Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування і ремонту комп`ютерної та офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2022-04-14-002651-b 5ddf839b8e3d4a56967ff4f8a3e473d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полуніна Наталія Іванівна

+380542776515 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Полуніна Наталія Іванівна
+380542776515
buhsumy@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2022 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2022 14:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2022 14:58
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
537 послуга
послуги з заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
282 послуга
послуги з відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
101 послуга
послуги з технічного обслуговування, ремонту комп`ютерної та офісної техніки із заміною комплектуючих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги здійснюються Замовником на підставі Акту наданих послуг (виконаних робіт) протягом десяти банківських днів з дати підписання Акту надних послуг (виконаних робіт) Сторонами. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2022 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2022 14:56
Додаток 2 проєкт Договору.docx
14 квітня 2022 14:56
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-04-14-002651-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 21 квітня 2022 14:34
Про скасування вимоги замовника
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Уважно ознайомившись з умовами Вашої Тендерної документації на закупівлю UA-2022-04-14-002651-b, за предметом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, на підставі частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, виходячи з наступного.
У Додаток №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу надати: «У складі своєї пропозиції Учасник надає перелік працівників (не менше 2-х), які мають сертифікати сервісних інженерів компаній HP, Samsung, Xerox з наданням копій таких сертифікатів. Обов’язкова наявність сервісного інженера, який має сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025 (не менше 2-х).»
Звертаємо Вашу увагу, що інженер має можливість отримати сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025 тільки як співробітник сервісного центру, який має статус авторизованого. На даний момент отримати статус авторизованого сервісного центру та сертифікувати інженерів за даною вимогою немає можливості у жодного сервісного центра міста Суми. Є підстави вважати, що замовник лобіює інтереси одного конкретного учасника, який єдиний має потрібні сертифікати.
Крім того, дана вимога замовника суперечить предмету закупівлі, який стосується заправки та відновлення картриджів, послуг, щодо яких категорично проти виробники друкуючої техніки майже всіх відомих торгівельних марок. Тобто організації, які мають договори авторизації з виробниками, порушують їх. Витратні матеріали, які використовуються сервісними центрами, не мають будь-якого відношення до виробників тієї чи іншої техніки і всі є сумісними. Технологія виробництва картриджів та витратних матеріалів до них не відкривається виробниками. Офіційно виробники не продають тонери, фотобарабани та інші витратні матеріали до своїх картриджів. Згідно з умовами використання друкуючої техніки, картридж є витратним матеріалом і не повинен заправлятися чи відновлюватись. Виходячи з цього, процес заправки та відновлення картриджа є процедурою, яка жодним чином не пов’язана з авторизацією сервісного центру чи окремих працівників виробником друкуючої техніки.
Тому просимо скасувати дискримінаційну вимогу щодо надання переліку працівників (не менше 2-х), які мають сертифікати сервісних інженерів компаній HP, Samsung, Xerox з наданням копій таких сертифікатів. Обов’язкова наявність сервісного інженера, який має сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025 (не менше 2-х).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2022 13:33
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, обсяг та строки надання послуг, фактичну кількість обладнання, вимоги до якості послуг, Замовник визначив обґрунтовані кваліфікаційні вимоги стосовно кількості працівників певної кваліфікації та документів, що підтверджують їх кваліфікацію.
Надання зазначених послуг некваліфікованими працівниками, можуть призвести до значних фінансових втрат, та виходу з ладу обладнання державної установи, яке не перебуває на гарантійному обслуговуванні, що неприпустимо та може призвести до значних втрат, що покриваються з державного бюджету. Заяви щодо дискримінації Учасників вимогами до кваліфікації працівників не відповідають дійсності, так як вимоги Замовника мають об’єктивне та раціональне пояснення. Замовник здійснюючи цю закупівлю, має на меті отримати якісну послугу з використанням якісних витратних матеріалів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2022 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПОКУТНІЙ О.А. 164 558,00
UAH з ПДВ
164 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПОКУТНІЙ О.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПОКУТНІЙ О.А.
#2773202935
Переможець 164 558,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2022 11:35

Документи

28 квітня 2022 11:34
Електронний підпис
28 квітня 2022 11:32
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2022 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОКУТНІЙ О.А.
#2773202935
164 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2022 11:34
Електронний підпис
28 квітня 2022 11:32
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:09
Електронний підпис укладений
05 травня 2022 08:16
договір укладений
05 травня 2022 08:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 164 558,00
UAH