Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів
Очікувана вартість
1 930 000,00 UAH
UA-2022-04-29-000875-c 3aa857c046d945a391b621badf504860
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Олена

04420217001221 serdyuk@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Сердюк Олена
04420217001221
serdyuk@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Процедура UA-2022-02-17-002141-c не відбулась з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, процедура UA-2022-03-31-000166-c не відбулась з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту першого частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2022 15:33
Оскарження наміру укласти договір: 10 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 Людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Послуг здійснюється за фактично надані Послуги протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на підставі рахунку-фактури. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

29 квітня 2022 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЦИКЛОН"
#21606540
Переможець 1 927 400,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2022 15:33

Документи

29 квітня 2022 15:33
Електронний підпис
29 квітня 2022 15:33
ПРОТОКОЛ № 65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2022 15:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЦИКЛОН"
#21606540
1 927 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2022 15:33
Електронний підпис
29 квітня 2022 15:33
ПРОТОКОЛ № 65.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2023 11:10
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 11:32
50110000 ІНТЕРЦЕКЛОН 59 (дод.уг.2).pdf зміни до договору
05 квітня 2023 11:31
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 15:31
ІНТЕРЦЕКЛОН 59 дод.уг.1.pdf зміни до договору
02 січня 2023 15:31
Електронний підпис укладений
30 травня 2022 12:47
50110000 ІНТЕРЦЕКЛОН.pdf укладений
30 травня 2022 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.03.2023 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 59/3-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.03.2023 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 59/3-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2022 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 1 334 789,86
UAH (в тому числі ПДВ 222 464,98 UAH)