Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловичини)
Очікувана вартість
238 000,00 UAH
UA-2022-04-26-000879-c a4839a94cad24035b74f928c89c5340f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васютіна Ірина Олександрівна

+380612256325 irinavasyutina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Запорізькій області"
Код ЄДРПОУ: 08734500
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, буд. 29
Контактна особа: Васютіна Ірина Олександрівна
+380612256325
irinavasyutina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2022 14:52
Оскарження наміру укласти договір: 07 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015 код 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловичини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
876 кг
ДК 021:2015 код 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловичини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.О.Матросова,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 квітня 2022 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-14-000087 ● e741b6a46ddf48fca7c14ef7971eb50c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2023 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


13.02.2023 № 12-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 13.02.2023 № 12-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2022-04-26-000879-c, яку проводить Державна установа «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Запорізькій області»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Внести зміни протоколом виправлення помилки 2. Оприлюднити ЗВІТ про виконання договору в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 Закону.

2023-03-10 13:36:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бойко О.Ф.
#1995712183
Переможець 188 340,00
UAH
26 квітня 2022 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2022 14:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бойко О.Ф.
#1995712183
188 340,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2023 13:28
Звіт про виконання договору укладений
10 березня 2023 13:27
Електронний підпис укладений
13 травня 2022 15:03
Договір №94.pdf зміни до договору
13 травня 2022 15:00
Електронний підпис укладений
13 травня 2022 14:58
Протокол №111. Виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
13 травня 2022 14:44
Електронний підпис укладений
13 травня 2022 10:20
Договір укладений
13 травня 2022 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 188 340,00
UAH