Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень (аутсорсинг)
Очікувана вартість
852 723,20 UAH
UA-2022-05-09-000840-a ● 05524942c52b4687b22e0ac5ec75e565
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21911036 |
Місцезнаходження: | 51041, Україна , Дніпропетровська обл., с. Могилів, вул. Берегова, 42а |
Контактна особа: |
Тетяна Погоріла +380982355875 mogpansion@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
28.02.2022 р. замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», та оголошено закупівлю ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» ( Послуги їдалень. Аутсорсинг. ), на суму 4 281 875.00 ( чотири мільйонів двісті вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп) без ПДВ.
31.0132022 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. На участь у торгах було подано три тендерні пропозиції. За результатами проведення розгляду тендерних пропозицій 04.04.2022 року до аукціону були допущені два учасники ТОВ «ЛІКЕА» та ТОВ «МІКА ГРУП», пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» було дискваліфіковано.
08.04.2022 року о 15 год. 37 хв. до закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги їдалень . Аутсорсинг) UA -2022-02-28-001574-а до АМКУ надійшла скарга від ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» за номером № UA -2022-02-28-001574-а. b3 на оскарження результатів предкваліфікації. Скарга в АМКУ до закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» ( Послуги їдалень. Аутсорсинг. ) рішенням АМКУ № 4339-р/пк-пз від 03.05.02022 року прийнята до розгляду, розгляд скарги відбудеться 26.05.2022 року о 11:00 год..
Відповідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження процедура закупівлі зупиняється до розгляду скарги.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі, це процедура, що використовується замовником як виняток, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Адміністрація закладу несе повну відповідальність за життя та здоров’я підопічних, які відповідно до встановлених натуральних норм харчування забезпечуються раціональним не менше ніж чотириразовим харчуванням, у тому числі дієтичним, з урахуванням віку та стану здоров’я (проміжки часу між прийманням їжі не повинні перевищувати чотирьох годин).
З метою забезпечення безперебійного функціювання закладу , у зв’язку з оскарженням прийнятих рішень в закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги їдалень. Аутсорсинг. UA -2022-02-28-001574-а), та враховуючи те, що скарга знаходиться в статусі « Прийнята до розгляду» до 26.05.2022 року, виникла нагальна потреба здійснити закупівлю «Послуги їдалень. Аутсорсинг.» в обсязі, що не перевищує 20 % від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, на період з 25 травня – 19 липня 2022 року , та застосувати ,як виняток, переговорну процедуру ( скорочена) закупівлі відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні заупівлі».
31.0132022 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. На участь у торгах було подано три тендерні пропозиції. За результатами проведення розгляду тендерних пропозицій 04.04.2022 року до аукціону були допущені два учасники ТОВ «ЛІКЕА» та ТОВ «МІКА ГРУП», пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» було дискваліфіковано.
08.04.2022 року о 15 год. 37 хв. до закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги їдалень . Аутсорсинг) UA -2022-02-28-001574-а до АМКУ надійшла скарга від ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» за номером № UA -2022-02-28-001574-а. b3 на оскарження результатів предкваліфікації. Скарга в АМКУ до закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» ( Послуги їдалень. Аутсорсинг. ) рішенням АМКУ № 4339-р/пк-пз від 03.05.02022 року прийнята до розгляду, розгляд скарги відбудеться 26.05.2022 року о 11:00 год..
Відповідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження процедура закупівлі зупиняється до розгляду скарги.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі, це процедура, що використовується замовником як виняток, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Адміністрація закладу несе повну відповідальність за життя та здоров’я підопічних, які відповідно до встановлених натуральних норм харчування забезпечуються раціональним не менше ніж чотириразовим харчуванням, у тому числі дієтичним, з урахуванням віку та стану здоров’я (проміжки часу між прийманням їжі не повинні перевищувати чотирьох годин).
З метою забезпечення безперебійного функціювання закладу , у зв’язку з оскарженням прийнятих рішень в закупівлі ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги їдалень. Аутсорсинг. UA -2022-02-28-001574-а), та враховуючи те, що скарга знаходиться в статусі « Прийнята до розгляду» до 26.05.2022 року, виникла нагальна потреба здійснити закупівлю «Послуги їдалень. Аутсорсинг.» в обсязі, що не перевищує 20 % від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, на період з 25 травня – 19 липня 2022 року , та застосувати ,як виняток, переговорну процедуру ( скорочена) закупівлі відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні заупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2022 11:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 травня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень. Аутсорсинг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51041, Україна, Дніпропетровська область, c. Могилів, вул. Берегова, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2022
—
19 липня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
09 травня 2022 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2022 11:19 |
Обгрунтування переговоної процедури.docx | |
09 травня 2022 11:19 |
Лист Дружко.pdf | |
09 травня 2022 11:19 |
рішення від 03.05.2022 № 4339.pdf | |
09 травня 2022 11:19 |
Протокол переговорів послуги їдалень.pdf | |
09 травня 2022 11:19 |
скарга_АМК КЕП .pdf | |
09 травня 2022 11:19 |
Протокол позачергового засідання.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІКЕА" #43356209 |
Переможець |
852 723,20
UAH
|
09 травня 2022 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 09:38
|
Дод.угода їдальня.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2022 09:57
|
Договір послуги їдалень 17.05.2022.pdf | укладений |
17 травня 2022 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |