Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція КНС – я за адресою : вул. Залізнична, 127 Г в м. Ромни Сумської області (виготовлення проектно-кошторисної документації)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-04-20-003246-a bfb2a8f6140d4b108540198cf2fcc7e3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганжа Ольга Володимирівна

385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03352981
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19
Контактна особа: Ганжа Ольга Володимирівна
385448542868
zhkg@romny-vk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2022 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2022 10:00
Початок аукціону: 11 травня 2022 11:17
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція КНС – я за адресою : вул. Залізнична, 127 Г в м. Ромни Сумської області (виготовлення проектно-кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2022 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2022 16:17
Оголошення.pdf
20 квітня 2022 16:17
Оголошення з додатками.docx
20 квітня 2022 16:16
Проєкт договору .docx
20 квітня 2022 16:16
Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-04-20-003246-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ГУДИРЯ СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3263905294
Дата подання: 17 травня 2022 13:21
Вимога
Шановна уповноважена особа,

Керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та змістом Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі Оголошення), вимагаємо переглянути та скасувати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-04-20-003246-a. Під час неупередженого розгляду пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» були виявлені наступні відхилення:
1) У відповідності до вимог розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження» вимагалось надання ліцензії або дозволу на провадження певного виду господарської діяльності, учасником ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (файл 6.1. Будівельна ліцензія ПРОЕКТ-РЕМ-БУД.pdf ). Предметом закупівлі є виготовлення проєктно-кошторисної документації. Отже на підставі зазначеного учасник не виконав вимогу Оголошення, крім цього у разі не надання будь-якого документів, що вимагаються розділом 4 Оголошення Учасник повинен подати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на законодавчі акти.
2) Згідно до вимог розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати лист-про погодження з проєктом договору. У складі пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надає лист (файл «4.Лист про погодження з проєктом договору.pdf»), однак за змістом наданий документ не відповідає назві (наданий лист-згода на обробку персональних даних), що є відхиленням від вимог Оголошення.
3) ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» наданий файл «5.3. Паспорт Яненко ОВ+ІПН.pdf», однак у зазначеному документі надана копія не всіх сторінок паспорту, отже документ не може бути прийнятий до розгляду, як такий, що наданий не в повному обсязі.
4) У наданій довідці «7.1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» зазначені наступні аналогічні договори Договір на виконання проектної документації №9 від «21» травня 2021 року та Договір на виконання проектно-вишукувальних робіт №342/2-20 від 18.09.2020 року, у складі пропозиції на підтвердження зазначеного досвіду ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надав:
- файл «7.2. Аналогічний договір 71240000-2.pdf» Договір №21 від «21» травня 2021 року (номер договору та дата не відповідають, тим що зазначені у Довідці про виконання аналогічного договору), отже не може бути прийнятий до розгляду, крім цього надана до нього Додаткова угода №1 датована від «20» вересня 2021 року, тобто підписана після того як ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» повинен бути здати виконані проектні роботи див. Додаток №2 до Договору №21 від «21» травня 2021 року (15 робочих днів з дати підписання договору).
- файл «7.3. Аналогічний договір Проект. модерніз. котельні.pdf» Договір №342/5-20 від 18.09.2020 року (номер договору та дата не відповідають, тим що зазначені у Довідці про виконання аналогічного договору), отже не може бути прийнятий до розгляду, крім цього у наданому Додатку №2 Календарний план термін виконання зазначений 60 календарних днів з дати підписання договору, акт виконаних робіт датований 16.01.2021 року, що свідчить про на своєчасне виконання робіт. Згідно того ж Додатку вимагалось оформлення актом передачі з фіксацією дат передачі документації та висновків Замовника про наявність або відсутність зауважень. Наданий Додаток №5 до Договору №342/5-20 від «18» вересня 2020 року зовсім не заповнений та не може розглядатися, як Додаток. У Додатковій угоді №1 відсутня дата та обов’язкові реквізити організації «Виконавця».
5) Копії документів Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» завірені не належним чином (деякі документи не завірені зовсім, деякі завірені розбіжності з вимогами чинного законодавства).
6) Крім цього учасником ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» у складі пропозиції зовсім не надав жодного документа про спроможність на теперішній час виконувати проектно-кошторисні роботи. Можливість створювати об’єкти архітектури та розробляти проектно-кошторисну документацію покладається на особу ГІП або ГАП, що мають відповідний сертифікат чинний на дату подання.
На підставі зазначеного Учасник ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» не відповідає вимогам Оголошення, крім цього слід зауважити про неспроможність ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» вчасно та фізично розробляти проектно-кошторисну документацію, що є предметом закупівлі.

ВИМАГАЄМО:
Розглянути зазначену Вимогу, прийняти заходи з усунення порушень законодавства.


З повагою,

Станіслав ГУДИРЯ
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 травня 2022 08:57
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

17 травня 2022 13:21
ВИМОГА_.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2022 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" 287 000,00
UAH з ПДВ
199 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУДИРЯ СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 290 000,00
UAH з ПДВ
199 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галаджій Олексій Олександрович 239 711,50
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2022 16:19
Електронний підпис
09 травня 2022 16:18
9.Проєкт договору.pdf
09 травня 2022 16:18
6.3.ОПИС ПРОЕКТ РЕМ БУД.pdf
09 травня 2022 16:18
1.Форма Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД"

ФОП "ГУДИРЯ СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Галаджій Олексій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД"
#42685475
Рішення скасоване 199 980,00
UAH з ПДВ
19 травня 2022 08:57
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД"
#42685475
Відхилено 199 980,00
UAH з ПДВ
19 травня 2022 09:04
ФОП "ГУДИРЯ СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3263905294
Переможець 199 990,00
UAH з ПДВ
19 травня 2022 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2022 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУДИРЯ СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3263905294
199 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 10:18
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 10:17
дод.угода №2.pdf укладений
06 грудня 2023 10:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:44
Підтвердження об'єктивних обставин.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:43
Додаткова угода № 1 до договору № 73.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:42
Електронний підпис укладений
25 травня 2022 14:26
Додатки до договору №73.pdf укладений
25 травня 2022 14:25
Договір №73.pdf укладений
25 травня 2022 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання взятих зобов'язань у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин а також відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 22.12.2022 № 309
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 грудня 2022 — 19 лютого 2023
Сума оплати за договором: 199 990,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін, у зв'язку з відсутністю потреби у виконанні даних робіт в поточному році