Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція КНС – я за адресою : вул. Залізнична, 127 Г в м. Ромни Сумської області (виготовлення проектно-кошторисної документації)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-04-20-003246-a ● bfb2a8f6140d4b108540198cf2fcc7e3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03352981 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Ганжа Ольга Володимирівна 385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2022 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2022 11:17 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція КНС – я за адресою : вул. Залізнична, 127 Г в м. Ромни Сумської області (виготовлення проектно-кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2022 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2022 16:17 |
Оголошення.pdf | |
20 квітня 2022 16:17 |
Оголошення з додатками.docx | |
20 квітня 2022 16:16 |
Проєкт договору .docx | |
20 квітня 2022 16:16 |
Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-04-20-003246-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ГУДИРЯ СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3263905294
Дата подання: 17 травня 2022 13:21
Вимога
Шановна уповноважена особа,
Керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та змістом Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі Оголошення), вимагаємо переглянути та скасувати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-04-20-003246-a. Під час неупередженого розгляду пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» були виявлені наступні відхилення:
1) У відповідності до вимог розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження» вимагалось надання ліцензії або дозволу на провадження певного виду господарської діяльності, учасником ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (файл 6.1. Будівельна ліцензія ПРОЕКТ-РЕМ-БУД.pdf ). Предметом закупівлі є виготовлення проєктно-кошторисної документації. Отже на підставі зазначеного учасник не виконав вимогу Оголошення, крім цього у разі не надання будь-якого документів, що вимагаються розділом 4 Оголошення Учасник повинен подати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на законодавчі акти.
2) Згідно до вимог розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати лист-про погодження з проєктом договору. У складі пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надає лист (файл «4.Лист про погодження з проєктом договору.pdf»), однак за змістом наданий документ не відповідає назві (наданий лист-згода на обробку персональних даних), що є відхиленням від вимог Оголошення.
3) ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» наданий файл «5.3. Паспорт Яненко ОВ+ІПН.pdf», однак у зазначеному документі надана копія не всіх сторінок паспорту, отже документ не може бути прийнятий до розгляду, як такий, що наданий не в повному обсязі.
4) У наданій довідці «7.1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» зазначені наступні аналогічні договори Договір на виконання проектної документації №9 від «21» травня 2021 року та Договір на виконання проектно-вишукувальних робіт №342/2-20 від 18.09.2020 року, у складі пропозиції на підтвердження зазначеного досвіду ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надав:
- файл «7.2. Аналогічний договір 71240000-2.pdf» Договір №21 від «21» травня 2021 року (номер договору та дата не відповідають, тим що зазначені у Довідці про виконання аналогічного договору), отже не може бути прийнятий до розгляду, крім цього надана до нього Додаткова угода №1 датована від «20» вересня 2021 року, тобто підписана після того як ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» повинен бути здати виконані проектні роботи див. Додаток №2 до Договору №21 від «21» травня 2021 року (15 робочих днів з дати підписання договору).
- файл «7.3. Аналогічний договір Проект. модерніз. котельні.pdf» Договір №342/5-20 від 18.09.2020 року (номер договору та дата не відповідають, тим що зазначені у Довідці про виконання аналогічного договору), отже не може бути прийнятий до розгляду, крім цього у наданому Додатку №2 Календарний план термін виконання зазначений 60 календарних днів з дати підписання договору, акт виконаних робіт датований 16.01.2021 року, що свідчить про на своєчасне виконання робіт. Згідно того ж Додатку вимагалось оформлення актом передачі з фіксацією дат передачі документації та висновків Замовника про наявність або відсутність зауважень. Наданий Додаток №5 до Договору №342/5-20 від «18» вересня 2020 року зовсім не заповнений та не може розглядатися, як Додаток. У Додатковій угоді №1 відсутня дата та обов’язкові реквізити організації «Виконавця».
5) Копії документів Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» завірені не належним чином (деякі документи не завірені зовсім, деякі завірені розбіжності з вимогами чинного законодавства).
6) Крім цього учасником ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» у складі пропозиції зовсім не надав жодного документа про спроможність на теперішній час виконувати проектно-кошторисні роботи. Можливість створювати об’єкти архітектури та розробляти проектно-кошторисну документацію покладається на особу ГІП або ГАП, що мають відповідний сертифікат чинний на дату подання.
На підставі зазначеного Учасник ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» не відповідає вимогам Оголошення, крім цього слід зауважити про неспроможність ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» вчасно та фізично розробляти проектно-кошторисну документацію, що є предметом закупівлі.
ВИМАГАЄМО:
Розглянути зазначену Вимогу, прийняти заходи з усунення порушень законодавства.
З повагою,
Станіслав ГУДИРЯ
Розгорнути
Згорнути
Керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та змістом Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі Оголошення), вимагаємо переглянути та скасувати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-04-20-003246-a. Під час неупередженого розгляду пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» були виявлені наступні відхилення:
1) У відповідності до вимог розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження» вимагалось надання ліцензії або дозволу на провадження певного виду господарської діяльності, учасником ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (файл 6.1. Будівельна ліцензія ПРОЕКТ-РЕМ-БУД.pdf ). Предметом закупівлі є виготовлення проєктно-кошторисної документації. Отже на підставі зазначеного учасник не виконав вимогу Оголошення, крім цього у разі не надання будь-якого документів, що вимагаються розділом 4 Оголошення Учасник повинен подати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на законодавчі акти.
2) Згідно до вимог розділу 4 «Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати лист-про погодження з проєктом договору. У складі пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надає лист (файл «4.Лист про погодження з проєктом договору.pdf»), однак за змістом наданий документ не відповідає назві (наданий лист-згода на обробку персональних даних), що є відхиленням від вимог Оголошення.
3) ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» наданий файл «5.3. Паспорт Яненко ОВ+ІПН.pdf», однак у зазначеному документі надана копія не всіх сторінок паспорту, отже документ не може бути прийнятий до розгляду, як такий, що наданий не в повному обсязі.
4) У наданій довідці «7.1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» зазначені наступні аналогічні договори Договір на виконання проектної документації №9 від «21» травня 2021 року та Договір на виконання проектно-вишукувальних робіт №342/2-20 від 18.09.2020 року, у складі пропозиції на підтвердження зазначеного досвіду ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» надав:
- файл «7.2. Аналогічний договір 71240000-2.pdf» Договір №21 від «21» травня 2021 року (номер договору та дата не відповідають, тим що зазначені у Довідці про виконання аналогічного договору), отже не може бути прийнятий до розгляду, крім цього надана до нього Додаткова угода №1 датована від «20» вересня 2021 року, тобто підписана після того як ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» повинен бути здати виконані проектні роботи див. Додаток №2 до Договору №21 від «21» травня 2021 року (15 робочих днів з дати підписання договору).
- файл «7.3. Аналогічний договір Проект. модерніз. котельні.pdf» Договір №342/5-20 від 18.09.2020 року (номер договору та дата не відповідають, тим що зазначені у Довідці про виконання аналогічного договору), отже не може бути прийнятий до розгляду, крім цього у наданому Додатку №2 Календарний план термін виконання зазначений 60 календарних днів з дати підписання договору, акт виконаних робіт датований 16.01.2021 року, що свідчить про на своєчасне виконання робіт. Згідно того ж Додатку вимагалось оформлення актом передачі з фіксацією дат передачі документації та висновків Замовника про наявність або відсутність зауважень. Наданий Додаток №5 до Договору №342/5-20 від «18» вересня 2020 року зовсім не заповнений та не може розглядатися, як Додаток. У Додатковій угоді №1 відсутня дата та обов’язкові реквізити організації «Виконавця».
5) Копії документів Учасника ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» завірені не належним чином (деякі документи не завірені зовсім, деякі завірені розбіжності з вимогами чинного законодавства).
6) Крім цього учасником ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» у складі пропозиції зовсім не надав жодного документа про спроможність на теперішній час виконувати проектно-кошторисні роботи. Можливість створювати об’єкти архітектури та розробляти проектно-кошторисну документацію покладається на особу ГІП або ГАП, що мають відповідний сертифікат чинний на дату подання.
На підставі зазначеного Учасник ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» не відповідає вимогам Оголошення, крім цього слід зауважити про неспроможність ТОВ «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» вчасно та фізично розробляти проектно-кошторисну документацію, що є предметом закупівлі.
ВИМАГАЄМО:
Розглянути зазначену Вимогу, прийняти заходи з усунення порушень законодавства.
З повагою,
Станіслав ГУДИРЯ
Скасована
Дата: 19 травня 2022 08:57
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2022 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" |
287 000,00
UAH з ПДВ
|
199 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГУДИРЯ СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
199 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Галаджій Олексій Олександрович |
239 711,50
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" #42685475 |
Рішення скасоване |
199 980,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2022 08:57
|
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" #42685475 |
Відхилено |
199 980,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2022 09:04
|
ФОП "ГУДИРЯ СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3263905294 |
Переможець |
199 990,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2022 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 10:17
|
дод.угода №2.pdf | укладений |
06 грудня 2023 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:44
|
Підтвердження об'єктивних обставин.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:43
|
Додаткова угода № 1 до договору № 73.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2022 14:26
|
Додатки до договору №73.pdf | укладений |
25 травня 2022 14:25
|
Договір №73.pdf | укладений |
25 травня 2022 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання взятих зобов'язань у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин а також відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 22.12.2022 № 309 |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |