтво.pdf
19 травня 2022 15:47
Лист-відгук.pdf

Публічні документи

19 травня 2022 15:38
Електронний підпис
19 травня 2022 15:28
PDF-атестат_професора.pdf
19 травня 2022 15:28
Diploma_Doctor.habil.pdf
19 травня 2022 15:28
Технічні_вимоги.pdf
19 травня 2022 15:28
Проект-договору.pdf
19 травня 2022 15:28
Витяг.pdf
19 травня 2022 15:28
Форма_ком_пропозиції.pdf
19 травня 2022 15:28
Лист-згода.pdf
19 травня 2022 15:28
Лист-відгук-юридичні.pdf
19 травня 2022 15:28
PDF-паспорт.pdf

Публічні документи

19 травня 2022 10:34
Електронний підпис
19 травня 2022 10:32
3_Аналогічний досвід.pdf
19 травня 2022 10:32
9_Лист-згода_Перс.дані.pdf
19 травня 2022 10:32
1_Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2022 10:32
8_Проєкт договору.pdf
19 травня 2022 10:32
5.1_Наказ_директор.pdf
19 травня 2022 10:32
6_Статут_ТОВ М3-Консалт.pdf
19 травня 2022 10:32
7_Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 травня 2022 09:55
Електронний підпис
19 травня 2022 09:53
Електронний підпис
19 травня 2022 09:53
2.2 Наказ АБ АЛЕКСЕЄНКО.pdf
19 травня 2022 09:53
4 Виписка з ЄДР.pdf
19 травня 2022 09:53
3 Статут АБ АЛЕКСЕЄНКО.pdf
19 травня 2022 09:53
10 Додаток 2.pdf.p7s
19 травня 2022 09:53
8 Лист-відгук.pdf
19 травня 2022 09:53
8 Лист-відгук.pdf.p7s
19 травня 2022 09:53
12 Інформаційний лист.pdf
19 травня 2022 09:53
7 Аналогічний договір.pdf
19 травня 2022 09:53
10 Додаток 2.pdf
19 травня 2022 09:53
4 Виписка з ЄДР.pdf.p7s

Публічні документи

18 травня 2022 13:22
Електронний підпис
18 травня 2022 13:21
Лист-згода.pdf
18 травня 2022 13:21
проєкт договору.pdf
18 травня 2022 13:21
довідка про облік.pdf
18 травня 2022 13:21
тех умови.docx.p7s
18 травня 2022 13:21
свідоцтво_адвоката.pdf
18 травня 2022 13:21
цінова пропозиція.docx.p7s
18 травня 2022 13:21
лист_відгук_ФОП Сидор.pdf
18 травня 2022 13:21
Договір_ФОП Сидор.pdf
18 травня 2022 13:21
довідка_рахунок.pdf

Публічні документи

19 травня 2022 11:49
Електронний підпис
19 травня 2022 11:48
Договір Корсар.pdf.p7s
19 травня 2022 11:48
Додаток 4 Лист-згода.pdf.p7s
19 травня 2022 11:48
ІПН.pdf.p7s
19 травня 2022 11:48
Лист-відгук.pdf.p7s
19 травня 2022 11:48
Свідоцтво.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КЕЙС ЕНД ПАРТНЕРС ІНТЕРНЕШНЛ"

Свірський Тарас Володимирович

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ''ВОЛОШИН І ПАРТНЕРИ''

Адвокатське бюро "ЛЕКСІУМ" Дідика Ігоря"

ФОП Коструба Анатолій Володимирович

ТОВ "М3-КОНСАЛТ"

АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "АЛЕКСЕЄНКО"

Адвокат Феленко Сергій Олександрович

Адвокат Вітів Мар'яна Богданівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КЕЙС ЕНД ПАРТНЕРС ІНТЕРНЕШНЛ"
#40098680
Переможець 54 240,00
UAH з ПДВ
23 травня 2022 14:10

Документи

23 травня 2022 14:10
Електронний підпис
23 травня 2022 14:09
ПРОТОКОЛ №6.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2022 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КЕЙС ЕНД ПАРТНЕРС ІНТЕРНЕШНЛ"
#40098680
54 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2022 14:10
Електронний підпис
23 травня 2022 14:09
ПРОТОКОЛ №6.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 09:10
Електронний підпис укладений
25 травня 2022 13:17
100.pdf укладений
25 травня 2022 13:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Юридичні послуги 452 год 120,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2022 — 20 грудня 2022
Сума оплати за договором: 54 240,00
UAH