Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (аутсорсинг)
Очікувана вартість
852 723,20 UAH
UA-2022-05-09-000840-a 05524942c52b4687b22e0ac5ec75e565
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Погоріла

+380982355875 mogpansion@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 21911036
Місцезнаходження: 51041, Україна , Дніпропетровська обл., с. Могилів, вул. Берегова, 42а
Контактна особа: Тетяна Погоріла
+380982355875
mogpansion@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
28.02.2022 р. замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», та оголошено закупівлю ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» ( Послуги їдалень. Аутсорсинг. ), на суму 4 281 875.00 ( чотири мільйонів двісті вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп) без ПДВ.
31.0132022 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. На участь у торгах було подано три тендерні пропозиції. За результатами проведення розгляду тендерних пропозицій 04.04.2022 року до аукціону були допущені два учасники ТОВ «ЛІКЕА» та ТОВ «МІКА ГРУП», пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» було дискваліфіковано.
08.04.2022 року о 15 год. 37 хв. до закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги їдалень . Аутсорсинг) UA -2022-02-28-001574-а до АМКУ надійшла скарга від ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» за номером № UA -2022-02-28-001574-а. b3 на оскарження результатів предкваліфікації. Скарга в АМКУ до закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» ( Послуги їдалень. Аутсорсинг. ) рішенням АМКУ № 4339-р/пк-пз від 03.05.02022 року прийнята до розгляду, розгляд скарги відбудеться 26.05.2022 року о 11:00 год..
Відповідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження процедура закупівлі зупиняється до розгляду скарги.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі, це процедура, що використовується замовником як виняток, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Адміністрація закладу несе повну відповідальність за життя та здоров’я підопічних, які відповідно до встановлених натуральних норм харчування забезпечуються раціональним не менше ніж чотириразовим харчуванням, у тому числі дієтичним, з урахуванням віку та стану здоров’я (проміжки часу між прийманням їжі не повинні перевищувати чотирьох годин).

З метою забезпечення безперебійного функціювання закладу , у зв’язку з оскарженням прийнятих рішень в закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги їдалень. Аутсорсинг. UA -2022-02-28-001574-а), та враховуючи те, що скарга знаходиться в статусі « Прийнята до розгляду» до 26.05.2022 року, виникла нагальна потреба здійснити закупівлю «Послуги їдалень. Аутсорсинг.» в обсязі, що не перевищує 20 % від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, на період з 25 травня – 19 липня 2022 року , та застосувати ,як виняток, переговорну процедуру ( скорочена) закупівлі відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні заупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 травня 2022 11:23
Оскарження наміру укласти договір: 15 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень. Аутсорсинг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51041, Україна, Дніпропетровська область, c. Могилів, вул. Берегова, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2022  —  19 липня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

09 травня 2022 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 травня 2022 11:19
Обгрунтування переговоної процедури.docx
09 травня 2022 11:19
Лист Дружко.pdf
09 травня 2022 11:19
рішення від 03.05.2022 № 4339.pdf
09 травня 2022 11:19
Протокол переговорів послуги їдалень.pdf
09 травня 2022 11:19
скарга_АМК КЕП .pdf
09 травня 2022 11:19
Протокол позачергового засідання.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІКЕА"
#43356209
Переможець 852 723,20
UAH
09 травня 2022 11:23

Документи

09 травня 2022 11:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2022 11:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІКЕА"
#43356209
852 723,20
UAH
Документи

Документи

09 травня 2022 11:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 09:57
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 09:38
Дод.угода їдальня.pdf зміни до договору
24 червня 2022 09:36
Електронний підпис укладений
17 травня 2022 09:57
Договір послуги їдалень 17.05.2022.pdf укладений
17 травня 2022 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 417 028,80
UAH