Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Security services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Ксенія Козлова +380567670336 kpmyzakupki@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Ксенія КОЗЛОВА +3805677670336 kpmyzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Miska infrastruktura" Dniprovskoi miskoi rady |
National ID: | 39754779 |
Contact point: |
Kseniya Kozlova +380567670336 kpmyzakupki@gmail.com |
Additional contacts: |
Ксенія КОЗЛОВА +3805677670336 kpmyzakupki@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2022 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2022 12:37 |
Очікувана вартість: | 8 819 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 098,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 квітня 2022 10:21 |
Enquiries until: | 06 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 травня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 травня 2022 11:00 |
Information
Estimated total value: | 8 819 730 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 44 099 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2022 10:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2022 10:21 |
Проект. дог. Додаток 4.docx | |
14 квітня 2022 10:21 |
ТД Послуги з охорони.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В п.1.1, ч.1, розділу ІІІ Тендерної документації (ТД) “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції”, міститься вимога про подання учасником в складі тендерної пропозиції оригіналу документу, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС (договір, угода, меморандум). Вважаємо цю вимогу такою, що не відповідає законодавству з охоронної діяльності та окремим нормативним документам, що регламентують діяльність підрозділів поліції. Відповідно наказу Національної поліції України від 07.11.2015 р. № 80 “Про взаємодію територіальних органів Національної поліції з підрозділами поліції охорони і недопущення порушень вимог Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” та розпорядчих документів щодо виконання цього наказу забороняється використання сил та засобів органів поліції для сприяння приватним суб’єктам охорони у здійсненні ними комерційної діяльності, що виключає можливість укладення з ними договорів на надання послуг, пов’язаних з забезпеченням охоронних заходів. В той же час слід відмітити, що суб'єкти охоронної діяльності мають право, без укладання жодних договорів та меморандумів, на взаємодію при необхідності з територіальними підрозділами поліції в межах чинного законодавства (Закону України “Про охоронну діяльність” від 22.03.2012 р. №4616-VI (розділ V), Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та інших) в частині інформування (повідомлення) про правопорушення виявлені на об’єктах, що охороняються, та спільних дій по затриманню правопорушників.
Крім цього вимоги щодо співпраці постачальника охоронних послуг з органами поліції в рамках даної закупівлі послуг з охорони жодним чином не відображені в “Технічних (якісних) та кількісних вимогах до предмету закупівлі” (додаток № 2 ТД), а також в проекті договору на постачання послуг з охорони (додаток №4 до ТД). Виходячи з викладеного складається, небезпідставно, враження, що Замовник включив в тендерну документацію зазначену вище вимогу, щодо надання документів, що свідчать про співпрацю з органами поліції з метою надання переваги конкретному учаснику, що вже має в наявності такий нелегітимний, укладений з порушенням вимог законодавства договір. Вимагаємо виключити з Тендерної документації зазначену вище умову, викладену в п.1.1, ч.1, розділу ІІІ Тендерної документації, як дискримінаційну, антиконкурентну та таку, що не відповідає вимогам законодавства.
Таким чином, відсутні підстави для задоволення даної вимоги в цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-26-000030 ● f1eed9deaee84a1c8e1fe520dcf95328
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2022-04-14-000678-b 14.04.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.05.2022 № 83 «Про початок моніторингу процедур закупівель», ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ (далі – Орган державного фінансового контролю) проводив моніторинг публічної закупівлі Послуги з охорони (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. ID закупівлі: UA-2022-04-14-000678-b). За результатами зазначеного складено висновок про результати проведення моніторингу від 17.06.2022, в якому орган державного фінансового контролю, дійшов до висновку про наявність під час здійснення даної закупівлі порушення законодавства в частині: - дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону. - дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОК «КАРДИНАЛ» установлено порушення частини першої статті 31 Закону. - дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» установлено порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Орган державного фінансового контролю зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, замовник заперечує та не погоджується з твердженнями викладеними у ньому щодо встановленого порушення норм Закону, виходячи з наступного. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій (далі – протокол) безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОК «КАРДИНАЛ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Замовник не погоджується з даним порушенням зокрема, в протоколі рішенні уповноваженої особи №69 від 20.05.2022 зазначено: «Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації (п.2.1,2.2) вимагається подання у складі пропозиції «2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням: прізвища та ініціали, посади, правова підстава використання праці кожного окремого працівника, стаж роботи на підприємстві, освіти з зазначенням навчального закладу». 2.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії наказів про прийняття працівника на роботу та копії повідомлень про прийняття на роботу відповідно до наданої довідки (п.2.1)». Учасником у складі пропозиції надано у файлах Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf, Накази прийняття охоронників.pdf, Повідомлення про прийняття на роботу.pdf надано «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації», копії наказів на працівників та повідомлення про прийняття на роботу. Учасником допущено невідповідність у інформації про правову підставу використання праці працівника Губенко В’ячеслав Миколайович. Також встановлено невідповідність у інформації та підтверджуючих документах на працівника Піскальов Олександр Вікторович. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації (п.1.5) вимагається подання у складі пропозиції: «Оригінал діючого на період надання послуг договору оренди або витяг з права власності на офісне приміщення, яке використовується учасником для ведення своєї діяльності. Обов’язково вимагається наявність офісного приміщення у м. Дніпрі на період надання даних послуг». Учасником у складі пропозиції надано у файлах Договір оренди приміщення.PDF «ДОГОВІР СУБОРЕНДИ №01-07/02-2022». Враховуючи вимоги тендерної документації на надання оригіналу договору оренди для повного підтвердження правової підстави укладання договору суборенди та відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати основний договір ОРЕНДИ на нежитлове приміщення за адресою; м. Дніпро, вул. Василя Сухомлинського, 80, стояк-1, 4 поверх, кімната №8 та форму 20-ОПП – повідомлення про об’єкти оподаткування, яка подана ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" до ДПС. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 18.05.2022р. Уповноваженою особою надано учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин. 19.05.2022р. ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" додало до складу пропозиції документи відповідно до повідомлення Уповноваженої особи, але під час їх розгляду встановлено наступне. 1. Учасником у складі пропозиції додано у файлах Довідка про працівників.pdf, Губенко.pdf , Піскальов.pdf надано інформацію про працівників з виправленням невідповідностей, які встановлено Уповноваженою особою. 2. Учасником у складі пропозиції додано у файлах Лист пояснення про законодавчі підстави.PDF, Рішення № 700 від 22.01.2019.pdf, Рішення № 6013 від 15.05.2019.pdf надано заперечення щодо вимоги Уповноваженої особи на надання в період усунення невідповідностей основний договір ОРЕНДИ на нежитлове приміщення за адресою; м. Дніпро, вул. Василя Сухомлинського, 80, стояк-1, 4 поверх, кімната №8 та форму 20-ОПП – повідомлення про об’єкти оподаткування, яка подана ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" до ДПС. Слід зазначити наступне. Відповідно до Статті 774. Піднайм. Цивільного кодексу України: «1. Передання наймачем речі у користування іншій особі (піднайм) можливе лише за згодою наймодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Строк договору піднайму не може перевищувати строку договору найму. 3. До договору піднайму застосовуються положення про договір найму». Учасником у складі пропозиції надано у файлі Договір оренди приміщення.PDF «ДОГОВІР СУБОРЕНДИ №01-07/02-2022». Даний договір не містить акту прийому-передачі нежитлового приміщення за адресою; м. Дніпро, вул. Філософська, 86 А, корпус 28, що повинно бути невід’ємною частиною договору (відповідно до п.2.1. Договору). Термін дії договору суборенди до 31.12.2022р. Даним договором не визначено право передачі нежитлового приміщення у суборенду. Якщо договором не визначено право передачі у суборенду, для встановлення правомочності необхідно наявність основного договору оренди, в якому визначено термін надання в оренду та права орендаря на передачу у суборенду. Також звертаю увагу, що усім платникам податків, як платникам єдиного податку, так і на загальних при оформленні суборенди необхідно подавати до ДПС форму 20-ОПП- повідомлення про об’єкти оподаткування (додаток 10 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерством фінансів України від 09.12.2011р. №1588). Дану форму суборендар повинен подати у термін 10 робочих днів з дня укладання договору суборенди. Відповідно до п.15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, Уповноваженою особою було висунуто вимогу щодо виправлення невідповідностей шляхом подання основного договору оренди та форму 20-ОПП – повідомлення про об’єкти оподаткування. Також слід зазначити, що Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди є різновидом договору найму (оренди) та до нього застосовуються спеціальні норми Глави 58 Найм (Оренда) ЦК України. Загальні положення про найм (оренду) застосовуються до такого договору субсидіарно, якщо спеціальними правилами не встановлено інше. Положеннями ч. 1 ст. 638 ЦК України та ч. 2 ст. 180 ГК України встановлено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди за всіма його істотними умовами. Істотними є умови, визнані такими за законом або необхідні для договорів цього виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін має бути досягнуто згоди. За змістом наведених вище правових норм, не є укладеними угоди (договори), у яких відсутні встановлені законодавством умови, необхідні для їх укладання (відсутня згода за всіма істотними умовами договору; не отримано акцепту стороною, яка направила оферту; не передано майно, якщо відповідно до законодавства) для вчинення угоди потрібна його передача і т.д.). Частиною 2 ст. 640 ЦК України встановлено, що якщо згідно з актом цивільного законодавства для укладення договору потрібні також передача майна або вчинення іншої дії, то договір вважається укладеним з моменту передачі відповідного майна або вчинення певної дії. Спеціальною нормою, що регулює спірні правовідносини, є ст. 795 ЦК України, яка визначає, що передача наймачеві будівлі чи іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), що підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення терміну договору найму, якщо інше встановлено договором. Згідно частини першої Стаття 774 ЦК України - передання наймачем речі у володіння та користування іншій особі (піднайм) можливе лише за згодою наймодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною драгою Статті 774 ЦК України зазначено, що строк договору піднайму не може перевищувати строку договору найму. Положення зазначеної вище глави ЦК України, свідчать про те, що за способом укладання договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) є реальним договором, для укладання якого, поряд зі згодою сторін, необхідно вчинити фактичні дії. Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника було надано тільки договір суборенди. Отже для визначення договору суборенди діючим, зокрема має існувати договір оренди цього приміщення, акт прийому-передачі між власником та орендарем, згода власника на передачу майна в суборенду, договір суборенди та акт прийому-передачі між орендарем та суборендарем. ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" не надано жодного підтвердження про існування факту передачі відповідного майна або вчинення певної дії. Учасником не дотримано вимоги Додатку 1 тендерної документації в частині надання Оригіналу діючого на період надання послуг договору оренди або витяг з права власності на офісне приміщення, яке використовується учасником для ведення своєї діяльності. Уповноваженою особою також встановлено, що відповідно до п.1 Розділ ІІІ тендерної документації вимагається подання у складі пропозиції довідки, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; ПІБ уповноваженої особи та зразок підпису, код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження (юридична адреса та фактична); телефон, E-mail; система оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності та відповідний код; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів); МФО (код банку (-ів)). Учасником у складі пропозиції у файлі Довідка про учасника.pdf надано відповідну інформацію, але в ній не вказано фактичну адресу, що не відповідає встановленій вимоги тендерної документації. У зв’язку з чим, керуючись абз.1,2 п.1 ч. 1 ст. 31 Закону, замовник прийняв рішення про відхилення поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" з наведених вище підстав.» Щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОК «КАРДИНАЛ слід зазначити, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає тендерній документації, а прийняте замовником рішення є законим, що відповідає принципам, що зазначені у статті 3 Закону. 2. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» установлено порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Замовник не погоджується з даним порушенням зокрема, видані довідки обслуговуючим банком ПриватБанк про відкриття рахунку, про стан позичкової заборгованості, про поточний стан рахунку від 13.05.2022 № 220513SU11025403, № 220513SU11025605, № 220513SU11025504, які містяться в файлі «Довідки банк.pdf» містять в собі відбиток печатки банку та підпис. Тобто, твердження щодо що не відповідності вимогам пункту 1.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не правомірні. Також слід зазначити, що протоколом уповноваженої особи №61 від 18.05.2022 зазначено наступне: «Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації (п.1.3) вимагається подання у складі пропозиції «Довідка у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника, про наявність спеціального форменого одягу зі знаками розрізнення та приналежності до Учасника (літній і зимовий варіант). Надати витяг з інвентаризаційного опису Учасника торгів/інший документ, яким підтверджується перебування на балансі спецзасобів самозахисту, спеціального (форменого) одягу, тощо, продаж яких не заборонений чинним законодавством України. Наявність забезпечення працівників охорони спецодягом та взуттям для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»). На підтвердження наявності спецодягу та взуття учасник повинен надати, як частину тендерної пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності». Учасником у складі пропозиції надано у файлі Кваліфікаційні документи ч. 2.pdfі надано інформацію про наявність спеціального форменого одягу зі знаками розрізнення та приналежності до Учасника (літній і зимовий варіант), але Учасник не надав підтвердження наявності спеціального одягу, а саме: рукавиць, які є обов’язковими на виконання наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості». Також учасником допущено невідповідність у інформації про наявність спеціального форменого одягу, а саме у п.1 зазначено «Куртка «охорона-люкс» зимова» вказано «0» шт., але у витягу з інвентаризаційного опису міститься інформація про наявність у учасника Куртка «охорона-люкс» зимова 50 шт. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації (п.2.1) вимагається подання у складі пропозиції «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням: прізвища та ініціали, посади, правова підстава використання праці кожного окремого працівника, стаж роботи на підприємстві, освіти з зазначенням навчального закладу». Учасником у складі пропозиції надано у файлах Кваліфікаціфні документи ч. 2.pdf надано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які перебувають у штаті учасника та мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Учасником допущено невідповідність у інформації про освіту з зазначенням навчального закладу. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Учасником ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" усунуто невідповідності та протоколом №67 від 20.05.2022 допущено до аукціону. Таким чином, у замовника були відсутні підстави для дискваліфікації учасника ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ". Отже, твердження у висновку «Замовник на порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та допустив його до оцінки» є необгрунтованим. Враховуючи вищенаведене, замовником не здійснювалось порушення Закону, а такі звинувачення є необґрунтованими. В наслідок чого, вимоги АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо зобов’язання замовником усунути порушення Закону під час здійснення даної процедури закупівлі є незаконними.
2022-06-24 11:43:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 17.06.2022р. |
Дата публікації: | 01 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/9163/22 |
Дата відкриття провадження: | 07 липня 2022 |
Документи:
24 червня 2024 14:48
|
Електронний підпис |
24 червня 2024 14:47
|
Постанова касаційного суду.zip |
16 червня 2023 10:39
|
Постанова апел.суд-охорона.pdf |
15 червня 2023 15:06
|
Постанова третього апеляційного суду.zip |
09 лютого 2023 14:14
|
повне рішення.zip |
08 липня 2022 13:08
|
ухвала по справі 160-9163-22 від 07.07.2022 року.pdf |
01 липня 2022 12:10
|
Позовна заява КП Міська інфраструктура до Держаудитслужби.pdf |
24 червня 2024 14:48
|
Електронний підпис |
16 червня 2023 10:40
|
Електронний підпис |
15 червня 2023 15:07
|
Електронний підпис |
09 лютого 2023 14:15
|
Електронний підпис |
08 липня 2022 13:09
|
Електронний підпис |
01 липня 2022 12:14
|
Електронний підпис |
24 червня 2024 14:47
|
Постанова касаційного суду.zip |
16 червня 2023 10:39
|
Постанова апел.суд-охорона.pdf |
15 червня 2023 15:06
|
Постанова третього апеляційного суду.zip |
09 лютого 2023 14:14
|
повне рішення.zip |
08 липня 2022 13:08
|
ухвала по справі 160-9163-22 від 07.07.2022 року.pdf |
01 липня 2022 12:10
|
Позовна заява КП Міська інфраструктура до Держаудитслужби.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2022 13:03
|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2022 12:58
|
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2022 13:00
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2022 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" |
7 504 291,20
UAH з ПДВ
|
7 504 291,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" |
8 614 620,00
UAH з ПДВ
|
8 614 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" #35498094 |
Переможець |
7 504 291,20
UAH з ПДВ
|
03 червня 2022 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 13:41
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
15 червня 2022 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2022 12:54
|
ДУ 1 охорона.PDF | зміни до договору |
14 червня 2022 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2022 12:47
|
Договор охрана.PDF | укладений |
14 червня 2022 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму договору без зміни обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5.2 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |