Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
1 728 000,00 UAH
UA-2022-04-20-002891-a 125e13cc683c4d9bb718d6ebe2741a9d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мондровська

+380332780506 mondrovska.io@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Контактна особа: Ірина Мондровська
+380332780506
mondrovska.io@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2022 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 728 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Питома вага цінового критерію -100%

Тендерна документація

22 квітня 2022 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2022 14:12
Оголошення (нова редакція).docx
22 квітня 2022 14:12
протокол про внесення змін у Оголошення.pdf
20 квітня 2022 15:25
проект договору.docx
22 квітня 2022 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2022 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2022 14:12
Оголошення (нова редакція).docx
20 квітня 2022 15:31
ОГОЛОШЕННЯ.docx
20 квітня 2022 15:25
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 квітня 2022 14:12
протокол про внесення змін у Оголошення.pdf
20 квітня 2022 15:25
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміст технічного завдання
Дата подання: 22 квітня 2022 12:56
Дата відповіді: 22 квітня 2022 13:52
В 2 лоті позиція 12 "виготовлення гратчастих конструкцій" об'єм 25,4 тони, апозиція 17 "монтаж дрібних металоконструкцій" об'єм 0,254 тони. Це так має бути, чи тут помилка?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження! Уповноваженою особою будуть внесені зміни до документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме в Додатку 3.2 в таблиці «Орієнтовні обсяги робіт», а саме в позиції №12 Виготовлення гратчастих конструкцій (стояки, опори, ферми та ін.), де 25,4 т потрібно замінити на 0,254 т.
Лол 1
Дата подання: 23 квітня 2022 17:22
Дата відповіді: 25 квітня 2022 10:22
П. 33 – якої мощності потрібен кондиціонер для даного приміщення? Чи є виробника кондиціонера якому Ви надаєте перевагу?
Відповідь: Доброго дня!
Замовник закуповує роботу щодо установлення кондиціонерів, а не самі кондиціонери.
Лот 2
Дата подання: 23 квітня 2022 17:23
Дата відповіді: 25 квітня 2022 14:35
П. 7 – матеріал якого виробника потрібно використовувати?
Відповідь: Доброго дня!
У технічному завдання ЛОТу №2 (капітальний ремонт гідроізоляції та декоративного покриття цоколя адміністративної будівлі ПрАТ «Волиньобленерго» по вул.Єршова,4 у м.Луцьку Волинської області) згідно таблиці Орієнтовний обсяг робіт п.7 - Улаштування теплової ізоляції вертикальних поверхонь з пінополіуретанових композицій методом напилювання, поверхня бетонна, цементна, азбоцементна , роботи мають бути виконані з матеріалів :
1- Heatlock HF Opro;
2- Поліметилен DESMODUR 44 20L
або еквівалент, який повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Замовник закуповує роботу щодо установлення кондиціонерів, а не самі кондиціонери.
Дата подання: 25 квітня 2022 15:09
Дата відповіді: 26 квітня 2022 08:21
Тобто вартість кондиціонерів не потрібно враховувати при складанні кошторисної документації, Замовник закупляє їх сам?
Відповідь: Доброго дня!
Замовник закуповує роботу щодо установлення кондиціонерів, а не кондиціонери.
Питання по кошторису
Дата подання: 26 квітня 2022 09:18
Дата відповіді: 26 квітня 2022 16:47
ЛОТ № 2 Поз. 7: Улаштування теплової ізоляції вертикальних поверхонь з пінополіуретанових композицій методом напилювання, поверхня бетонна, цементна, азбоцементна. Якої товщини шар поліуретанової теплоізоляції.? Поз. 10: Нанесення художнього оформлення цоколю з приміненням клейкої плівки. Вимоги та характеристики клейкої плівки для оформлення цоколю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
ЛОТ №2
Позиція 7: Улаштування теплової ізоляції вертикальних поверхонь з пінополіуретанових композицій методом напилювання поверхня ( бетонні, цегляні стіни) товщиною від 30 мм до 50 мм, з захистом шипованою мембраною.
Позиція 10: Захист декоративного покриття рідкою захисною плівкою для тимчасового захисту при ремонтних та будівельних роботах. (рідка захисна плівка Lux Peel)
Консультації з предмету закупівлі: Ващук Іван Іванович, м. Луцьк, вул. Єршова 4, тел. (0332) 28-35-02, e-mail: vashchuk.ii@energy.volyn.ua
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-04-20-002891-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 11 травня 2022 10:43
Перегляд рішення
Не погоджуємося із рішенням Замовника.
1. Нами було подано прибуткові накладні, це є роздруківка з програмного комплексу 1С. На кожну одиницю техніки, обладнання заводиться облікова картка в електронному вигляді (в паперовому вигляді ніхто цього не веде) на основі первинних документів, видаткових накладних. В свою чергу повідомляємо, що у наказі Мін’юсту від 12.04.2012 р. №578 визначено, що первинні документи та додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій і стали підставою для записів у регістрах бухобліку й податкових документах (касові, банківські документи, ордери, повідомлення банків і переказні вимоги, виписки банків, корінці квитанцій, банківських чекових книжок, наряди на роботу, акти про приймання, здавання та списання майна й матеріалів, квитанції та накладні з обліку товарно-матеріальних цінностей, рахунки-фактури, авансові звіти тощо), мають зберігатися не менше ніж 3 роки. Відповідно видаткові накладні, первинні документи, нам не має потреби зберігати довший термін, враховуючи пройдену податкову перевірку. Достовірність поданої інформації щодо наявності обладнання завірено підписом директора та печаткою підприємства. На транспортні засоби додатково надано свідоцтва про реєстрацію ТЗ. Крім того, хочемо звернути вашу увагу, що у визначеного вами переможця взагалі відсутні документи, що підтверджують право користування технікою (надано лише договір на надання послуг технікою з недокінця заповненим додатком, жодного документа, що підтверджує право власності на техніку, якою буде надано послуги, не додано). Якщо Замовник вважає, що достатньо лише мати ТЗ для виконання робіт по лотам, то ми виконали цю умову.
2. Відповідно до ЗУ Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану від 03.03.2022 № 2118-IX: «Підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112) доповнити пунктом 69 такого змісту: "69. Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті. 69.1. У випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, … тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні». Повідомляємо, що на момент подання довідки від 02.05.2022 р. № 121 заборгованості не було, ми сплачуємо по мірі надходження коштів. Крім того, у завантаженому вами повідомленні станом на 09.05.2022 р. зазначено, що стан розрахунків платника податків з бюджетом може змінюватись щоденно.
Вимагаємо переглянути ваше рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2022 12:51
1. Згідно п.1 р.II Оголошення зміст та вигляд документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів . Документи, що вимагаються від учасників, повинні бути у вигляді: електронних кольорових копій з сканованих паперових оригіналів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалу (ініціалів) та прізвища, на фірмовому бланку (за наявності) із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки (за наявності). Згідно протокольних рішень щодо прийняття рішеннями уповноваженої особи №166, 169, 176 від 09.05.2022 було надано вичерпну відповідь, щодо прибуткових накладних, які оформлені не належним чином, так які не містять обов`язкових реквізитів встановлених для первинних документів згідно нормативно правової бази.
Також, Додатком 1 до Оголошення не передбачено переліку техніки, яку має надати учасник у складі пропозиції.
2. Згідно протокольних рішень щодо прийняття рішеннями уповноваженої особи №166, 169, 176 від 09.05.2022 було надано відповідь щодо надання недостовірної інформації у довідці що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів. Адже борг є наявний.
Номер вимоги: UA-2022-04-20-002891-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 11 травня 2022 11:53
Скасування рішення
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ДАЙНЕМІК ГРУП».
1. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Файли повинні бути пронумеровані з вказівкою на відповідний номер визначений у Додатку № 1 (наприклад: «2_Статут»). Якщо документацією передбачено подання інших документів, що не визначені у Додатку 1, то такий документ нумерується числом після вказаних вище. Документи повинні відповідати змісту назви файлу, кожний документ подається окремим файлом». Переможець цієї умови не виконав. Для чого ж ви це прописуєте у вимогах?
2. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «У тексті (або колонтитулах) електронного документа учасника має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис». Переможець не виконав цієї вимоги теж, в жодному електронному документі цієї інформації не зазначено.
3. Згідно додатку 1 до Оголошення «6. Учасники мають надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде задіяне при наданні послуг чи виконанні робіт, у якій має зазначатися інформація про перелік техніки (транспортних засобів, механізмів, обладнання, матеріально-технічної бази та устаткування тощо) (далі – техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт із зазначенням її кількості та найменування. Для підтвердження наявності в учасника закупівлі техніки учасник подає документи, які підтверджують її наявність та правовий статус її набуття (володіння, користування). До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) техніки». «Переможцем» було надано довідку від 27.04.2022 р. № 27-04/11 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно даної довідки для виконання робіт по усім трьом лотам учаснику необхідно лише мати 2 автомобіл та 1 автокран. Умовою було надати перелік обладнання, що достатній для виконання робіт. Цієї умови переможець теж не виконав. Чи замовник вважає, що цього буде достатньо? Переможець буде виконувати все вручну без застосування будь-яких механізмів та обладнання, йому не потрібні будуть дрилі, перфоратори, зварювальні апарати і т.п.? Усім учасникам даної закупівлі потрібні, лише «переможцю» - ні. Крім того, на підтвердження права користування технікою надано лише договір від 16.08.2021 р. на надання послуг технікою. Додатком до даного договору є специфікація, яка не заповнена повністю, а отже вважається нікчемною, а тому повинна вважатися як не подана. Жодного документа, що підтверджує право власності на техніку, якою буде надано послуги, не додано, можливо цієї техніки і не має в ТОВ «Луцьктехнобуд». Тобто, переможець не виконав вимоги щодо підтвердження правового статусу набуття техніки.
4. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій підтвердження учасником вимог щодо виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічним завданням (технічною специфікацією) щодо ЛОТу/ЛОТів, за яким учасник має намір брати участь у закупівлі, згідно з цією Документацією у вигляді довідки довільної форми». Переможець такої довідки чи листа не надав, є лише перенесене на бланк підприємства та підписане технічне завдання.
З огляду на сказане вище, вами порушено ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідну заяву, у разі залишення вимоги без задоволення, буде надіслано до компетентних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2022 12:57
1.Згідно п.3 р.III Оголошення Замовник не відхиляє пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, а саме: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (наприклад: «Лист» замість «Лист-пояснення», «Довідка» замість «Гарантійний лист», «Інформація» замість «Довідка» тощо) .
2.Зідно з умов Оголошення Учасником було надано у складі пропозиції документи (матеріали та інформація) у формі електронного документа із накладанням електронного підпису окремо на кожен з таких документів.
Файл кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи учасника є доступним для перегляду та перевірки замовником.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції
3.Згідно п.6 Додатку 1 Оголошення Замовником Учасники мають надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде задіяне при наданні послуг чи виконанні робіт, у якій має зазначатися інформація про перелік техніки (транспортних засобів, механізмів, обладнання, матеріально-технічної бази та устаткування тощо) (далі – техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт із зазначенням її кількості та найменування.
Замовником не передбачено кількість техніки, яка має бути залучена, для виконання робіт.
4. Учасником закупівлі надано у складі пропозицій підтвердження вимог щодо виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічним завданням (технічною специфікацією) щодо ЛОТу/ЛОТів, за яким учасник має намір брати участь у закупівлі, згідно з цією Документацією у вигляді довідки довільної форми.
Номер вимоги: UA-2022-04-20-002891-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 11 травня 2022 10:45
Перегляд рішення
Не погоджуємося із рішенням Замовника.
1. Нами було подано прибуткові накладні, це є роздруківка з програмного комплексу 1С. На кожну одиницю техніки, обладнання заводиться облікова картка в електронному вигляді (в паперовому вигляді ніхто цього не веде) на основі первинних документів, видаткових накладних. В свою чергу повідомляємо, що у наказі Мін’юсту від 12.04.2012 р. №578 визначено, що первинні документи та додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій і стали підставою для записів у регістрах бухобліку й податкових документах (касові, банківські документи, ордери, повідомлення банків і переказні вимоги, виписки банків, корінці квитанцій, банківських чекових книжок, наряди на роботу, акти про приймання, здавання та списання майна й матеріалів, квитанції та накладні з обліку товарно-матеріальних цінностей, рахунки-фактури, авансові звіти тощо), мають зберігатися не менше ніж 3 роки. Відповідно видаткові накладні, первинні документи, нам не має потреби зберігати довший термін, враховуючи пройдену податкову перевірку. Достовірність поданої інформації щодо наявності обладнання завірено підписом директора та печаткою підприємства. На транспортні засоби додатково надано свідоцтва про реєстрацію ТЗ. Крім того, хочемо звернути вашу увагу, що у визначеного вами переможця взагалі відсутні документи, що підтверджують право користування технікою (надано лише договір на надання послуг технікою з недокінця заповненим додатком, жодного документа, що підтверджує право власності на техніку, якою буде надано послуги, не додано). Якщо Замовник вважає, що достатньо лише мати ТЗ для виконання робіт по лотам, то ми виконали цю умову.
2. Відповідно до ЗУ Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану від 03.03.2022 № 2118-IX: «Підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112) доповнити пунктом 69 такого змісту: "69. Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті. 69.1. У випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, … тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні». Повідомляємо, що на момент подання довідки від 02.05.2022 р. № 121 заборгованості не було, ми сплачуємо по мірі надходження коштів. Крім того, у завантаженому вами повідомленні станом на 09.05.2022 р. зазначено, що стан розрахунків платника податків з бюджетом може змінюватись щоденно.
Вимагаємо переглянути ваше рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2022 12:52
1. Згідно п.1 р.II Оголошення зміст та вигляд документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів . Документи, що вимагаються від учасників, повинні бути у вигляді: електронних кольорових копій з сканованих паперових оригіналів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалу (ініціалів) та прізвища, на фірмовому бланку (за наявності) із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки (за наявності). Згідно протокольних рішень щодо прийняття рішеннями уповноваженої особи №166, 169, 176 від 09.05.2022 було надано вичерпну відповідь, щодо прибуткових накладних, які оформлені не належним чином, так які не містять обов`язкових реквізитів встановлених для первинних документів згідно нормативно правової бази.
Також, Додатком 1 до Оголошення не передбачено переліку техніки, яку має надати учасник у складі пропозиції.
2. Згідно протокольних рішень щодо прийняття рішеннями уповноваженої особи №166, 169, 176 від 09.05.2022 було надано відповідь щодо надання недостовірної інформації у довідці що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів. Адже борг є наявний.
Номер вимоги: UA-2022-04-20-002891-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 11 травня 2022 11:56
Скасування рішення
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ДАЙНЕМІК ГРУП».
1. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Файли повинні бути пронумеровані з вказівкою на відповідний номер визначений у Додатку № 1 (наприклад: «2_Статут»). Якщо документацією передбачено подання інших документів, що не визначені у Додатку 1, то такий документ нумерується числом після вказаних вище. Документи повинні відповідати змісту назви файлу, кожний документ подається окремим файлом». Переможець цієї умови не виконав. Для чого ж ви це прописуєте у вимогах?
2. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «У тексті (або колонтитулах) електронного документа учасника має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис». Переможець не виконав цієї вимоги теж, в жодному електронному документі цієї інформації не зазначено.
3. Згідно додатку 1 до Оголошення «6. Учасники мають надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде задіяне при наданні послуг чи виконанні робіт, у якій має зазначатися інформація про перелік техніки (транспортних засобів, механізмів, обладнання, матеріально-технічної бази та устаткування тощо) (далі – техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт із зазначенням її кількості та найменування. Для підтвердження наявності в учасника закупівлі техніки учасник подає документи, які підтверджують її наявність та правовий статус її набуття (володіння, користування). До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) техніки». «Переможцем» було надано довідку від 27.04.2022 р. № 27-04/11 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно даної довідки для виконання робіт по усім трьом лотам учаснику необхідно лише мати 2 автомобіл та 1 автокран. Умовою було надати перелік обладнання, що достатній для виконання робіт. Цієї умови переможець теж не виконав. Чи замовник вважає, що цього буде достатньо? Переможець буде виконувати все вручну без застосування будь-яких механізмів та обладнання, йому не потрібні будуть дрилі, перфоратори, зварювальні апарати і т.п.? Усім учасникам даної закупівлі потрібні, лише «переможцю» - ні. Крім того, на підтвердження права користування технікою надано лише договір від 16.08.2021 р. на надання послуг технікою. Додатком до даного договору є специфікація, яка не заповнена повністю, а отже вважається нікчемною, а тому повинна вважатися як не подана. Жодного документа, що підтверджує право власності на техніку, якою буде надано послуги, не додано, можливо цієї техніки і не має в ТОВ «Луцьктехнобуд». Тобто, переможець не виконав вимоги щодо підтвердження правового статусу набуття техніки.
4. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій підтвердження учасником вимог щодо виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічним завданням (технічною специфікацією) щодо ЛОТу/ЛОТів, за яким учасник має намір брати участь у закупівлі, згідно з цією Документацією у вигляді довідки довільної форми». Переможець такої довідки чи листа не надав, є лише перенесене на бланк підприємства та підписане технічне завдання.
5. Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Протокольним рішенням від 22.04.2022 р. № 160 замовником було внесено зміни в обсяги робіт, а саме зменшено вагу гратчастих конструкцій більш ніж 25 т, а орієнтовну вартість лоту залишено без змін. Враховуючи, що переможець подав свою пропозицію лише на 3 тис. грн. нижче, ніж бюджет по даному лоту, виникає питання а яка була в вартість пропозиції якби замовник не змінив об'єм. При цьому три інші учасника по даному лоту подали свої пропозиції на сотні тисяч гривень нижчі.
З огляду на сказане вище, вами порушено ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідну заяву, у разі залишення вимоги без задоволення, буде надіслано до компетентних органів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2022 12:58
1.Згідно п.3 р.III Оголошення Замовник не відхиляє пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, а саме: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (наприклад: «Лист» замість «Лист-пояснення», «Довідка» замість «Гарантійний лист», «Інформація» замість «Довідка» тощо) .
2.Зідно з умов Оголошення Учасником було надано у складі пропозиції документи (матеріали та інформація) у формі електронного документа із накладанням електронного підпису окремо на кожен з таких документів.
Файл кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи учасника є доступним для перегляду та перевірки замовником.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції
3.Згідно п.6 Додатку 1 Оголошення Замовником Учасники мають надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде задіяне при наданні послуг чи виконанні робіт, у якій має зазначатися інформація про перелік техніки (транспортних засобів, механізмів, обладнання, матеріально-технічної бази та устаткування тощо) (далі – техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт із зазначенням її кількості та найменування.
Замовником не передбачено кількість техніки, яка має бути залучена, для виконання робіт.
4. Учасником закупівлі надано у складі пропозицій підтвердження вимог щодо виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічним завданням (технічною специфікацією) щодо ЛОТу/ЛОТів, за яким учасник має намір брати участь у закупівлі, згідно з цією Документацією у вигляді довідки довільної форми.
Номер вимоги: UA-2022-04-20-002891-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 11 травня 2022 10:45
Перегляд рішення
Не погоджуємося із рішенням Замовника.
1. Нами було подано прибуткові накладні, це є роздруківка з програмного комплексу 1С. На кожну одиницю техніки, обладнання заводиться облікова картка в електронному вигляді (в паперовому вигляді ніхто цього не веде) на основі первинних документів, видаткових накладних. В свою чергу повідомляємо, що у наказі Мін’юсту від 12.04.2012 р. №578 визначено, що первинні документи та додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій і стали підставою для записів у регістрах бухобліку й податкових документах (касові, банківські документи, ордери, повідомлення банків і переказні вимоги, виписки банків, корінці квитанцій, банківських чекових книжок, наряди на роботу, акти про приймання, здавання та списання майна й матеріалів, квитанції та накладні з обліку товарно-матеріальних цінностей, рахунки-фактури, авансові звіти тощо), мають зберігатися не менше ніж 3 роки. Відповідно видаткові накладні, первинні документи, нам не має потреби зберігати довший термін, враховуючи пройдену податкову перевірку. Достовірність поданої інформації щодо наявності обладнання завірено підписом директора та печаткою підприємства. На транспортні засоби додатково надано свідоцтва про реєстрацію ТЗ. Крім того, хочемо звернути вашу увагу, що у визначеного вами переможця взагалі відсутні документи, що підтверджують право користування технікою (надано лише договір на надання послуг технікою з недокінця заповненим додатком, жодного документа, що підтверджує право власності на техніку, якою буде надано послуги, не додано). Якщо Замовник вважає, що достатньо лише мати ТЗ для виконання робіт по лотам, то ми виконали цю умову.
2. Відповідно до ЗУ Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану від 03.03.2022 № 2118-IX: «Підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112) доповнити пунктом 69 такого змісту: "69. Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті. 69.1. У випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, … тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні». Повідомляємо, що на момент подання довідки від 02.05.2022 р. № 121 заборгованості не було, ми сплачуємо по мірі надходження коштів. Крім того, у завантаженому вами повідомленні станом на 09.05.2022 р. зазначено, що стан розрахунків платника податків з бюджетом може змінюватись щоденно.
Вимагаємо переглянути ваше рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2022 12:55
1. Згідно п.1 р.II Оголошення зміст та вигляд документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів . Документи, що вимагаються від учасників, повинні бути у вигляді: електронних кольорових копій з сканованих паперових оригіналів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалу (ініціалів) та прізвища, на фірмовому бланку (за наявності) із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки (за наявності). Згідно протокольних рішень щодо прийняття рішеннями уповноваженої особи №166, 169, 176 від 09.05.2022 було надано вичерпну відповідь, щодо прибуткових накладних, які оформлені не належним чином, так які не містять обов`язкових реквізитів встановлених для первинних документів згідно нормативно правової бази.
Також, Додатком 1 до Оголошення не передбачено переліку техніки, яку має надати учасник у складі пропозиції.
2. Згідно протокольних рішень щодо прийняття рішеннями уповноваженої особи №166, 169, 176 від 09.05.2022 було надано відповідь щодо надання недостовірної інформації у довідці що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів. Адже борг є наявний.
Номер вимоги: UA-2022-04-20-002891-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 11 травня 2022 11:55
Скасування рішення
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ДАЙНЕМІК ГРУП».
1. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Файли повинні бути пронумеровані з вказівкою на відповідний номер визначений у Додатку № 1 (наприклад: «2_Статут»). Якщо документацією передбачено подання інших документів, що не визначені у Додатку 1, то такий документ нумерується числом після вказаних вище. Документи повинні відповідати змісту назви файлу, кожний документ подається окремим файлом». Переможець цієї умови не виконав. Для чого ж ви це прописуєте у вимогах?
2. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «У тексті (або колонтитулах) електронного документа учасника має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис». Переможець не виконав цієї вимоги теж, в жодному електронному документі цієї інформації не зазначено.
3. Згідно додатку 1 до Оголошення «6. Учасники мають надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде задіяне при наданні послуг чи виконанні робіт, у якій має зазначатися інформація про перелік техніки (транспортних засобів, механізмів, обладнання, матеріально-технічної бази та устаткування тощо) (далі – техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт із зазначенням її кількості та найменування. Для підтвердження наявності в учасника закупівлі техніки учасник подає документи, які підтверджують її наявність та правовий статус її набуття (володіння, користування). До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) техніки». «Переможцем» було надано довідку від 27.04.2022 р. № 27-04/11 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно даної довідки для виконання робіт по усім трьом лотам учаснику необхідно лише мати 2 автомобіл та 1 автокран. Умовою було надати перелік обладнання, що достатній для виконання робіт. Цієї умови переможець теж не виконав. Чи замовник вважає, що цього буде достатньо? Переможець буде виконувати все вручну без застосування будь-яких механізмів та обладнання, йому не потрібні будуть дрилі, перфоратори, зварювальні апарати і т.п.? Усім учасникам даної закупівлі потрібні, лише «переможцю» - ні. Крім того, на підтвердження права користування технікою надано лише договір від 16.08.2021 р. на надання послуг технікою. Додатком до даного договору є специфікація, яка не заповнена повністю, а отже вважається нікчемною, а тому повинна вважатися як не подана. Жодного документа, що підтверджує право власності на техніку, якою буде надано послуги, не додано, можливо цієї техніки і не має в ТОВ «Луцьктехнобуд». Тобто, переможець не виконав вимоги щодо підтвердження правового статусу набуття техніки.
4. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій підтвердження учасником вимог щодо виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічним завданням (технічною специфікацією) щодо ЛОТу/ЛОТів, за яким учасник має намір брати участь у закупівлі, згідно з цією Документацією у вигляді довідки довільної форми». Переможець такої довідки чи листа не надав, є лише перенесене на бланк підприємства та підписане технічне завдання.
З огляду на сказане вище, вами порушено ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідну заяву, у разі залишення вимоги без задоволення, буде надіслано до компетентних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2022 12:58
1.Згідно п.3 р.III Оголошення Замовник не відхиляє пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, а саме: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (наприклад: «Лист» замість «Лист-пояснення», «Довідка» замість «Гарантійний лист», «Інформація» замість «Довідка» тощо) .
2.Зідно з умов Оголошення Учасником було надано у складі пропозиції документи (матеріали та інформація) у формі електронного документа із накладанням електронного підпису окремо на кожен з таких документів.
Файл кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи учасника є доступним для перегляду та перевірки замовником.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції
3.Згідно п.6 Додатку 1 Оголошення Замовником Учасники мають надати у складі пропозиції довідку, в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде задіяне при наданні послуг чи виконанні робіт, у якій має зазначатися інформація про перелік техніки (транспортних засобів, механізмів, обладнання, матеріально-технічної бази та устаткування тощо) (далі – техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт із зазначенням її кількості та найменування.
Замовником не передбачено кількість техніки, яка має бути залучена, для виконання робіт.
4. Учасником закупівлі надано у складі пропозицій підтвердження вимог щодо виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічним завданням (технічною специфікацією) щодо ЛОТу/ЛОТів, за яким учасник має намір брати участь у закупівлі, згідно з цією Документацією у вигляді довідки довільної форми.

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Капітальний ремонт кабінету зв`язківців адмінприміщення ПрАТ «Волиньобленерго»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 620 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 100,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 травня 2022 15:53
Закінчення: 05 травня 2022 16:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Капітальний ремонт кабінету зв`язківців адмінприміщення ПрАТ «Волиньобленерго»
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2022 16:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» 520 205,90
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 358 632,00
UAH з ПДВ
339 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 417 889,81
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА" 508 239,00
UAH з ПДВ
508 239,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" 616 500,00
UAH з ПДВ
616 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2022 18:35
Електронний підпис
04 травня 2022 18:01
3_9__Cвідоцтво ПДВ.pdf.asice.zip
04 травня 2022 18:01
3_8__Виписка з ЄДР.pdf.asice.zip
04 травня 2022 18:01
3_7__витяг з єдр.pdf.asice.zip
04 травня 2022 18:01
3_5__Ліцензія.pdf.asice.zip
04 травня 2022 18:01
3_1__Статут.pdf.asice.zip

Публічні документи

04 травня 2022 17:36
Електронний підпис
04 травня 2022 16:11
техпаспорта.zip
04 травня 2022 16:11
19 свідоцтво ПДВ.pdf
04 травня 2022 16:11
18 лист-пояснення.pdf
04 травня 2022 16:11
10 ліцензія з додатком.pdf
04 травня 2022 16:11
8.1 гарантійні листи.pdf
04 травня 2022 16:11
3 статут з додатками.pdf
04 травня 2022 16:11
техпаспорта.zip
04 травня 2022 16:11
19 свідоцтво ПДВ.pdf
04 травня 2022 16:11
18 лист-пояснення.pdf
04 травня 2022 16:11
10 ліцензія з додатком.pdf
04 травня 2022 16:11
8.1 гарантійні листи.pdf
04 травня 2022 16:11
3 статут з додатками.pdf
04 травня 2022 16:11
техпаспорта.zip
04 травня 2022 16:11
19 свідоцтво ПДВ.pdf
04 травня 2022 16:11
18 лист-пояснення.pdf
04 травня 2022 16:11
10 ліцензія з додатком.pdf
04 травня 2022 16:11
8.1 гарантійні листи.pdf
04 травня 2022 16:11
3 статут з додатками.pdf

Публічні документи

03 травня 2022 15:33
Електронний підпис
03 травня 2022 15:32
3.1_Статут.pdf
03 травня 2022 15:32
16_Проєкт договору.pdf
03 травня 2022 15:32
18_Гарантійний лист.pdf
03 травня 2022 15:32
5.2_Аналогічний договір.pdf
03 травня 2022 15:32
5.1_Аналогічний договір.pdf
03 травня 2022 15:32
13_Ліцензія з додатком.pdf
03 травня 2022 15:32
1.1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 травня 2022 23:34
Електронний підпис
04 травня 2022 23:34
1.1. Договірна ціна ЛОТ 1.pdf
04 травня 2022 23:34
15. Ліцензії,дозволи.PDF.p7s
04 травня 2022 23:34
3.2. инн.PDF.p7s
04 травня 2022 23:34
6.1. ГАЗ 33023.PDF
04 травня 2022 23:34
18. Персональні данi.pdf
04 травня 2022 23:34
6. Довiдка Мтб.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
3.2. инн.PDF
04 травня 2022 23:34
7. Квалiфiкацii_ст.17.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
19. Про санкцii.pdf
04 травня 2022 23:34
витяг.pdf
04 травня 2022 23:34
13. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 травня 2022 23:34
витяг.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
3.3 Акти аналог.pdf
04 травня 2022 23:34
3.3 Акти аналог.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
22.1 довідка код.pdf
04 травня 2022 23:34
3.3. Паспорт_compressed.pdf
04 травня 2022 23:34
15. Ліцензії,дозволи.PDF
04 травня 2022 23:34
22.1 довідка код.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
6. Довiдка Мтб.pdf
04 травня 2022 23:34
22. Статут_compressed_compressed(1).pdf
04 травня 2022 23:34
8.1 Перелік повноважень.pdf
04 травня 2022 23:34
7. Квалiфiкацii_ст.17.pdf
04 травня 2022 23:34
19. Про санкцii.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
3.3. Паспорт_compressed.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
13. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
18. Персональні данi.pdf.p7s
04 травня 2022 23:34
20. Выписка Регистрация.PDF
04 травня 2022 23:34
6.1. ГАЗ 33023.PDF.p7s

Публічні документи

03 травня 2022 10:39
Електронний підпис
03 травня 2022 10:37
дод.1 п.6 Довідка МТБ.pdf.p7s
03 травня 2022 10:37
Статут+опис.pdf
03 травня 2022 10:37
дод.1 п.6 Довідка МТБ.pdf
03 травня 2022 10:37
Статут+опис.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»
#13347739
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2022 14:46
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#30659431
Відхилено 339 999,00
UAH з ПДВ
10 травня 2022 14:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
#30659358
Відхилено 348 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2022 14:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗАЛІЯ НОВА"
#35841092
Відхилено 508 239,00
UAH з ПДВ
10 травня 2022 15:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"
#41853708
Переможець 616 500,00
UAH з ПДВ
10 травня 2022 15:09

Документи

10 травня 2022 14:46
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431

№ рішення у справі

63/108-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

10 травня 2022 14:51
Електронний підпис

Документи

10 травня 2022 14:58
Електронний підпис
10 травня 2022 14:56
податковий борг.pdf

Документи

10 травня 2022 15:04
Електронний підпис

Документи

10 травня 2022 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2022 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"
#41853708
616 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2022 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2022 13:37
Електронний підпис укладений
17 травня 2022 09:36
19-22-398 КР.pdf укладений
17 травня 2022 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 580 927,51
UAH (в тому числі ПДВ 67 177,51 UAH)