Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ5000) КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Одеської області»
Очікувана вартість
1 210 243,20 UAH
UA-2022-04-26-000668-a b7376a04fa504c499d534f8bcad348e1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романівна Голубенко

+380484162483 danubeizm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01982146
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, ВУЛИЦЯ ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1
Контактна особа: Наталія Романівна Голубенко
+380484162483
danubeizm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
У зв'язку з введення в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами та доповненнями, постанови №169 (закупівлі в умовах воєнного стану), виникла нагальна потреба в проведенні робіт з «Капітального ремонту кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ5000) КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Одеської області», шляхом застосування Переговорної процедури на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2022 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 02 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Застосування Переговорної процедури на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, згідно постанови від 28.02.2022р. №169 зі змінами (закупівлі в умовах воєнного стану)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ5000) КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаіл, вул. ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

26 квітня 2022 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2022 11:05
Протокол переговорів.PDF
26 квітня 2022 11:05
Комерційна пропозиція. Південбуд.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-05-000046 ● 47ecced8803546bb881dfbc4ca51e41b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022 12:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.

Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
30 UA-2022-04-26-000668-a 26.04.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ


Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-12 08:40:40

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури (скорочена), а саме: виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, з наданням відповідних підтверджуючих документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена).
3. Відповідно до додаткової угоди від 16.05.2022 № 1 до Договору від 03.05.2022 № 71-Н (далі – Договір) Замовником збільшено загальну суму Договору.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Надайте відповідне документальне підтвердження, що обґрунтовує підставу для збільшення загальної суми Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-15 13:31:10

У межах проведення моніторингу ID UA-M-2022-12-05-000046 закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):

КНП «ДОЛ» ООР повідомляє:
Щодо питання №1 моніторингу, нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наданих документів до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА та згідно листа про надання інформації щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик №267 від 22.04.2022р., а саме:
Комерційна пропозиція. Інвестальянс.PDF (1,5М)
Комерційна пропозиція. Південбуд.PDF (1,7М)
Лист на погодження.PDF (2М)
Акт обстеження техн.стану.PDF (1,3М)
Дефектні акти.PDF (4,3М)
Експертиза. Капрем. Рентгенкаб..PDF (11,1М)
Медзавдання.PDF (561К)
Проектно-кошторисна документація.PDF (50,5М)
на що було надане Погодження очікуваної вартості закупівлі згідно листа №1617/02/01.1-08/2-22 від 22.04.2022р.
Щодо питання №2 моніторингу повідомляємо, що У зв'язку з введення в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами та доповненнями, постанови №169 (закупівлі в умовах воєнного стану), виникла нагальна потреба в проведенні робіт з «Капітального ремонту кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ5000) КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Одеської області», шляхом застосування Переговорної процедури на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Щодо питання №3 моніторингу, надаємо обґрунтовану відповідь, стосовно збільшення вартості ремонтних робіт по об`єкту: "Капітальний ремонт кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ 5000) КНП “Дунайська обласна лікарня” Одеської обласної ради” по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїл Одеської області".
Проектно-кошторисна документація по об`єкту: "Капітальний ремонт кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ 5000) КНП “Дунайська обласна лікарня” Одеської обласної ради” по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїл Одеської області" була замовлена КНП «ДОЛ» ООР» у проектній організації в липні 2021 року. В вересні 2021 року проектувальник надав КНП «ДОЛ» ООР» ПКД, а в жовтні КНП «ДОЛ» ООР» затвердило її.
Отриману документацію нами було погоджено заявлену кошторисну вартість ремонтних робіт у Департаменті охорони здоров`я і Облмайні.
Із-за фінансових труднощів КНП «ДОЛ» ООР не змогло зразу же після погодження кошторисної вартості, організувати виконати ці роботи до кінця року.
Було прийнято рішення виконати ці роботи в І кварталі 2022 року, при належному фінансуванні. Але з певних причин, ці роботи не були виконанні як планувалось.
Така можливість з`явилася в квітні 2022 року.
Була визначена Підрядна організація, якій була надана ця затверджена кошторисна документація з цінами станом на вересень 2021 року, для розробки договірної ціни та договору.
Також, був укладений договір з договірною ціною в межах затвердженої та погодженої кошторисної вартості і Підрядник розпочав на об`єкті ремонтні роботи.
Але взагалі в країні на той момент, коли більша частина виробників будівельних матеріалів та обладнання призупинили свою діяльність, а деякі повністю були зруйновані, ціни на будівельні матеріали і вироби різко зросли і кожен тиждень мінялись в бік зростання.
Незважаючи на це Підрядник продовжував виконувати свої обов`язки, згідно договору, в встановлені строки їх виконав і надав КНП «ДОЛ» ООР» інформацію щодо зростання цін на такі будівельні матеріали та вироби:
1. Дверні вироби з металопластику (було 1568,44 грн/м2 — стало 4286,87 грн/м2);
2. Віконні вироби з металопластику (було 2575,46 грн/м2 — стало 4280,90 грн/м2);
3. Віконні рентгенозахисні вироби (було 81482,70 грн/м2 — стало 141529,54 грн/м2);
4. Антистатичний лінолеум (було 1408,62 грн/м2 — стало 1922,70 грн/м2);
5. Припливна установка Вентс ВПА 150-2,4-1 (було 25736,59 грн/шт — стало 36028,37 грн/шт);
6. Регулятор потужності нагрівача PULSER-M Вентс (було 6630,22 грн/шт — стало 8198,53 грн/шт);
7. Повітропроводи з оцинкованого заліза д. до 200 мм (було 553,94 грн/м2 — стало 757,94 грн/м2);
8. Стельові світильники “Амстронг” (було 357,15 грн/шт — стало 530,55 грн/шт);
Крім того в ході виконання робіт виникла необхідність в додаткових обсягах робіт, а саме:
1. Оздоблення віконних та дверних укосів - 2,54 м2;
2. Облицювання стін керамічними плитками — 1,5 м2;
3. Монтаж пожежного щита з металопластика - 1 шт;
4. Монтаж клапана термостатичного — 1 шт;
5. Монтаж повітропроводів з оцинкованого заліза д.до 200 мм — 20,8 м2;
6. Монтаж трійника оцинкованого д. 150 мм — 3 шт;
7. Монтаж відводу оцинкованого д. 200 мм — 2 шт;
8. Встановлення штепсельних розеток — 4 шт;
9. Монтаж бактерицидних ламп — 1 шт;
Виходячи з вищесказаного КНП «ДОЛ» ООР», було змушено погодити збільшення вартості ремонтних робіт з подальшим корегуванням кошторисної документації в проектному інституті та укладанням з Підрядником Додаткової угоди з приведеною до відповідності договірною ціною.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-12-15 13:03:45

У межах проведення моніторингу ID UA-M-2022-12-05-000046 закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів)

КНП «ДОЛ» ООР повідомляє:
Щодо питання №1 моніторингу, нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наданих документів до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА та згідно листа про надання інформації щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик №267 від 22.04.2022р., а саме:
Комерційна пропозиція. Інвестальянс.PDF (1,5М)
Комерційна пропозиція. Південбуд.PDF (1,7М)
Лист на погодження.PDF (2М)
Акт обстеження техн.стану.PDF (1,3М)
Дефектні акти.PDF (4,3М)
Експертиза. Капрем. Рентгенкаб..PDF (11,1М)
Медзавдання.PDF (561К)
Проектно-кошторисна документація.PDF (50,5М)
на що було надане Погодження очікуваної вартості закупівлі згідно листа №1617/02/01.1-08/2-22 від 22.04.2022р.
Щодо питання №2 моніторингу повідомляємо, що У зв'язку з введення в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами та доповненнями, постанови №169 (закупівлі в умовах воєнного стану), виникла нагальна потреба в проведенні робіт з «Капітального ремонту кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ5000) КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Одеської області», шляхом застосування Переговорної процедури на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Щодо питання №3 моніторингу, надаємо обґрунтовану відповідь, стосовно збільшення вартості ремонтних робіт по об`єкту: "Капітальний ремонт кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ 5000) КНП “Дунайська обласна лікарня” Одеської обласної ради” по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїл Одеської області".
Проектно-кошторисна документація по об`єкту: "Капітальний ремонт кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ 5000) КНП “Дунайська обласна лікарня” Одеської обласної ради” по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїл Одеської області" була замовлена КНП «ДОЛ» ООР» у проектній організації в липні 2021 року. В вересні 2021 року проектувальник надав КНП «ДОЛ» ООР» ПКД, а в жовтні КНП «ДОЛ» ООР» затвердило її.
Отриману документацію нами було погоджено заявлену кошторисну вартість ремонтних робіт у Департаменті охорони здоров`я і Облмайні.
Із-за фінансових труднощів КНП «ДОЛ» ООР не змогло зразу же після погодження кошторисної вартості, організувати виконати ці роботи до кінця року.
Було прийнято рішення виконати ці роботи в І кварталі 2022 року, при належному фінансуванні. Але з певних причин, ці роботи не були виконанні як планувалось.
Така можливість з`явилася в квітні 2022 року.
Була визначена Підрядна організація, якій була надана ця затверджена кошторисна документація з цінами станом на вересень 2021 року, для розробки договірної ціни та договору.
Також, був укладений договір з договірною ціною в межах затвердженої та погодженої кошторисної вартості і Підрядник розпочав на об`єкті ремонтні роботи.
Але взагалі в країні на той момент, коли більша частина виробників будівельних матеріалів та обладнання призупинили свою діяльність, а деякі повністю були зруйновані, ціни на будівельні матеріали і вироби різко зросли і кожен тиждень мінялись в бік зростання.
Незважаючи на це Підрядник продовжував виконувати свої обов`язки, згідно договору, в встановлені строки їх виконав і надав КНП «ДОЛ» ООР» інформацію щодо зростання цін на такі будівельні матеріали та вироби:
1. Дверні вироби з металопластику (було 1568,44 грн/м2 — стало 4286,87 грн/м2);
2. Віконні вироби з металопластику (було 2575,46 грн/м2 — стало 4280,90 грн/м2);
3. Віконні рентгенозахисні вироби (було 81482,70 грн/м2 — стало 141529,54 грн/м2);
4. Антистатичний лінолеум (було 1408,62 грн/м2 — стало 1922,70 грн/м2);
5. Припливна установка Вентс ВПА 150-2,4-1 (було 25736,59 грн/шт — стало 36028,37 грн/шт);
6. Регулятор потужності нагрівача PULSER-M Вентс (було 6630,22 грн/шт — стало 8198,53 грн/шт);
7. Повітропроводи з оцинкованого заліза д. до 200 мм (було 553,94 грн/м2 — стало 757,94 грн/м2);
8. Стельові світильники “Амстронг” (було 357,15 грн/шт — стало 530,55 грн/шт);
Крім того в ході виконання робіт виникла необхідність в додаткових обсягах робіт, а саме:
1. Оздоблення віконних та дверних укосів - 2,54 м2;
2. Облицювання стін керамічними плитками — 1,5 м2;
3. Монтаж пожежного щита з металопластика - 1 шт;
4. Монтаж клапана термостатичного — 1 шт;
5. Монтаж повітропроводів з оцинкованого заліза д.до 200 мм — 20,8 м2;
6. Монтаж трійника оцинкованого д. 150 мм — 3 шт;
7. Монтаж відводу оцинкованого д. 200 мм — 2 шт;
8. Встановлення штепсельних розеток — 4 шт;
9. Монтаж бактерицидних ламп — 1 шт;
Виходячи з вищесказаного КНП «ДОЛ» ООР», було змушено погодити збільшення вартості ремонтних робіт з подальшим корегуванням кошторисної документації в проектному інституті та укладанням з Підрядником Додаткової угоди з приведеною до відповідності договірною ціною.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-12-15 13:20:33

У межах проведення моніторингу ID UA-M-2022-12-05-000046 закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):

КНП «ДОЛ» ООР повідомляє:
Щодо питання №1 моніторингу, нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наданих документів до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА та згідно листа про надання інформації щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик №267 від 22.04.2022р., а саме:
Комерційна пропозиція. Інвестальянс.PDF (1,5М)
Комерційна пропозиція. Південбуд.PDF (1,7М)
Лист на погодження.PDF (2М)
Акт обстеження техн.стану.PDF (1,3М)
Дефектні акти.PDF (4,3М)
Експертиза. Капрем. Рентгенкаб..PDF (11,1М)
Медзавдання.PDF (561К)
Проектно-кошторисна документація.PDF (50,5М)
на що було надане Погодження очікуваної вартості закупівлі згідно листа №1617/02/01.1-08/2-22 від 22.04.2022р.
Щодо питання №2 моніторингу повідомляємо, що У зв'язку з введення в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами та доповненнями, постанови №169 (закупівлі в умовах воєнного стану), виникла нагальна потреба в проведенні робіт з «Капітального ремонту кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ5000) КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Одеської області», шляхом застосування Переговорної процедури на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Щодо питання №3 моніторингу, надаємо обґрунтовану відповідь, стосовно збільшення вартості ремонтних робіт по об`єкту: "Капітальний ремонт кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ 5000) КНП “Дунайська обласна лікарня” Одеської обласної ради” по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїл Одеської області".
Проектно-кошторисна документація по об`єкту: "Капітальний ремонт кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ 5000) КНП “Дунайська обласна лікарня” Одеської обласної ради” по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїл Одеської області" була замовлена КНП «ДОЛ» ООР» у проектній організації в липні 2021 року. В вересні 2021 року проектувальник надав КНП «ДОЛ» ООР» ПКД, а в жовтні КНП «ДОЛ» ООР» затвердило її.
Отриману документацію нами було погоджено заявлену кошторисну вартість ремонтних робіт у Департаменті охорони здоров`я і Облмайні.
Із-за фінансових труднощів КНП «ДОЛ» ООР не змогло зразу же після погодження кошторисної вартості, організувати виконати ці роботи до кінця року.
Було прийнято рішення виконати ці роботи в І кварталі 2022 року, при належному фінансуванні. Але з певних причин, ці роботи не були виконанні як планувалось.
Така можливість з`явилася в квітні 2022 року.
Була визначена Підрядна організація, якій була надана ця затверджена кошторисна документація з цінами станом на вересень 2021 року, для розробки договірної ціни та договору.
Також, був укладений договір з договірною ціною в межах затвердженої та погодженої кошторисної вартості і Підрядник розпочав на об`єкті ремонтні роботи.
Але взагалі в країні на той момент, коли більша частина виробників будівельних матеріалів та обладнання призупинили свою діяльність, а деякі повністю були зруйновані, ціни на будівельні матеріали і вироби різко зросли і кожен тиждень мінялись в бік зростання.
Незважаючи на це Підрядник продовжував виконувати свої обов`язки, згідно договору, в встановлені строки їх виконав і надав КНП «ДОЛ» ООР» інформацію щодо зростання цін на такі будівельні матеріали та вироби:
1. Дверні вироби з металопластику (було 1568,44 грн/м2 — стало 4286,87 грн/м2);
2. Віконні вироби з металопластику (було 2575,46 грн/м2 — стало 4280,90 грн/м2);
3. Віконні рентгенозахисні вироби (було 81482,70 грн/м2 — стало 141529,54 грн/м2);
4. Антистатичний лінолеум (було 1408,62 грн/м2 — стало 1922,70 грн/м2);
5. Припливна установка Вентс ВПА 150-2,4-1 (було 25736,59 грн/шт — стало 36028,37 грн/шт);
6. Регулятор потужності нагрівача PULSER-M Вентс (було 6630,22 грн/шт — стало 8198,53 грн/шт);
7. Повітропроводи з оцинкованого заліза д. до 200 мм (було 553,94 грн/м2 — стало 757,94 грн/м2);
8. Стельові світильники “Амстронг” (було 357,15 грн/шт — стало 530,55 грн/шт);
Крім того в ході виконання робіт виникла необхідність в додаткових обсягах робіт, а саме:
1. Оздоблення віконних та дверних укосів - 2,54 м2;
2. Облицювання стін керамічними плитками — 1,5 м2;
3. Монтаж пожежного щита з металопластика - 1 шт;
4. Монтаж клапана термостатичного — 1 шт;
5. Монтаж повітропроводів з оцинкованого заліза д.до 200 мм — 20,8 м2;
6. Монтаж трійника оцинкованого д. 150 мм — 3 шт;
7. Монтаж відводу оцинкованого д. 200 мм — 2 шт;
8. Встановлення штепсельних розеток — 4 шт;
9. Монтаж бактерицидних ламп — 1 шт;
Виходячи з вищесказаного КНП «ДОЛ» ООР», було змушено погодити збільшення вартості ремонтних робіт з подальшим корегуванням кошторисної документації в проектному інституті та укладанням з Підрядником Додаткової угоди з приведеною до відповідності договірною ціною.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КНП «ДОЛ» ООР повідомляє: Щодо висновку по моніторингу, нами здійснено такі заходи, а саме: 1. Заключено Додаткову угоду №2 від 29.12.2022р. на розірвання Додаткової угоди №1 на збільшення суми №71-Н від 03.05.2022р., згідно листа від 27.12.2022р. за №798 щодо заключення ДУ №2 та відшкодування вартості ДУ №1, на проведенні робіт з «Капітального ремонту кабінетів лікувального корпусу (влаштування рентген-діагностичного кабінету для рентгенівського апарату ІМАХ5000) КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Одеської області», шляхом застосування переговорної процедури на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. 2. Додаткову угоду №2 від 29.12.2022р. та лист з проханням підписати цю додаткову угоду та відшкодувати вартість Додаткової угоди №1 від 16.05.2022р. завантажено до електронної системи. 3. Суму в розмірі 121024,19грн. відшкодовано згідно платіжного доручення №78 від 29.12.2022р. (скан-копії додаються).

2022-12-30 12:40:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 10 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"
#41296143
Переможець 1 210 243,20
UAH з ПДВ
26 квітня 2022 11:25

Документи

26 квітня 2022 11:25
Електронний підпис
26 квітня 2022 11:24
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2022 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"
#41296143
1 210 243,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2022 11:25
Електронний підпис
26 квітня 2022 11:24
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 09:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:25
ДУ №2 на розірвання ДУ №1 до Дог.71-Н.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 09:59
Лист на розірвання ДУ до дог.№71-Н.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2022 12:49
ДУ №1 Південбуд.PDF зміни до договору
16 травня 2022 12:46
ДОДАТКОВА УГОДА Південбуд.doc зміни до договору
10 травня 2022 12:44
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 13:02
Південбуд №71-Н Дод.1,2.PDF укладений
03 травня 2022 13:01
Південбуд №71-Н.PDF укладений
03 травня 2022 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно ДУ №1 від 16.05.2022р.
Номер договору про закупівлю: 71-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання ДУ №1 Договору №71-Н згідно ДУ №2 від 29.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 71-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 210 243,20
UAH (в тому числі ПДВ 201 707,20 UAH)