Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05447349 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
Контактна особа: |
Надія Вороняк +380324433570 nadiavoronyak818@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2022 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2022 12:38 |
Очікувана вартість: | 7 710 949,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 325,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Актів здачі-приймання робіт, після підписання таких актів протягом 10 робочих днів. Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2022 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2022 16:50 |
Тендерна документація - нова редакція.docx | |
02 травня 2022 16:50 |
ДОДАТОК 3 ст 17 - нова редакція.docx | |
02 травня 2022 16:50 |
зміни до тендерної документації.docx | |
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 2 Технічна специфікація.docx | |
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція.docx | |
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 5 Проект договору.docx | |
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 6 Інші документи.docx |
02 травня 2022 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2022 16:50 |
Тендерна документація - нова редакція.docx
|
|||
02 травня 2022 16:50 |
ДОДАТОК 3 ст 17 - нова редакція.docx
|
|||
02 травня 2022 16:50 |
зміни до тендерної документації.docx
|
|||
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 5 Проект договору.docx
|
|||
19 квітня 2022 08:57 |
ДОДАТОК 6 Інші документи.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000040 ● 7e71d05357cf463cadb2adb2ecdd912c
- Статус: завершено ● Дата: 03 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-04-19-000202-a 19.04.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 09:13:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з Капітального ремонту дороги на вул. Мекелити в м. Стебник Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-19-000202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальна за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 15:43:21
Про надання пояснень
Розглянувши вище наведений запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі, надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія:
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради ;
82100, Україна, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, будинок 4;
код за ЄДРПОУ – 05447349;
категорія замовника – відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
«45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт дороги на вул. Мекелити в м. Стебник Львівської області)»
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Капітальний ремонт дороги на вул. Мекелити в м. Стебник Львівської області передбачено з метою покращення техніко-експлуатаційних показників вулиці та умов руху транспорту, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання поздовжнього профілю, покращення водовідведення з поверхні проїзної частини та влаштування асфальтобетонного покриття. Також для зручності пішоходів влаштовується тротуар шириною 1,5м. Покриття тротуару – бетонна плитка ФЕМ.
Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик:
1. Проїзна частина Тип 2:
– розбирання існуючого покриття та частини основи;
– влаштування шару основи з щебенево піщаної суміші С7 товщиною 13,0 см;
– розлив в’яжучих матеріалів з витратою 2,0 л/м2;
– шар покриття – асфальтобетон дрібнозернистий щільний товщиною 8,0 см.
2. Проїзна частина Тип 2:
– фрезерування існуючого покриття глибиною 3,0 см;
– розлив в’яжучих матеріалів з витратою 1,4 л/м2;
– влаштування вирівнювального шару з дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 3,0 см;
– верхній шар покриття – асфальтобетон дрібнозернистий щільний товщиною 5,0 см.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт дороги на вул. Мекелити в м. Стебник Львівської області)» відповідає розрахунку видатків до кошторису Дрогобицької міської територіальної громади на 2022 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 1217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету», КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт» відповідно до рішення №819 від 07.12.2021 року "Про бюджет Дрогобицької міської територіальної громади на 2022 рік".
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації до моменту затвердження кошторисних норм України відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", яка отримала позитивний експертний звіт від 23.04.2021 року №14-0229/01-21 та становить 7710949,20 (сім мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот сорок дев'ять гривень 20 копійок) грн., з ПДВ.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті Дрогобицької міської ради за посиланням:
https://drohobych-rada.gov.ua/%d0%be%d0%b1%d2%91%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b0-%d1%8f%d0%ba%d1%96%d1%81%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%85-16/
3. Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальна за оприлюднення інформації про закупівлю.
Рішення про визначення переможця учасника закупівлі UA-2022-04-19-000202-a прийнято уповноваженою особою департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради, визначеною наказом директора департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради від 02 серпня 2021 року №25 (додається до даного протокольного рішення). Відповідно до положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради від 02 серпня 2021 року № 26 (додається до даного протокольного рішення), відповідальна за організацію проведення процедур закупівель, зокрема за оприлюднення інформації, уповноважена особа департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради Вороняк Надія Ігорівна.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2022 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комунальник 1" |
7 600 885,98
UAH з ПДВ
|
7 600 885,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НАШ ПРОСТІР" |
7 641 087,60
UAH з ПДВ
|
7 641 087,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комунальник 1" #25240544 |
Переможець |
7 600 885,98
UAH з ПДВ
|
03 червня 2022 14:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2022 09:02
|
77_ду_02.PDF | укладений |
18 серпня 2022 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2022 15:35
|
77_ду1.PDF | зміни до договору |
27 червня 2022 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2022 11:25
|
77_ДЦ.PDF | укладений |
17 червня 2022 11:24
|
77.PDF | укладений |
17 червня 2022 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погоджують продовження строку виконання зобов'язань за Договором та строк дії Договору на 2023 рік. Вартість, кількість та види робіт по Договору залишаються незмінними |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 червня 2022 — 17 серпня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | В зв'язку з нестабільною економічною ситуацією, значним зростом цін на пальне та бітум та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією російської федерації проти України, які унеможливлюють виконання зобов'язань за Договором, Сторони дійшли згоди розірвати Договір. |