Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 032 773,60 UAH
UA-2022-04-13-001791-b 0ce8a67d56d14eedbc1c7ac8b4d9133e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Масльоха

+380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Масльоха
+380563730123
maslekha@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
По об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» будівельно-монтажні роботи здійснювалися з 2021 року.
05 квітня 2021 року за результатами процедури відкритих торгів між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації та ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» було укладено Договір на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області. Однак, у ході виконання робіт за Договором виникли додаткові будівельно – монтажні роботи не передбачені проектом з капітального ремонту покрівлі.
З метою виконання вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент звернувся до автора проекту з реконструкція стадіону – ФОП Бровкіна Наталія Олександрівна, який згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за капітальним ремонтом зазначеного об’єкту, щодо підтвердження наявності умов застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» для об’єктивного документального підтвердження її застосування.
Висновком ФОП Бровкіна Наталія Олександрівна № 1204/22-1 від 12.04.2022 р. підтверджено наявність умов застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» та зазначено, що у Департамента капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації мають місце передумови для прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.5 «якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами тендеру. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера» та підтверджує наявність умов для застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», як виняток у ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» та неможливості застосування іншої, конкурентної процедури закупівлі.
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об’єкту становить 80 відсотків готовності. Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт.
Відкоригований проект було надано на розгляд та підтвердження до ДП «Жилком», за результатами чого 14 лютого 2022 року було отримано позитивний експертний звіт № 49-Е-22/А.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт від 14.02.2022 р. № 49-Е-22/А ДП «Жилком» та висновок ФОП Бровкіна Наталія Олександрівна № 1204/22-1 від 12.04.2022 р. вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених робіт, як виняток у ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.5 : «якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами тендеру. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- експертний звіт від 14.02.2022 р. № 49-Е-22/А ДП «Жилком»;
- висновок ФОП Бровкіна Наталія Олександрівна № 1204/22-1 від 12.04.2022 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2022 12:50
Оскарження наміру укласти договір: 24 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52120, Україна, Дніпропетровська область, смт. Лихівка, П'ятихатський район, вул. Миру, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2022 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 04.01.2022 р. №2-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

13 квітня 2022 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2022 12:45
1204_22-1.pdf
13 квітня 2022 12:45
Експертний звіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
Переможець 2 032 773,60
UAH з ПДВ
13 квітня 2022 12:50

Документи

13 квітня 2022 12:50
Електронний підпис
13 квітня 2022 12:49
Протокол №1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2022 12:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
2 032 773,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2022 12:50
Електронний підпис
13 квітня 2022 12:49
Протокол №1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 11:01
Додаткова угода №5.pdf укладений
18 грудня 2023 11:00
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 15:54
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 14:31
ДУ №2.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 14:05
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 13:58
Договір №94.pdf укладений
26 квітня 2022 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: №94/04-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: №94/04-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2022 — 18 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 929 931,02
UAH (в тому числі ПДВ 321 655,17 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.