Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з сервісного обслуговування автоклавів Systec)
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2022-05-03-001683-a be862026ea4a45eca43a94cfeddc8fda
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Любченко

+30532680309 potd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999709
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., с.Супрунівка, вул. Київське Шосе 1-В
Контактна особа: Ірина Любченко
+30532680309
potd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
ТОВ «ЮНІЛАБ» єдине хто має авторизаційний лист від виробника автоклавів (парових стерилізаторів), яким підтверджено, що ТОВ «ЮНІЛАБ» являється ексклюзивним дистриб’ютором в Україні на право продажу автоклавів Systec та здійснення після продажне сервісне обслуговування.
На підставі зазначеного вище послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання, через що ця закупівля не є конкурентною процедурою та проводиться без конкурентного відбору учасників. У наслідок чого Замовник може застосовувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, через відсутність конкуренції з технічних причин, відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених п. 2 ч. 2 статті 40 Закону: - Закон України «Про публічні закупівлі»; - авторизаційний лист від виробника автоклавів (парових стерилізаторів), яким підтверджено, що ТОВ «ЮНІЛАБ» являється ексклюзивним дистриб’ютором в Україні на право продажу автоклавів Systec та здійснення після продажне сервісне обслуговування.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2022 14:32
Оскарження наміру укласти договір: 14 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з сервісного обслуговування автоклавів Systec (5 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36040, Україна, Полтавська область, с. Супрунівка, вул. Київське Шосе 1-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЛАБ"
#31175502
Переможець 18 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2022 14:32

Документи

03 травня 2022 14:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2022 14:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЛАБ"
#31175502
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2022 14:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 10:09
ДУ про розірвання договру №3121.pdf укладений
15 грудня 2022 10:09
Електронний підпис укладений
16 травня 2022 10:13
Дог. №SD3121 (сервісне обслуговування автоклава).pdf укладений
16 травня 2022 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Виконавець та Замовник в зв’язку з обмеженим фінансуванням дійшли згоди розірвати договір про надання послуг №SD 3121 від 16 травня 2022 року.