Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". (Додаткові роботи)
Очікувана вартість
6 648 204,62 UAH
UA-2022-04-19-001333-a 9e7432abfa424558b0e50826292dc73d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Худович

+380508802388
+380508806445
zakupkiukgb@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26137720
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115
Контактна особа: Яна Худович
+380508802388, +380508806445
zakupkiukgb@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
1. Прийнято рішення стосовно застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
3. Закупівлю за предметом закупівлі на виконання робіт по об’єкту:«Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград». (Додаткові роботи) - код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи здійснити шляхом проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог Закону.
3. Забезпечити проведення переговорної процедури закупівлі в межах чинного законодавства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2022 11:22
Оскарження наміру укласти договір: 30 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування в 2022 році складає 3 113 890,85 грн.
Фінансування в 2023 році складає 3 534 313,77 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, площа Соборна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2022  —  15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 квітня 2022 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2022 11:19
протокол №36 від 19.04.2022_0001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-20-000029 ● 56080452b74e4b3ea15261762a8599f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2022 20:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

23.08.2022 № 226

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.08.2022 № 226

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2022-04-19-001333-a
19.04.2022 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-26 15:04:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «"Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". (Додаткові роботи)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-19-001333-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
2. Умовою застосування переговорної процедури закупівлі Замовником зазначено необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
З огляду на зазначене просимо надати інформацію щодо основного договору про закупівлю, який був укладений за результатами тендера та став підставою для проведення переговорної процедури закупівлі; пояснити причини необхідності в додаткових аналогічних роботах та повідомити, які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект із зазначенням їх обсягів та вартості та яким чином (технічно чи економічно) вони пов’язані з первинним договором?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-01 15:17:00

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю за переговорною процедурою – UA-2022-04-19-001333-a та уклало договір № 35 від 30.04.2022 р. на "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". (Додаткові роботи) з ТОВ " ГЕММА". Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі експертної оцінки (позитивної) від 05.04.2022 р. № 38969 за робочим проектом "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". (Додаткові роботи).
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради визначило об’єми робіт по проекту "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". (Додаткові роботи).
Завдання на проектування по об’єкту "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". (Додаткові роботи).






Управління оприлюднило план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2022-04-19-000721-a на електронному майданчику - Закупівля на prozorro.gov.ua відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про розміру бюджетного призначення по всім закупівлям Управління оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради (https://pavlogradmrada.dp.gov.ua) в розділі рішення, а семе: рішення міської ради від 14.12.2021 р.№ 522-16/VIII «Про міський бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік» та рішення міської ради від 06.03.2022 р.№ 648-21/VIII «Про внесення змін до рішення міської ради від 14 грудня 2021 року № 522-16/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами)».

Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по план закупівель Ідентифікатор плану закупівліUA-P-2022-04-19-000721-a Управлінням оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради (- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -) в розділі інше від УКГБ - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Протокол УО № 36 вiд 19.04.2022 р. Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград». (Додаткові роботи). Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-04-19-001333-a.

2. Умовою застосування переговорної процедури закупівлі Замовником зазначено необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. З огляду на зазначене просимо надати інформацію щодо основного договору про закупівлю, який був укладений за результатами тендера та став підставою для проведення переговорної процедури закупівлі; пояснити причини необхідності в додаткових аналогічних роботах та повідомити, які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект із зазначенням їх обсягів та вартості та яким чином (технічно чи економічно) вони пов’язані з первинним договором? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.



Договір № 368 від 20.07.2021 р. "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування не містить умови застосування переговорної процедури закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника та здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відсутність подібних умов зумовлено тим, що Замовник - Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради не знало на момент проведення закупівлі UA-2021-06-17-005854-c "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування про необхідність додаткових робіт – вони виникли під час виконання договору № 368 від 20.07.2021 р.. Також, управління зазначає , що Закону України “Про публічні закупівлі” містить норми прямої дії та не потребує дублювання норм закону в господарських договорах.


Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – UA-2022-04-19-001333-a не порушило норм чинного Законодавства України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону № 922.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради має намір оскаржувати висновок в судовому порядку згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата публікації: 19 вересня 2022

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕММА"
#23079990
Переможець 6 648 204,62
UAH з ПДВ
19 квітня 2022 11:22

Документи

19 квітня 2022 11:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2022 11:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕММА"
#23079990
6 648 204,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2022 11:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2023 16:21
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2023 16:49
Додаткова угода №3 від 07.04.23.pdf зміни до договору
11 квітня 2023 16:47
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 13:51
дод угода №2 від 23.12.2022_0001.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 11:56
дод угода №1 від 24.11.2022_0001.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 11:55
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 08:03
договір №35 від 30.04.2022_0001.pdf укладений
02 травня 2022 08:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна за договором становить 6 648 204,62 грн. (Шість мільйонів шістсот сорок вісім тисяч двісті чотири грн. 62 коп.), в тому числі ПДВ 1 108 034,10 грн. (Один мільйон сто вісім тисяч тридцять чотири грн. 10 коп.). Збільшити фінансування у 2022 році на 3 534 313,77 грн. (Три мільйони п’ятсот тридцять чотири тисячі триста тринадцять грн. 77 коп.) та встановити фінансування за договором у 2022 році у сумі 6 648 204,62 грн. (Шість мільйонів шістсот сорок вісім тисяч двісті чотири грн. 62 коп.), в тому числі ПДВ 1 108 034,10 грн. (Один мільйон сто вісім тисяч тридцять чотири грн. 10 коп.). Зменшити фінансування за договором у 2023 році на 3 534 313,77 грн. (Три мільйони п’ятсот тридцять чотири тисячі триста тринадцять грн. 77 коп.) та встановити фінансування за договором у 2023 році у сумі 0 грн. 00 коп. 1.2. Викласти в новій редакції додатки до договору: Договірна ціна 2022 р., - Додаток №1, План фінансування – Додаток №2, Календарний графік виконання робіт – Додаток №3.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціна договору на 0,09 грн. та встановити фінансування за договром в сумі 6 648 204,53 грн., у тому числі ПДВ 1 108 034,09 грн. Викласти в новій редакції додатки до договору: протокол погодження договірної ціни - Додаток №1, договірна ціна 2022 рр. - Додаток №2, план фінансування робіт - Додаток №3.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 648 204,53
UAH (в тому числі ПДВ 1 108 034,09 UAH)