Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари різні
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2022-05-05-001041-c f68a3d588246424dbcf1dd078eae9b15
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маленко Світлана Петрівна

380735371002 rudik.desna2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 21467676
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, Драйзера, 19
Контактна особа: Маленко Світлана Петрівна
380735371002
rudik.desna2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2022 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2022 12:00
Початок аукціону: 24 травня 2022 12:02
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 упаковка
1. Біндер/зажим для паперу Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
14 упаковка
2. Біндер/зажим Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
3 упаковка
3. Біндер/зажим Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
25 штуки
4. Зошит канцелярський А4 т/лам обкладинка, 96 арк., клітинка, внутрішнє кріплення - зшивання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
5. Зошит канцелярський А4 т/лам обкладинка 192 в клітинку, внутрішнє кріплення блоку - зшивання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
67 штуки
6. Клей олівець, 15 г Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
27 штуки
7. Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
120 штуки
8. Конверти С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
70 штуки
9. Конверти С 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
58 штуки
10. Коректор- ручка 8мл Buromax або Axent
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192900-0 — Корегувальні засоби
7 штуки
11. Коректор стрічка 5 мм*6м Buromax або Axent
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192900-0 — Корегувальні засоби
8 штуки
12. Коригувальна рідина з пензликом 20 мл Buromax або Axent
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
34 штуки
Ластик 300/60 KOH-I-NOOR Слон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
3 штуки
14. Маркер чорний Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
11 упаковка
15. Набір текст маркерів, 4 кольори, Axent або Buromax, BIC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
14 штуки
Ножиці офісні канцелярські 18-20см: Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
118 штуки
17. Олівець НВ з ластиком ластиком Axent або Buromax, BIC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
10 штуки
Лінійка пластикова 30 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
265 штуки
19. Папка на зав’язках, картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
135 штуки
Папка-швидкозшивач, картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
48 упаковка
21. Папка-швидкозшивач, пластик з прозорим верхом, з перфорацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
22. Папка-конверт А4 на кнопці, пластик прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
11 штуки
23. Папка-конверт А5 на кнопці, пластик прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штуки
24. Папка з файлами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
25. Папка-реєстратор А4, 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
48 штуки
26. Папка-реєстратор А4, 70мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
4 штуки
27. Папка пластикова А4 на 2 кільця 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
243 штуки
28. Ручка кулькова, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
43 штуки
29. Ручка кулькова, чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
45 штуки
30. Ручка кулькова, червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
2 упаковка
31. Скоби для степлера №10 Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
30 упаковка
32. Скоби для степлера №24/6 Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
10 штуки
33. Штемпельна фарба синя 30мл Axent або Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
78 штуки
34. Скоч прозорий маленький канцелярський 19мм*20м,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штуки
35. Двох сторонній скоч 24 мм x 10 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 штуки
36. Скоч, прозорий великий канцелярський 48мм*66м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
31 упаковка
37. Скрепки 28мм/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
11 упаковка
38. Скрепки 50мм/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
10 штуки
39. Степлер канцелярський №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
3 штуки
40. Канцелярський ніж 18мм Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
1 упаковка
41. Змінні леза до канцелярського ножа 18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
16 упаковка
42. Закладка-стікер 5 кольорів 15*45мм, 30шт в упак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
18 штуки
43. Чинка металева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
4 штуки
44. Нитки для прошивання документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 упаковка
45. Стікер папір для нотаток з клейким шаром кольоровий 75х75мм, 100арк.,з клейким шаром кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
18 упаковка
46. Блок папір для нотаток 85х85 (80х80), неклеєний в упаковці 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, Драйзера 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197620-8 — Папір для письма

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2022 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2022 16:17
Додаток № 1 до оголошення технічні вимоги.PDF
11 травня 2022 16:17
Протокол змін.PDF
11 травня 2022 16:15
Оголошення.PDF
05 травня 2022 14:25
Проект договору.docx
05 травня 2022 14:25
Додаток №2 (Форма цінової).docx
11 травня 2022 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2022 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2022 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2022 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2022 16:17
Додаток № 1 до оголошення технічні вимоги.PDF
10 травня 2022 14:40
додаток №1 до оголошення.PDF
11 травня 2022 16:17
Протокол змін.PDF
10 травня 2022 14:40
Протокол зміни до оголошення.PDF
05 травня 2022 15:37
Додаток №1 технічний опис товару.PDF
11 травня 2022 16:15
Оголошення.PDF
10 травня 2022 14:40
Оголошення.PDF
05 травня 2022 15:36
Оголошення.PDF
05 травня 2022 14:25
Проект договору.docx
05 травня 2022 14:25
Додаток №2 (Форма цінової).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 07 травня 2022 10:32
Дата відповіді: 09 травня 2022 09:53
Шановний Замовнику, чи будуть розглядатися пропозиції, в яких буде запропоновано еквівалентний товар з відповідними характеристиками?
Відповідь: Добрий ранок! Зважаючи на те, що чітко визначено в деяких пунтах яка саме торговельна марка необхідна у цій закупівлі аналоги та/або еквівалент не передбачається.
Уточнення характеристик (зошит канцелярський)
Дата подання: 09 травня 2022 18:28
Дата відповіді: 10 травня 2022 14:02
Доброго дня, п. 4-5 Додатку №1 (Технічні харатктеристики до товару) передбачають тверду ламіновану обкладинку з внутрішнім кріпленням за допомогою скоби, проте зважаючи на товщину зошита, виробники використовують кріплення внутрішнього блоку за допомогою зшивання. Чи будуть розлядатися наступні пропозиції: - зошит з твердою ламінованою обкладинкою з зшиванням, або -зошит з м'якою обкладинкою, проте з внутрішнім кріпленням за допомогою скоби? п. 3. - Розмір Біндера вказаний 50мм, проте в асортименті Buromax є біндери лише 51 мм (тобто в пропозиції вказувати Біндер 51 мм?)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ми внесемо зміни у п. 4-5 Додатку № 1 (кріплення внутрішнього блоку). Також ми будемо розглядати пропозиції «зошит з твердою ламінованою обкладинкою з зшиванням». Розмір Біндера, нас цікавить, не менше 50 мм.
Поставка товару
Дата подання: 17 травня 2022 11:22
Дата відповіді: 17 травня 2022 11:26
Поставка товару можлива однією партією? Чи буде декілька ?
Відповідь: Добрий ранок! Так однією партією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2022 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 17 875,68
UAH з ПДВ
14 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник В.А. 20 827,80
UAH з ПДВ
14 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" 17 309,70
UAH з ПДВ
16 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 20 490,60
UAH з ПДВ
18 942,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 21 009,12
UAH з ПДВ
18 942,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" 20 165,52
UAH з ПДВ
19 233,48
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АСТРА ВІТА" 21 025,70
UAH з ПДВ
19 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НЕФЕДОВ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ" 21 031,51
UAH з ПДВ
19 490,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" 24 079,74
UAH з ПДВ
24 079,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2022 15:18
Електронний підпис
18 травня 2022 15:18
Про фіз особу.pdf
18 травня 2022 15:18
Пропозиція.pdf
18 травня 2022 15:18
Витяг ПДВ, копія.PDF.p7s
18 травня 2022 15:18
ЗМВПУ Відгук 10.20.pdf
18 травня 2022 15:18
Витяг, копія.pdf
18 травня 2022 15:18
ЗМВПУ Відгук 10.20.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Гарантійний лист.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Відгук Дон. обл. рада.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Документи якості ч 1.pdf
18 травня 2022 15:18
Відгук Дон. обл. рада.pdf
18 травня 2022 15:18
Повноваження.PDF.p7s
18 травня 2022 15:18
Гарантійний лист.pdf
18 травня 2022 15:18
Щодо сертифікації.pdf
18 травня 2022 15:18
Статут, копія.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Повноваження.PDF
18 травня 2022 15:18
Довідка аналог.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Виписка, копія.pdf
18 травня 2022 15:18
Витяг ПДВ, копія.PDF
18 травня 2022 15:18
Документи якості ч 3.pdf
18 травня 2022 15:18
Довідка аналог.pdf
18 травня 2022 15:18
Документи якості ч 3.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Пропозиція.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Статут, копія.pdf
18 травня 2022 15:18
Документи якості ч 1.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Про фіз особу.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Витяг, копія.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Документи якості ч 4.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Документи якості ч 4.pdf
18 травня 2022 15:18
Документи якості ч 2.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Документи якості ч 2.pdf
18 травня 2022 15:18
Виписка, копія.pdf.p7s
18 травня 2022 15:18
Щодо сертифікації.pdf.p7s

Публічні документи

23 травня 2022 10:58
Електронний підпис
23 травня 2022 10:57
Висновки ДСЕЕ.rar
23 травня 2022 10:57
Паспорт повний (1).pdf
23 травня 2022 10:57
Витяг ЄДРЮ і ФОП (2022).PDF
23 травня 2022 10:57
Тех. хар-ки.pdf
23 травня 2022 10:57
Довідка про статут.pdf
23 травня 2022 10:57
Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2022 10:57
Довідка Ліцензії.pdf
23 травня 2022 10:57
Довідка щодо підпису.pdf
23 травня 2022 10:56
РНОКПП.PDF

Публічні документи

19 травня 2022 10:15
Електронний підпис
19 травня 2022 10:09
5.6. Копія Cтатуту.pdf
19 травня 2022 10:09
5.7. Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2022 10:09
5.13. Проект договору.pdf
19 травня 2022 10:09
5.12. Висновки ДСЕЕ.pdf

Публічні документи

23 травня 2022 10:35
Електронний підпис
23 травня 2022 10:34
Протокол.pdf
23 травня 2022 10:34
витяг 25.05 опендата.pdf
23 травня 2022 10:34
Протокол №3.pdf
23 травня 2022 10:34
5.8. досвід.pdf
23 травня 2022 10:34
5.1.1.витяг 24.01.2022.pdf
23 травня 2022 10:34
звіт 1 квартал 2022.pdf
23 травня 2022 10:34
Протокол №19.pdf
23 травня 2022 10:34
5.4. Свідоцтво ПДВ.pdf
23 травня 2022 10:34
5.1. Виписка.pdf
23 травня 2022 10:34
5.4.Витяг ПДВ Ромус.pdf
23 травня 2022 10:34
Опис.pdf
23 травня 2022 10:34
5.5. Наказ.pdf
23 травня 2022 10:34
5.7. цп.pdf
23 травня 2022 10:34
фін звіт 2021.pdf
23 травня 2022 10:34
5.2. Довідка ЄДРПОУ.pdf
23 травня 2022 10:34
податковий рахунок.pdf

Публічні документи

20 травня 2022 20:54
Електронний підпис
20 травня 2022 20:54
Листи про дилерство.rar.p7s
20 травня 2022 20:54
Коди доступу_.pdf.p7s
20 травня 2022 20:54
Статут.pdf.p7s
20 травня 2022 19:45
Коди доступу_.pdf
20 травня 2022 19:45
Витяг з ЄДРПОУ 08.10.2021р..pdf
20 травня 2022 19:45
Листи про дилерство.rar
20 травня 2022 19:45
Статут.pdf

Публічні документи

20 травня 2022 22:30
Електронний підпис
20 травня 2022 22:29
5.6 Статут.pdf
20 травня 2022 22:29
5.12 СЕС.rar
20 травня 2022 22:29
5.13.1 Лист ліцензії.pdf
20 травня 2022 22:29
Оригінали.rar
20 травня 2022 22:29
5.4 Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2022 22:29
5.5 Повноваження, наказ.pdf
20 травня 2022 22:29
5.1 Витяг.pdf
20 травня 2022 22:29
5.1 Виписка.pdf
20 травня 2022 22:29
5.7 Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2022 22:29
5.2 ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 травня 2022 18:33
Електронний підпис
19 травня 2022 18:29
5.9-5.11 Листи.pdf
19 травня 2022 18:29
5.9-5.11 Листи.pdf.p7s
19 травня 2022 18:29
5.12 Висновки СЕС 2ч..pdf
19 травня 2022 18:29
5.12 Висновки СЕС 1ч..pdf.p7s
19 травня 2022 18:29
5.7 Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 травня 2022 18:29
5.12 Висновки СЕС 1ч..pdf
19 травня 2022 18:29
5.12 Висновки СЕС 2ч..pdf.p7s
19 травня 2022 18:29
5.7 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 травня 2022 11:56
Електронний підпис
23 травня 2022 11:55
Аналогічний договір.pdf
23 травня 2022 11:55
Висновок СЕС нитка.jpeg
23 травня 2022 11:55
Лист щодо коду доступу.pdf
23 травня 2022 11:55
Проект договору.pdf
23 травня 2022 11:55
3926 пластикові вироби.pdf
23 травня 2022 11:55
3919 стрічки клейкі.pdf
23 травня 2022 11:55
Відгук.pdf
23 травня 2022 11:55
Одеський окружний суд.pdf
23 травня 2022 11:55
9608 ручки, маркери.pdf
23 травня 2022 11:55
Довідка ст 17, п 5,6,12 і 13.pdf
23 травня 2022 11:55
4823 Картон.pdf
23 травня 2022 11:55
Видаткова накладна.pdf
23 травня 2022 11:55
відгук до договору 41.pdf
23 травня 2022 11:55
Статут.pdf
23 травня 2022 11:55
Свідоцтво ТОВ.pdf
23 травня 2022 11:55
Довідка ч.2 ст.17.pdf
23 травня 2022 11:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 травня 2022 11:55
9609 олівці, крейда.pdf
23 травня 2022 11:55
Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2022 11:55
Витяг ПДВ.pdf
23 травня 2022 11:55
9017 лінійки, циркулі.pdf
23 травня 2022 11:55
Опис.pdf
23 травня 2022 11:55
Витяг з ЄДР від 05.04.2022.pdf
23 травня 2022 11:55
ВН.pdf
23 травня 2022 11:55
3824 Коректори.pdf
23 травня 2022 11:55
Виписка з ЕДР.pdf
23 травня 2022 11:55
8214 Чинки(CFS,Е,F,О).pdf
23 травня 2022 11:55
Довідка ст. 17.pdf
23 травня 2022 11:55
ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

ФОП Бердник В.А.

ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

ПП "АСТРА ВІТА"

ФОП "НЕФЕДОВ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Відхилено 14 697,00
UAH з ПДВ
27 травня 2022 11:02
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 14 698,00
UAH з ПДВ
30 травня 2022 15:16

Документи

27 травня 2022 10:54
Електронний підпис
27 травня 2022 10:54
Повідомлення.PDF

Документи

30 травня 2022 15:16
Електронний підпис
30 травня 2022 15:14
Повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2022 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
14 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2022 15:16
Електронний підпис
30 травня 2022 15:14
Повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 16:48
Електронний підпис укладений
17 червня 2022 14:20
Специфікація.PDF укладений
17 червня 2022 14:19
Договір.PDF укладений
17 червня 2022 14:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1. Біндер/зажим для паперу Buromax 18 упаковка 9,00
UAH
2. Біндер/зажим Buromax 14 упаковка 18,00
UAH
3. Біндер/зажим Buromax 3 упаковка 45,00
UAH
4. Зошит канцелярський А4 т/лам обкладинка, 96 арк., клітинка, внутрішнє кріплення - зшивання 25 штуки 35,00
UAH
5. Зошит канцелярський А4 т/лам обкладинка 192 в клітинку, внутрішнє кріплення блоку - зшивання 10 штуки 53,00
UAH
6. Клей олівець, 15 г Buromax 67 штуки 10,00
UAH
7. Клей ПВА 27 штуки 10,00
UAH
8. Конверти С4 120 штуки 1,00
UAH
9. Конверти С 5 70 штуки 0,50
UAH
10. Коректор- ручка 8мл Buromax або Axent 58 штуки 10,00
UAH
11. Коректор стрічка 5 мм*6м Buromax або Axent 7 штуки 9,00
UAH
12. Коригувальна рідина з пензликом 20 мл Buromax або Axent 8 штуки 10,00
UAH
Ластик 300/60 KOH-I-NOOR Слон 34 штуки 4,00
UAH
14. Маркер чорний Buromax 3 штуки 5,00
UAH
15. Набір текст маркерів, 4 кольори, Axent або Buromax, BIC 11 упаковка 20,00
UAH
Ножиці офісні канцелярські 18-20см: Buromax 14 штуки 30,00
UAH
17. Олівець НВ з ластиком ластиком Axent або Buromax, BIC 118 штуки 1,50
UAH
Лінійка пластикова 30 см 10 штуки 4,00
UAH
19. Папка на зав’язках, картон 265 штуки 2,40
UAH
Папка-швидкозшивач, картон 135 штуки 2,40
UAH
21. Папка-швидкозшивач, пластик з прозорим верхом, з перфорацією 48 упаковка 34,00
UAH
22. Папка-конверт А4 на кнопці, пластик прозорий 20 штуки 5,00
UAH
23. Папка-конверт А5 на кнопці, пластик прозорий 11 штуки 4,00
UAH
24. Папка з файлами 5 штуки 35,00
UAH
25. Папка-реєстратор А4, 50 мм 20 штуки 37,00
UAH
26. Папка-реєстратор А4, 70мм 48 штуки 37,00
UAH
27. Папка пластикова А4 на 2 кільця 25мм 4 штуки 25,00
UAH
28. Ручка кулькова, синя 243 штуки 1,50
UAH
29. Ручка кулькова, чорна 43 штуки 1,50
UAH
30. Ручка кулькова, червона 45 штуки 1,50
UAH
31. Скоби для степлера №10 Buromax 2 упаковка 4,00
UAH
32. Скоби для степлера №24/6 Buromax 30 упаковка 5,00
UAH
33. Штемпельна фарба синя 30мл Axent або Buromax 10 штуки 10,00
UAH
34. Скоч прозорий маленький канцелярський 19мм*20м, 78 штуки 3,00
UAH
35. Двох сторонній скоч 24 мм x 10 м 5 штуки 15,00
UAH
36. Скоч, прозорий великий канцелярський 48мм*66м 100 штуки 17,00
UAH
37. Скрепки 28мм/100 31 упаковка 5,00
UAH
38. Скрепки 50мм/100 11 упаковка 18,00
UAH
39. Степлер канцелярський №24/6 10 штуки 45,00
UAH
40. Канцелярський ніж 18мм Buromax 3 штуки 8,00
UAH
41. Змінні леза до канцелярського ножа 18 мм 1 упаковка 8,50
UAH
42. Закладка-стікер 5 кольорів 15*45мм, 30шт в упак 16 упаковка 8,00
UAH
43. Чинка металева 18 штуки 3,00
UAH
44. Нитки для прошивання документів 4 штуки 50,00
UAH
45. Стікер папір для нотаток з клейким шаром кольоровий 75х75мм, 100арк.,з клейким шаром кольоровий 20 упаковка 7,00
UAH
46. Блок папір для нотаток 85х85 (80х80), неклеєний в упаковці 500 арк 18 упаковка 15,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 698,00
UAH