Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40871476 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Чечотка Наталія Леонідівна 380679193477 tender_dms@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2022 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2022 15:28 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються щомісячно, з урахуванням п. 4.3 Договору, шляхом оплати Замовником акту здавання-приймання наданих послуг Виконавця після затвердження Замовником звіту (п. 5.5 Договору) і підписання Сторонами акту здавання-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2022 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2022 12:26 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції соц мережі.doc | |
02 травня 2022 12:26 |
ДОДАТОК 7 Довіреність соц мережі.doc | |
02 травня 2022 12:26 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору соц мережі.doc | |
02 травня 2022 12:26 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних соц мережі.doc | |
02 травня 2022 12:26 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови соц мережі.docx | |
02 травня 2022 12:26 |
ДОДАТОК 3 Проект Договору соц мережі на 4 мес.docx | |
02 травня 2022 12:26 |
Додаток_2_Технічні_характеристики.docx | |
02 травня 2022 12:26 |
_ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв.docx | |
02 травня 2022 12:26 |
1 Тендерна Документація соц мережі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000091 ● b8bf7b6198d849729595d542b9d38f42
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2022-05-02-000221-b 02.05.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-30 09:26:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з підготовки та просування інформації щодо діяльності міської ради, виконавчих органів, комунальних підприємств, установ міської ради у соціальних мережах (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-02-000221-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Тарасенко Олени Миколаївни відповідно до вимог пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання довідки про наявність у Учасника професійного виконавця, який має підтверджуючий документ/посилання у вигляді сертифікату Facebook Blueprint Certified.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-03 10:25:50
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Термін надання послуг: червень- вересень 2022 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 02 травня 2022 року № 1/02-05.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради та Програмою розвитку місцевого самоврядування, соціальних заходів для людей похилого віку та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 23.09.2020 року № 20/61, зі змінами
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі 1 800 000,00 грн. (один мільйон вісімсот тисяч грн. 00 коп.). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зі змінами, методом порівняння ринкових цін, отриманих шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прас-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro.gov.ua» та на аналогічних торгівельних майданчиках, інформацію, отриману шляхом проведення попередніх ринкових консультацій також враховуються ціни попередніх власних закупівель замовника аналогічних/ідентичних товарів/послуг, ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro з урахуванням індексу інфляції, які приведені до єдиних умов.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-z-pitan-miscevogo-samovryaduvannya-vnutrishnoi-ta-informacijnoi-politiki-dniprovskoi-miskoi-radi
3. Яким чином Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Тарасенко Олени Миколаївни відповідно до вимог пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання довідки про наявність у Учасника професійного виконавця, який має підтверджуючий документ/посилання у вигляді сертифікату Facebook Blueprint Certified.
Відповідно до вимог пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи 22.05.2022 року, замовником вимагається надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника професійного виконавця, який має підтверджуючий документ/посилання у вигляді сертифіката Facebook Blueprint Certified. Учасником ФОП Тарасенко Олена Миколаївна, у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель відповідний документ, а саме: сертифікат Facebook Blueprint Certified (довідка 36) що відповідає вимогам тендерної документації з додатками.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2022 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Тарасенко Олена Миколаївна |
1 794 000,00
UAH з ПДВ
|
1 794 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Баршак Єгор Романович |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тарасенко Олена Миколаївна #2899914608 |
Переможець |
1 794 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2022 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2022 11:04
|
ДУ №1 до договору №11 від 31.05.2022.pdf | зміни до договору |
06 червня 2022 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2022 14:16
|
Договір №11 від 31.05.2022.pdf | укладений |
31 травня 2022 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |