Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 85110000-3— Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення гістологічних досліджень)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2022-05-09-000516-a 8581e49b34724278963c4dea35f27c66
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Осипова

+380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 25695724
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, буд. 59 А
Контактна особа: Олена Осипова
+380442579452
kdcgolos_fin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 травня 2022 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2022 12:00
Початок аукціону: 19 травня 2022 14:55
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 послуга
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу І категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
210 послуга
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу ІІ категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
50 послуга
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу III категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
12 послуга
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу IV категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу V категорії складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 травня 2022 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 травня 2022 10:24
Проект договору.doc
09 травня 2022 10:24
Протокольне рішення УО про початок СП.docx
09 травня 2022 10:24
Оголошення Гістолог.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 " Технічні (якісні) вимоги до товару "
Дата подання: 11 травня 2022 16:35
Дата відповіді: 12 травня 2022 11:06
Доброго дня! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Додатку 2 " Технічні (якісні) вимоги до товару " Замовником вказано пункт : "- Учасник повинен своїми силами, засобами і матеріалами надати послуги по проведенню гістологічних досліджень", що суперечить Закону про "Публічні закупівлі" Статті 14 в частині 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Чи дозволяється залучення субпідрядника Учаснику Замовником ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник має право, а не обов’язок включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу, яка дозволяє залучення субпідрядника/співвиконавця. В додатку 2 " Технічні (якісні) вимоги до товару " Замовником чітко зазначено, що Учасник повинен своїми силами, засобами і матеріалами надати послуги по проведенню гістологічних досліджень.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-09-000516-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕЛЬТА ЛАБ", Код ЄДРПОУ:37265561
Дата подання: 11 травня 2022 12:21
Зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель
Доброго дня!
Чи враховано Замовником можливість залучення Учасником субпідрядника , як передбачено Законом " Про публічні закупівлі"? Зокрема
Статтю 14 частину 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що залучення субпідрядника передбачено у Статті 17 Закону « Про публічні закупівлі»:
7. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону « Про публічні закупівлі»:
«якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Просимо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель згідно нормам Закону України " Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2022 15:08
Доброго дня! Частиною три статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься визначений перелік вимог, який обов’язково зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. У той же час, цією ж частиною визначено, що в оголошенні може зазначатися й інша інформація. Тобто Замовник має право, а не обов’язок включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу, яка дозволяє залучення субпідрядника/співвиконавця.
Також слід зазначити, що оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» та підстав для відмови в участі у закупівлі. Адже якщо відкрити статтю 17, то ми побачимо, що там наведений перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. А спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.

Документи

11 травня 2022 15:08
Протокол УО.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2022 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЛ ДІЛА" 173 000,00
UAH з ПДВ
171 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ" 180 000,00
UAH з ПДВ
171 360,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) 178 371,00
UAH з ПДВ
178 371,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2022 11:32
Електронний підпис
18 травня 2022 11:20
Лист-згода.pdf
18 травня 2022 11:20
Протокол.pdf
18 травня 2022 11:20
Статут.pdf
18 травня 2022 11:20
Свідоцтво по ПДВ.pdf
18 травня 2022 11:20
Пропозиція.pdf
18 травня 2022 11:20
Витяг з ЕДРЮО.pdf
18 травня 2022 11:20
Ліцензія.pdf
18 травня 2022 11:20
Реквізити.pdf
18 травня 2022 11:20
Довідка.pdf
18 травня 2022 11:20
Проект договору.pdf
18 травня 2022 11:20
Опис.pdf
18 травня 2022 11:20
Інформаційний лист.pdf

Публічні документи

17 травня 2022 14:22
Електронний підпис
17 травня 2022 14:04
20Сертифікат CSD-ISO-9001 2015.pdf
17 травня 2022 14:04
10 Статут.pdf
17 травня 2022 14:04
10.1 Опис до Статута.pdf
17 травня 2022 14:04
4Лист щодо акредитації.pdf
17 травня 2022 14:04
14Витяг з ЄДР.pdf
17 травня 2022 14:04
3.1 Ліцензія.pdf
17 травня 2022 14:04
19Проект договора.pdf
17 травня 2022 14:04
1Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 травня 2022 12:39
Електронний підпис
17 травня 2022 12:38
Проєкт договору.PDF
17 травня 2022 12:38
Виписка 2022 КМКЛ №10.PDF
17 травня 2022 12:38
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЛ ДІЛА"

ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ"

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЛ ДІЛА"
#25587390
Переможець 171 300,00
UAH з ПДВ
24 травня 2022 16:26

Документи

24 травня 2022 16:26
Електронний підпис
24 травня 2022 16:22
Протокол УО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2022 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЛ ДІЛА"
#25587390
171 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2022 16:26
Електронний підпис
24 травня 2022 16:22
Протокол УО.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 14:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 16:10
ДУ 2.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2022 11:33
ДУ 1.PDF зміни до договору
16 червня 2022 11:06
Електронний підпис укладений
31 травня 2022 17:09
Договір 35 22.PDF укладений
31 травня 2022 17:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу І категорії складності 300 послуга 293,00
UAH
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу ІІ категорії складності 210 послуга 294,00
UAH
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу III категорії складності 50 послуга 300,00
UAH
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу IV категорії складності 12 послуга 480,00
UAH
Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу V категорії складності 1 послуга 900,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 35/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 46 419,00
UAH