Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmuofficial.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Едуард Мельник +380442348177 universitet_kiev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2022 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2022 01:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2022 15:28 |
Очікувана вартість: | 6 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2022 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2022 12:53 |
ТД бібліотека-з правками 26042022.docx | |
26 квітня 2022 12:53 |
ОПИС ЗМІН від 26042022.docx |
26 квітня 2022 13:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2022 12:53 |
ТД бібліотека-з правками 26042022.docx
|
|||
26 квітня 2022 12:53 |
ОПИС ЗМІН від 26042022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)." вимагаємо видалити вказану вимогу в зв'язку з неможливість на сьогодення отримати вказаний документ в зв'язку звоєннимм станом згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-23-000068 ● e3a1e12546bf480fa612a31b646b1ccd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2022-04-19-001477-a ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (ДК 021:2015 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) 6 700 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 15:52:35
Запит про надання пояснень
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (ДК 021:2015 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), проведеної ДВНЗ «Національний медичний університет імені О.О. Богомольця» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-04-19-001477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-31 12:15:40
Відповідь на запит
На виконання запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (ДК 021:2015 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), проведеної ДВНЗ «Національний медичний університет імені О.О. Богомольця» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-04-19-001477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 надаю відповідь на поставлене питання
Технічне завдання сформовано з урахуванням: - КОШТОРИСНІ НОРМИ УКРАЇНИ
- «НАСТАНОВА З ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА ».
-ДБН А.2.2-3-2014 “СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО”.
8.4 Склад та зміст розділів РП з капітального ремонту об’єктів, наведених у додатках Д та Е, може зменшуватися залежно від технічної та технологічної складності робіт.
Розрахунок очікуваної вартості виконувався на підставі кошторисних норм України шляхом фізичних обмірів приміщення, складанням переліку та набором робіт а також складанням дефектного акту у відповідності Додатку 29 до Настанови (пункт 5.1). На підставі видів та набору робіт шляхом складання локального кошторису у відповідності Додатку 1 до Настанови (пункт 3.11) визначена очікувана вартість за зведеним кошторисним розрахунком Додатку 7 до Настанови (пункти 3.30, 4.20, 4.38), з подальшим проходженням будівельної експертизи.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено за адресою:
https://nmuofficial.com/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnyh-i-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/
в папці 2022 файл UA-P-2022-04-19-000851-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2022 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» |
6 198 786,62
UAH з ПДВ
|
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" |
6 535 879,09
UAH з ПДВ
|
6 196 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРАНБУД" |
6 680 606,15
UAH з ПДВ
|
6 197 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
6 661 660,80
UAH з ПДВ
|
6 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СТРОЙРЕФІР |
6 690 000,00
UAH з ПДВ
|
6 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» #41067124 |
Відхилено |
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2022 15:24
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" #25587934 |
Відхилено |
6 196 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2022 17:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2022 13:59
|
ТОВ "АГРАНБУД" #42143944 |
Відхилено |
6 197 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 18:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Переможець |
6 499 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2022 18:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2022 12:32
|
Обгрунтування.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2022 12:28
|
ДУ 2 03 06 1.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2022 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 16:24
|
ДУ 1 03 06 1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 16:21
|
Кошторис до ДУ 1 03 06 1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 16:21
|
службова.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2022 14:09
|
03 06 1.pdf | укладений |
03 червня 2022 14:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (ДК 021:2015 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) | 1 | роботи |
6 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кошторисна документація договору №03/06/1 від 03.06.2022року за кодом ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи на «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» пройшла експертизу передбачену постановою Кабінету Міністрів України 11.05.2011 N 560 (зі змінами та доповненнями) та за її результатами отримані рекомендації щодо приведення використаних в ній термінів та назв у відповідність до застосованих норм кошторисних збірників. Виправлення неточностей в кошторисній документації безумовно приведе до покращення предмету закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 03/06/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою виконання вимог проведеної експертизи кошторисної документації та на підставі п.2.4 Договору № 03/06/1 від 03.06.2022 р. Сторони погодились зменшити суму Договору на 60 копійок . Ціна цього Договору становить: 6 498 999 грн 40 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 03/06/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |