Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Electric Energy
Electric Energy
Очікувана вартість
3 780 000,00 UAH
UA-2022-04-14-000873-c ● e47019842bfa4994beefd44f26b318cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Красилівське ПВКГ |
Код ЄДРПОУ: | 14153813 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька область обл., місто Красилів, вул. Будівельна,6, |
Контактна особа: |
Кучер Олександр Миколайович +380971695573 CrSGrizly@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Мирончук Олександр Володимирович +380673805458 krasvodokanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Krasyliv еnterprise of water supply and sewerage |
National ID: | 14153813 |
Contact point: |
+380971695573 CrSGrizly@gmail.com |
Additional contacts: |
Myronchuk Oleksander Volodymyrovych +380673805458 krasvodokanal@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2022 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 780 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 квітня 2022 16:45 |
Enquiries until: | 06 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 травня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 травня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 3 780 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 18 900 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
840000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, об'єкти м. Красилова
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric Energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
з 28 квітня 2022 по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Споживачем за фактично спожиту електричну енергію на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання його Споживачем. та на умовах Комерційної пропозиції. Оплата електричної енергії здійснюється споживачем поетапно, згідно наступного графіка: - до 15 числа розрахункового місяця на суму 20 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії; - до 25 числа розрахункового місяця на суму 30 % від вартості замовленого обсягу електричної енергії. Повна оплата вартості обсягу спожитої електричної енергії здійснюється за фактичними показами обліку електричної енергії, на початку періоду, наступного за розрахунковим до 15 числа Споживач самостійно здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії безпосередньо оператору системи. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2022 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2022 12:01 |
Протокольне рішення УО від 28.04.22.docx | |
28 квітня 2022 12:01 |
Додаток №4 Проект договору Електрична енергiя 2022.doc | |
28 квітня 2022 12:01 |
Додаток №2 Технiчна специфiкацiя Електрична енергiя 2022.doc | |
19 квітня 2022 10:52 |
Протокольне рішення УО від 19.04.22.pdf | |
19 квітня 2022 10:52 |
Додаток №3 Квалiфiкацiйна частина Електрична енергiя 2022.doc | |
15 квітня 2022 15:52 |
протокол уо.pdf | |
15 квітня 2022 15:52 |
Додаток №1 Форма тендерної пропозицiї Електрична енергiя 2022.docx | |
14 квітня 2022 16:46 |
Додаток №5 Лист-згода Електрична енергiя 2022.docx | |
14 квітня 2022 16:46 |
Тендерна документацiя Електрична енергiя 2022.docx | |
14 квітня 2022 16:46 |
Оголошення Електрична енергія 2022 eng.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяг закупівлі
Дата подання: 15 квітня 2022 08:18
Дата відповіді: 18 квітня 2022 13:25
У електронних полях та у Тендерній документації зазначен обсяг закупівлі 840 000 кВт*год, однак у додатках до документації (Форма тендерної пропозиції, технічні характеристики) вже інший обсяг - 940 000 кВт*год. Так яких обсяг Вам потрібен?Внесить відповідні зміни
Відповідь: Доброго дня. Вибачаємось за механічну помилку. Уже внесли зміни. Дякую за уважність.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 квітня 2022 14:25
Дата відповіді: 18 квітня 2022 14:51
Згідно п.2 таб. 1 додатку №3 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме: Ф №1;2;3. Наше підприємство розпочало роботу з 29.10.2021 року. Відповідно даних форм звітності не подавалось та не створювалось. Яким чином підтвердити в такому разі наявність фінансової спроможності? Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання. У складі своєї пропозиції Ви надаєте фінансову звітність за останній звітний період, а саме за 4 квартал 2021 року.
ISO 9001:2009
Дата подання: 18 квітня 2022 14:37
Дата відповіді: 19 квітня 2022 10:55
Наше підприємство отримало ліцензію на постачання електричної енергії, яка поширюється на всю територію України, здійснює свою діяльність, дотримуючись ліцензійних вимог та вимог чинного законодавства. Даного "сертифіката на систему управління якістю згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)" ми не отримували і законодавчий обов’язок на його отримання відсутній. Надання його у складі Пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є неправомірною. Прохання вилучити п.6 таб. №3 додатку №3 як такого, що не відповідає вимогам чинного законодавства та обмежує конкуренцію! Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Уже внесли зміни до Додатку № 3.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 квітня 2022 14:44
Дата відповіді: 19 квітня 2022 10:56
Згідно п.4 таб №4 додатку №3 переможець надає оригінал документа (довідки), виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться чи довідку Міністерства внутрішніх справ України, отриману переможцем в електронній формі, про те, що службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ повинен бути виданий до 24 лютого 2022 року. Дана вимога штучно обмежує конкуренцію адже така довідка мала бути виготовлена до моменту оголошення процедури закупівлі а саме до 14.04.2022 року. Вимога: привести у відповідність до вимог чинного законодавства та умов логіки п.4 таб №4 додатку №3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Уже внесли зміни до Додатку № 3.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 квітня 2022 14:46
Дата відповіді: 19 квітня 2022 10:56
Згідно п.7 таб №4 додатку №3 переможець надає оригінал або нотаріально завірена копія довідки уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. Документ повинен бути виданий до 24 лютого 2022 року. Дана вимога штучно обмежує конкуренцію адже така довідка мала бути виготовлена до моменту оголошення процедури закупівлі а саме до 14.04.2022 року. Вимога: привести у відповідність до вимог чинного законодавства та умов логіки п.7 таб №4 додатку №3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Уже внесли зміни до Додатку № 3.
щодо передачі електричної енергії
Дата подання: 26 квітня 2022 12:32
Дата відповіді: 27 квітня 2022 16:19
Шановний Замовник.
Відповідно до постанови НКРЕКП від 01.12.2021 року №2454 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2022 рік», яка набрала чинності з 01.01.2022 року – тариф на послуги з передачі електричної енергії становить – 0,34564 грн. без ПДВ за 1 кВт/год. Ознайомитись з постановою Ви можете за посиланням https://www.nerc.gov.ua/acts/pro-vstanovlennya-tarifu-na-poslugi-z-peredachi-elektrichnoi-energii-nek-ukrenergo-na-2022-rik
Повідомте чи врахований даний тариф в очікувану вартість?
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тариф на передачу електричної енергії входить в очікувану вартість.
щодо тарифу на розподіл
Дата подання: 26 квітня 2022 12:41
Дата відповіді: 27 квітня 2022 16:22
Шановний замовник.
Просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з розподілу електричної енергії?
Якщо з розподілом, то визначте, будь ласка, «Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються через Постачальника».
Якщо без розподілу, то визначте, будь ласка, «Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються оператору системи розподілу самостійно».
Відповідно до постанови НКРЕКП від 17.12.2021року №2611 становить для 1 класу – 0,23747 грн. без ПДВ за 1 кВт/год; для 2 класу – 1,20122 грн. без ПДВ за 1 кВт/год.
Ознайомитись з постановою Ви можете за посиланнями
https://www.nerc.gov.ua/storage/app/uploads/public/61b/d0c/858/61bd0c858ac03380599808.pdf
Та https://www.nerc.gov.ua/sferi-diyalnosti/elektroenergiya/promislovist/tarifi-na-elektroenergiyu-dlya-nepobutovih-spozhivachiv/tarifi-na-poslugi-z-rozpodilu-elektrichnoyi-energiyi/tarifi-na-poslugi-z-rozpodilu-elektrichnoyi-energiyi-shcho-diyut-z-01-sichnya-2022-roku
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У Додатку 2 до Проекту Договору про постачання електричної енергії зазначено, що послуги з розподілу сплачуються Споживачем самостійно відповідному оператору системи розподілу. Це зазначено у пункті "Оплата послуг з передачі/розподілу"
щодо якості електричної енергії
Дата подання: 26 квітня 2022 12:43
Дата відповіді: 29 квітня 2022 11:50
Шановний Замовнику.
Просимо Вас видалити з додатку 2 тендерної документації «Якість електричної енергії має відповідати фактичним значенням параметрів електричної енергії, встановленим ГОСТ 13109-97. Технічні та якісні характеристики (параметри якості) електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».».
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. Відповідальність за якість електричної енергії несуть ОСРи (Оператори системи розподілу).
Саме тому Ви не можете вимагати підтвердження щодо відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником електричної енергії, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Відповідно до законодавства і в Споживача і в Постачальника в обов’язковому порядку має бути укладений договір з оператором системи розподілу, і не має значення як сплачується послуги з розподілу (самостійно чи через Постачальника) – відповідальність за якість електричної енергії несе виключно ОСР.
Просимо привести вимоги тендерної документації та проект договору до вимог чинного законодавства України
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни уже внесли. Дякую за вашу обачність.
Ціна на сайті Оператора ринку
Дата подання: 04 травня 2022 17:51
Шановний Замовнику!.
У п.1.1 розділу ІІІ тендерної документації вами зазначено, що "Пропозиція учасника не може бути нижчою за ціну оприлюднену на сайті оператора ринку."
Дана вимога суперечить положенням Закону України "Про публічні закупівлі" та Закону України "Про ринок електричної енергії", оскільки обмежує конкуренцію серед учасників. По-перше, чітко не визначено та незрозуміло що мається на увазі під ціною оприлюдненою на сайті Оператора ринку, оскільки така ціна на РДН та ВДР встановлюється щогодини. Дана обставина унеможливлює однаковий принцип формування цінових пропозицій учасниками. По-друге, учасники в праві самостійно формувати цінові пропозиції враховуючи можливі прибутки чи збитки з закупівлею на різних ринках електроенергії - РДН, ВДР, ринок двосторонніх договорів тощо. Таким чином, дане положення тендерної документації підлягає вилученню задля приведення тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо попереднього запитання щодо ціни
Дата подання: 05 травня 2022 08:39
Шановний замовнику!
Пропонуємо сформулювати вимогу в тендерній документації більш конкретно: "Пропозиція учасника не може бути нижчою за ціну РДН оприлюднену на сайті оператора ринку на день подання пропозиції" (це для прикладу).
Вважаємо дану вимогу обгрунтованою та доцільною з метою недопущення навмисного заниження ціни. Деякі постачальники спершу подають занизькі ціни, щоб виграти тендер, а тоді надсилають безкінечно додаткові угоди на збільшення ціни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Ціна на сайті Оператора ринку
Дата подання: 05 травня 2022 18:28
Пропозиція попереднього дописувача, який пропонує формувати цінову пропозицію з прив'язкою до ціни РДН на сайті на день подання пропозиції, є недоречною. Вид цієї закупівлі це відкриті торги з публікацією англійською мовою, що передбачає прекваліфікацію учасників. Документи усіх учасників відкриваються електронною системою закупівель та становляться доступними до загального доступу відразу після закінчення визначеного терміну подання ще до аукціону. Таким чином, можна визначити вірогідну ціну кожного учасника виходячи з дата подання (завантаження) документів відповідних учасників. Це є грубим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" та є підставою для скасування результатів тендера. Тому, вважаємо, що вимога ("Пропозиція учасника не може бути нижчою за ціну оприлюднену на сайті оператора ринку"), зазначена у п.1.1 розділу ІІІ, підлягає вилученню з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 травня 2022 16:36 |
Кінець періоду оскарження: | 17 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 06 травня 2022 16:36 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з прийняттям Наказу Міністерства Енергетики України № 104 від 04.03.2022 року "Щодо проведення розрахунків на ринку електричної енергії", Замовник після закінчення дії договору з поточним Постачальником, споживача переводять на електропостачальника на якого покладено спеціальні обов'язки постачальника універсальної послуги. Замовник не може передбачити коли закінчиться військовий стан і тому не може на данний момент укладати з іншими Постачальниками договора на постачання електричної енергії. |
Документи:
06 травня 2022 16:36
|
Електронний підпис |
06 травня 2022 16:34
|
Протокол УО відміни закупівлі |