Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Вебсайт: | http://www.komynalka.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2022 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2022 16:06 |
Початок аукціону: | 31 травня 2022 15:32 |
Очікувана вартість: | 3 963 163,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 631,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | відповідно до актів наданих послуг | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2022 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2022 15:34 |
Зміни 2 до ТД - дорож покр Мазеп_ Довж._ Крих. набер.doc | |
19 травня 2022 15:34 |
ТД -поточ. рем Мазепи-Довж.-Крихів.-набер. (зміни 2).doc | |
13 травня 2022 17:10 |
Зміни до ТД .doc | |
13 травня 2022 17:10 |
Зміни Проект договору- поточ. рем. дор. покр. на розвязці Мазепи-Довж.-Крих.-набереж. (3).doc | |
03 травня 2022 16:01 |
ТУ - поточ. рем. дор. покр. на розвязці Мазепи-Довж.-Крих.-набереж.doc |
19 травня 2022 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 травня 2022 15:34 |
Зміни 2 до ТД - дорож покр Мазеп_ Довж._ Крих. набер.doc
|
||||||
19 травня 2022 15:34 |
ТД -поточ. рем Мазепи-Довж.-Крихів.-набер. (зміни 2).doc | ||||||
13 травня 2022 17:10 |
Зміни до ТД .doc
|
||||||
13 травня 2022 17:10 |
Зміни Проект договору- поточ. рем. дор. покр. на розвязці Мазепи-Довж.-Крих.-набереж. (3).doc
|
||||||
03 травня 2022 16:01 |
ТУ - поточ. рем. дор. покр. на розвязці Мазепи-Довж.-Крих.-набереж.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000003 ● d3731ce288334719b55e016bec17ebc8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2022 №28-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.06.2022 №28-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-05-03-001297-c 03.05.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-05 13:28:13
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ГБН Г.1-218-182:2011 поточний ремонт дорожнього покриття на кільцевій розв’язці вулиць Г. Мазепи – Довженка –Крихівецька - набережна ім. Стефаника в м. Івано-Франківськ (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-05-03-001297-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР» те, що учасником-переможцем надано довідку що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яку завантажено в електронному вигляді, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 11:17:50
Пояснення на запит моніторингу закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 поточний ремонт дорожнього покриття на кільцевій розв’язці вулиць Г. Мазепи – Довженка –Крихівецька - набережна ім. Стефаника в м. Івано-Франківськ (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2022-05-03-001297-c)
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами і продовженням строку), на час проведення даної процедури закупівлі, більшість відкритих державних реєстрів не працюють.
В Прозорро працює інтеграція з ДПС, тому інформацію про відсутність або наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Переможця торгів, Замовник може перевірити через Прозорро. Однак, враховуючи оголошений воєнний стан, Замовник страхуючись від можливого збою в системі Прозорро, в пункті 10 таблиці частини 2 Додатку № 2 Тендерної документації, зазначив вимогу щодо надання довідки з ДПС, не зазначаючи у якій формі вона має бути (паперовій, електронній, оригінал чи завірена копія).
Переможець торгів ТОВ «Івано-Франківськавтодор» оприлюднив довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в електронній формі, яку він замовив і отримав через офіційний електронний кабінет ДПС України (cabinet.tax.gov.ua). Довідку іншої (електронної) форми ДПС не видає у даний період часу.
Замовник перевірив інформацію про відсутність або наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Переможця торгів через інтеграцію Прозорро з ДПС.
Копії довідки наданої Переможцем і відповіді ДП «Прозорро» на запит Замовника додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2022 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" |
3 961 314,00
UAH з ПДВ
|
3 921 682,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
3 959 756,60
UAH з ПДВ
|
3 959 756,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" #37952574 |
Переможець |
3 921 682,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2022 11:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2022 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 10:20
|
282.PDF | зміни до договору |
04 січня 2023 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 13:52
|
128-22.PDF | укладений |
24 червня 2022 13:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ГБН Г.1-218-182:2011 поточний ремонт дорожнього покриття на кільцевій розв’язці вулиць Г. Мазепи – Довженка –Крихівецька - набережна ім. Стефаника в м. Івано-Франківськ (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | послуга |
3 921 682,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | скорочення фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 128/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 282 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ГБН Г.1-218-182:2011 поточний ремонт дорожнього покриття на кільцевій розв’язці вулиць Г. Мазепи – Довженка –Крихівецька - набережна ім. Стефаника в м. Івано-Франківськ (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | послуга |
3 522 195,00
UAH з ПДВ
|