Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Code DK 021: 2015 33110000-4 Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine
Code DK 021: 2015 33110000-4 Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine
Очікувана вартість
27 600 000,00 UAH
UA-2022-04-14-003359-b ● f9f9d5c6807b47f294d61bc53c3b6ca4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 02008951 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а |
Контактна особа: |
Наталія Миколаївна Кольба +380532609579, +380532609579 pokod.tender@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Лукашенко Олег Володимирович +380506746656 pokodpoltava7a@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo «Poltavskyi oblasnyi klinichnyi onkologichnyi dyspanser Poltavskoi oblasnoi rady» |
National ID: | 02008951 |
Contact point: |
Nataliya Mikolaivna Kolba +380532609579, +380532609579 pokod.tender@gmail.com |
Additional contacts: |
Лукашенко Олег Володимирович +380506746656 pokodpoltava7a@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2022 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2022 12:24 |
Очікувана вартість: | 27 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 квітня 2022 16:26 |
Enquiries until: | 07 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 травня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 травня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 27 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 138 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
ДК 021:2015: 33115000-9 — Томографічне обладнання
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
Multi-slice spiral computed tomography scanner for scanning the entire human body
CPV: 33115000-9
Період постачання:
по 20 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від ціни Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дати виставлення рахунку Постачальника на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Остаточна оплата у розмірі 70 % вартості товару Покупець здійснює оплату протягом 10 робочих днів з дати надання видаткової накладної по факту поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2022 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2022 17:01 |
ТД нова редакція.docx | |
06 травня 2022 17:01 |
Перелік змін.pdf |
06 травня 2022 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2022 17:01 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
06 травня 2022 17:01 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-04-14-003359-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 квітня 2022 18:48
terms
Dear Buyer,
We condolence Ukraine and Ukrainians.
Unfortunately, the War makes corrections. With full respect to your esteemed company, for this tender please insert the following terms:
1. Payment in USD for non-resident seller - 100% advance or
Seller's security: 100% bank guarantee, confirmed by prime Western bank.
2. Delivery CIF LO
Port name: Constantza
Port code: ROCND
IATA code: CND
Country: Romania (RO)
Further transportation is your responsibility.
We believe you understand that any other terms are not workable in current situation.
Glory to Ukraine!
Шановний покупець,
Висловлюємо співчуття Україні та українцям.
На жаль, Війна вносить корективи. З повною повагою до вашої шановної компанії, для цього тендеру, будь ласка, введіть такі умови:
1. Оплата в доларах США для продавця-нерезидента - 100% аванс або
Безпека продавця: 100% банківська гарантія, підтверджена Prime Western Bank.
2. Доставка CIF LO
Назва порту: Констанца
Код порту: ROCND
Код IATA: CND
Країна: Румунія (RO)
Подальше транспортування - ваша відповідальність.
Ми вважаємо, що ви розумієте, що будь-які інші умови не працюють у поточній ситуації.
Слава Україні!
Розгорнути
Згорнути
We condolence Ukraine and Ukrainians.
Unfortunately, the War makes corrections. With full respect to your esteemed company, for this tender please insert the following terms:
1. Payment in USD for non-resident seller - 100% advance or
Seller's security: 100% bank guarantee, confirmed by prime Western bank.
2. Delivery CIF LO
Port name: Constantza
Port code: ROCND
IATA code: CND
Country: Romania (RO)
Further transportation is your responsibility.
We believe you understand that any other terms are not workable in current situation.
Glory to Ukraine!
Шановний покупець,
Висловлюємо співчуття Україні та українцям.
На жаль, Війна вносить корективи. З повною повагою до вашої шановної компанії, для цього тендеру, будь ласка, введіть такі умови:
1. Оплата в доларах США для продавця-нерезидента - 100% аванс або
Безпека продавця: 100% банківська гарантія, підтверджена Prime Western Bank.
2. Доставка CIF LO
Назва порту: Констанца
Код порту: ROCND
Код IATA: CND
Країна: Румунія (RO)
Подальше транспортування - ваша відповідальність.
Ми вважаємо, що ви розумієте, що будь-які інші умови не працюють у поточній ситуації.
Слава Україні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2022 11:53
Доброго дня!
Насамперед дозвольте висловити слова вдячності за розуміння та допомогу, ми кожного дня відчуваємо підтримку кожної країни.
Відносно зазначених Вами умов щодо закупівлі вимушені повідомити наступне.
Умовами тендерної документації передбачено поставку товару на умовах DDP, за адресою місцезнаходження Замовника – 36011, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а, згідно правил ІНКОТЕРМС-2010». Наразі Замовник не має можливості співпрацювати на запропонованих умовах поставки CIF LO.
Щодо оплати в доларах США інформуємо, що статтею 189 Господарського кодексу України встановлено, що ціна є істотною умовою господарського договору. Ціну зазначають у договорі в гривнях. Ціни в зовнішньоекономічних договорах (контрактах) можуть бути визначені в іноземній валюті за згодою сторін. Враховуючи можливу нестабільність ситуації в Україні, в разі встановлення оплати в іноземній валюті наявний ризик виникнення курсової різниці. Тому, Замовник не має змоги прийняти рішення оплати обладнання в іноземній валюті.
Відносно попередньої оплати в розмірі 100 %, змушені повідомити, що наразі українське законодавство не дозволяє нам співпрацювати з постачальниками на даних умовах. Закупівля може бути здійснена на умовах визначених в оголошенні про проведення відкритих торгів (передбачено (аванс) у розмірі 30% від ціни Договору).
За таких умов, Замовник не має можливості вносити зміни до тендерної документації.
Водночас, ми дуже вдячні Вам за увагу до нашої закупівлі.
Слава Україні!
Насамперед дозвольте висловити слова вдячності за розуміння та допомогу, ми кожного дня відчуваємо підтримку кожної країни.
Відносно зазначених Вами умов щодо закупівлі вимушені повідомити наступне.
Умовами тендерної документації передбачено поставку товару на умовах DDP, за адресою місцезнаходження Замовника – 36011, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а, згідно правил ІНКОТЕРМС-2010». Наразі Замовник не має можливості співпрацювати на запропонованих умовах поставки CIF LO.
Щодо оплати в доларах США інформуємо, що статтею 189 Господарського кодексу України встановлено, що ціна є істотною умовою господарського договору. Ціну зазначають у договорі в гривнях. Ціни в зовнішньоекономічних договорах (контрактах) можуть бути визначені в іноземній валюті за згодою сторін. Враховуючи можливу нестабільність ситуації в Україні, в разі встановлення оплати в іноземній валюті наявний ризик виникнення курсової різниці. Тому, Замовник не має змоги прийняти рішення оплати обладнання в іноземній валюті.
Відносно попередньої оплати в розмірі 100 %, змушені повідомити, що наразі українське законодавство не дозволяє нам співпрацювати з постачальниками на даних умовах. Закупівля може бути здійснена на умовах визначених в оголошенні про проведення відкритих торгів (передбачено (аванс) у розмірі 30% від ціни Договору).
За таких умов, Замовник не має можливості вносити зміни до тендерної документації.
Водночас, ми дуже вдячні Вам за увагу до нашої закупівлі.
Слава Україні!
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 травня 2022
Найменування: | Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 02008951 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2022 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" |
27 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
27 600 000,00
UAH з ПДВ
|
27 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" #38865928 |
Переможець |
27 500 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2022 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2022 10:28
|
Договір ТОВ Артек Медікал Груп.pdf | укладений |
20 червня 2022 10:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини | 1 | комплект |
27 500 000,00
UAH
|