Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки
Очікувана вартість
61 520,00 UAH
UA-2022-04-29-001613-a ● 91075ee0ec7241639ebc78fc2d865b85
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДРАБІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39030603 |
Місцезнаходження: | 19801, Україна , Черкаська обл., смт Драбів, вул. Садова, 1Б |
Контактна особа: |
Петро Архипович Cтецюк +380473830089 drabiv.cpms@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2022 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2022 14:07 |
Очікувана вартість: | 61 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 307,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2010 штуки
Підгузки TENA Slip Plus Medium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19801, Україна, Черкаська область, Драбівський р-н, селище міського типу Драбів, вул. Садова, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
420 штуки
Підгузки - труси для дорослих TENA Pants Normal Medium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19801, Україна, Черкаська область, Драбівський р-н, селище міського типу Драбів, вул. Садова, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
120 штуки
Підгузки Tena Slip Plus XLarge
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19801, Україна, Черкаська область, Драбівський р-н, селище міського типу Драбів, вул. Садова, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
810 штуки
Підгузники дитячі Dry Kids ХL 11-25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19801, Україна, Черкаська область, Драбівський р-н, селище міського типу Драбів, вул. Садова, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерела фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2022 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2022 14:55 |
Оголошення_підгузки_зміни.pdf |
05 травня 2022 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 травня 2022 14:55 |
Оголошення_підгузки_зміни.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-04-29-001613-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 02 травня 2022 11:22
Гарантійний лист Виробника
Доброго дня. Ознайомившись із вказаною вимогою : "З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим
походженням Учасник повинен надати оригінал листа виробника скріплений підписом та печаткою
(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію
України), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом
закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені Оголошенням та пропозицією Учасника. Лист повинен
включати в себе: назву Учасника, а також назву предмета закупівлі відповідно до Оголошення про
проведення спрощеної закупівлі.",- повідомляємо, що в зв’язку із ситуацією, що склалася в Україні, оголошеним військовим станом, нерегулярною роботою установ та підприємств, що знаходяться у містах небезпеки, а також враховуючи те, що багато людей вимушені працювати на віддаленій роботі навіть з бомбосховищ, а підписанти частини з них були мобілізовані для здійснення захисту нашої країни від наступу ворога, або не мають тимчасово фізичної можливості підписувати документи, оскільки несуть варту на захисту мирного населення та займаються волонтерством, просимо виключити дану вимогу як дискримінуючу, оскільки не усі постачальники матимуть можливість отримати даний лист від виробника товару, якщо ним не являються, а даний гарантійний лист аж ніяк не гарантує можливість поставки товару у сьогоднішній час, що переживає наша країна.
Просимо прибрати дану вимогу.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
походженням Учасник повинен надати оригінал листа виробника скріплений підписом та печаткою
(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію
України), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом
закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені Оголошенням та пропозицією Учасника. Лист повинен
включати в себе: назву Учасника, а також назву предмета закупівлі відповідно до Оголошення про
проведення спрощеної закупівлі.",- повідомляємо, що в зв’язку із ситуацією, що склалася в Україні, оголошеним військовим станом, нерегулярною роботою установ та підприємств, що знаходяться у містах небезпеки, а також враховуючи те, що багато людей вимушені працювати на віддаленій роботі навіть з бомбосховищ, а підписанти частини з них були мобілізовані для здійснення захисту нашої країни від наступу ворога, або не мають тимчасово фізичної можливості підписувати документи, оскільки несуть варту на захисту мирного населення та займаються волонтерством, просимо виключити дану вимогу як дискримінуючу, оскільки не усі постачальники матимуть можливість отримати даний лист від виробника товару, якщо ним не являються, а даний гарантійний лист аж ніяк не гарантує можливість поставки товару у сьогоднішній час, що переживає наша країна.
Просимо прибрати дану вимогу.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2022 11:16
Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Ми, як Замовник, ознайомлені та усвідомлюємо, яка ситуація склалася в країні на сьогоднішній день, однак, враховуючи специфіку роботи нашого закладу, нам потрібно проводити процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на те, що нами, як Замовником, встановлено вимоги щодо гарантійного листа Виробника, представника, філії виробника, аби бути впевненими в якості товару, а також, як було зазначено, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням.
Слід наголосити на тому, що віддалена робота чи робота Ваших працівників за межами території країни не впливає на те, що Вами не може бути виконана така вимога Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки всі мають змогу працювати віддалено та надати Вам відповідний лист. Якщо Ви, як Учасник, не можете виконати умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, то, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Ви не зобов’язані брати участь в закупівлі, адже це є Ваше право, а не обов’язок.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Ми, як Замовник, ознайомлені та усвідомлюємо, яка ситуація склалася в країні на сьогоднішній день, однак, враховуючи специфіку роботи нашого закладу, нам потрібно проводити процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на те, що нами, як Замовником, встановлено вимоги щодо гарантійного листа Виробника, представника, філії виробника, аби бути впевненими в якості товару, а також, як було зазначено, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням.
Слід наголосити на тому, що віддалена робота чи робота Ваших працівників за межами території країни не впливає на те, що Вами не може бути виконана така вимога Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки всі мають змогу працювати віддалено та надати Вам відповідний лист. Якщо Ви, як Учасник, не можете виконати умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, то, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Ви не зобов’язані брати участь в закупівлі, адже це є Ваше право, а не обов’язок.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2022 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" |
46 866,00
UAH з ПДВ
|
46 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
50 850,00
UAH з ПДВ
|
50 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРИАМЕД ГРУП" |
61 410,00
UAH з ПДВ
|
61 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" #41893248 |
Переможець |
46 866,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2022 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 11:43
|
Договір підгузки.pdf | укладений |
30 травня 2022 11:42
|