Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку формат А4
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2022-04-25-000286-b 41687b655abd47e2b30ac34a7aeed485
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурашко Оксана Михайлівна

+380675954877 kv@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області
Код ЄДРПОУ: 42552598
Місцезнаходження: 02152, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Березняківська 4-а
Контактна особа: Мурашко Оксана Михайлівна
+380675954877
kv@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі «ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний формату А4) для забезпечення потреб замовника на 2022 рік уповноваженою особою було двічі оголошено проведення відкритих торгів (оголошення №№ UA-2022-02-17-001578-a , UA-2022-02-22-001377-a) Разом з тим, вказані торги двічі відмінялися внаслідок подання на участь у торгах менше 2-х тендерних пропозицій». Оскільки у замовника існує потреба у здійсненні закупівлі, для проведення закупівлі «ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний формату А4)» замовник повинен обрати і провести одну з процедур закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовник як виняток може застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2022 14:50
Оскарження наміру укласти договір: 06 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 пачка
Папір для друку формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

25 квітня 2022 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2022 14:42
UA-2022-02-22-001377-a-report.pdf
25 квітня 2022 14:42
UA-2022-02-17-001578-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 1 650 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2022 14:50

Документи

25 квітня 2022 14:50
Електронний підпис
25 квітня 2022 14:50
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2022 14:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2022 14:50
Електронний підпис
25 квітня 2022 14:50
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 12:53
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 11:08
Image141022080400.pdf зміни до договору
14 жовтня 2022 11:04
Електронний підпис укладений
11 травня 2022 19:28
Договір укладений
11 травня 2022 19:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для друку формат А4 10000 пачка 165,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціна та зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 79/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для друку формат А4 9435 пачка 174,86
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 649 804,60
UAH (в тому числі ПДВ 274 967,43 UAH)