Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03328327 |
Місцезнаходження: | 10007, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65 |
Контактна особа: |
Ігор Коберник +380412427448 katp0628@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2022 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2022 14:31 |
Очікувана вартість: | 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Поставки товару повинні здійснюватися за рахунок Учасника-переможця, відповідно до заявок Замовника партіями, відповідно до його потреб, протягом 2022 року.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі товару та пред'явлення Продавцем рахунку на оплату товару, у розмірі 100% | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2022 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2022 15:36 |
Протокол про проведення відкритих торгів контейнера.docx | |
22 квітня 2022 15:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-22-000020 ● 73e37c082e2949c6b65f10c3b533f9be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2022 21:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2022
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.08.2022 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2022-04-22-002388-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-02 14:35:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Контейнери для збирання ТПВ пластикові, об’ємом 120-160 літрів (бувші у використанні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-22-002388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 08:53:17
Відповідь
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збирання ТПВ пластикові, об’ємом 120-160 літрів (бувші у використанні) (далі – Контейнера), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-04-22-002388-a, відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради (далі - Замовник) надає наступні пояснення через електронну систему закупівель:
Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов'язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель (встановлено частиною першою статті 2 Закону).
1) Розмір очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі, Замовником здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275:
- з урахуванням кількості фактично використаного мастила для забезпечення діяльності Замовника у минулому періоді та запланованих завдань, Замовником визначено орієнтовну кількість необхідного для закупівлі мастила;
- використовуючи інформація про ціни на контейнера, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro", а також стрімке підняття ціни протягом періоду, що передував до дати оголошення торгів (останні декілька місяців), Замовником було визначено орієнтовну очікувану вартість виходячи з ціни відповідних закупівель ідентичного товару, минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, а також інформації про підняття ціни на мастило.
Відповідно до п. 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами (далі – Постанова № 710), рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
- органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
Поряд з тим, пунктом 4-1 Постанови № 710, зобов’язано головних розпорядникам бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В той же час, Замовник не використовує кошти державного бюджету, а користується власними обіговими коштами від господарської діяльності.
Таким чином, вимоги пунктів 4 та 4-1 Постанови № 710 не поширюються на Замовника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-13 12:49:51
Заперечення
За результатами проведеного моніторингу в системі електронних закупівель по закупівлі за кодом класифікатора ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збирання ТПВ пластикові, об’ємом 120-160 літрів (бувші у використанні) (далі – Контейнера) оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-04-22-002388-a, органом фінансового контролю складено Висновок, яким встановлено порушення законодавства в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс», як такої, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради (надалі КАТП 0628 Житомирської міської ради) не погоджується із Висновком та вважає його таким, що був сформованим лише на формальних підставах, необґрунтованим, передчасним, з наступних підстав:
Відповідно до підпункту 8 пункту 2 розділу 5 та підпункту 6 пункту 4 Додатку 1 до документації встановлено умову, що учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю та повинен у складі тендерної пропозиції подати лист - згоду з проєктом договору згідно Додатку 3 до тендерної документації.
В складі своєї пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» було надано документ «23. лист-згода з проєктом договору.pdf», який містить погодження з проєктом договору викладеному у Додатку 3 до тендерної документації, тобто ТОВ «НВП «Укрресурс» вимогу Замовника було виконано в повній мірі.
У складі своєї тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» надав погоджений проєкт договору, умови якого не відповідають проєкту договору передбаченого Додатком 3 тендерної документації Замовника, а саме, в пункті 4.6 розділу 4 «Умови поставки та приймання-здавання товару» проєкту договору учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» відсутня умова щодо поставки «250 контейнерів протягом 5 днів з моменту підписання договору, інші 250 контейнерів відповідно до потреб Замовника», однак Замовником не вимагалося надання у складі пропозиції проекту договору, а тому це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 8 пункту 2 розділу 5 та Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання листа – згоди з проєктом договору, що є додатком до тендерної документації.
Тендерна документація Замовником складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, у разі навіть є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Враховуючи вище викладене, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» не було, як наслідок підстави для припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 26.05.2022 року № 17, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору – відсутні.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2022-09-16 14:38:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2022-09-17 11:04:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
239 400,00
UAH з ПДВ
|
239 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР.ЮА" |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
258 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Елкопласт Україна |
264 800,00
UAH з ПДВ
|
262 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "Укрресурс" #34396623 |
Переможець |
239 400,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2022 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2022 14:38
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
16 вересня 2022 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2022 13:28
|
Договір контейнера.pdf | укладений |
26 травня 2022 13:26
|