Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
33 800,00 UAH
UA-2022-04-12-001972-b f4218d1b55e84821a9102973ecd2531e
Спрощена закупівля    Спрощена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Пилипова

+380567324768 viddil.zakup@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41682253
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70
Контактна особа: Інна Пилипова
+380567324768
viddil.zakup@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2022 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2022 10:00
Початок аукціону: 27 квітня 2022 11:08
Очікувана вартість: 33 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Сегрегатор А4 70мм односторонній синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
30 штуки
Сегрегатор А4 70мм односторонній зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
10 штуки
Сегрегатор А4 50мм односторонній синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
20 штуки
Набір маркерів текстових 4 кольори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
20 пачка
Скріпки 28мм 100шт нікельовані заокруглі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
120 штуки
Затиск для паперу 51мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
120 штуки
Затиск для паперу 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
100 штуки
Ручка масляна синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
20 штуки
Коректор-ручка 8мл з металевим накінечником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
20 штуки
Ручка масляна чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
20 штуки
Папір з липким шаром 45х12 5х25арк пластиковий неоновий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
50 штуки
Скоби №24/6 30л 1000шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
20 штуки
Скоби №10 10л 1000шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
50 штуки
Скоби №26/6 30арк 1000 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
100 пачка
Папір А4 500арк 80 г/м.кв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
100 штуки
Конверт С5 162х229 скл білий 0+0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
50 штуки
Конверт Е65 110х220 скл білий 0+0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
5 штуки
Фарба штемпельна 30мл синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
20 штуки
Ручка масляна червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
40 штуки
Коректор з пензликом 20мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
50 штуки
Роздільники сторінок А4 літерні А-Я пластикові кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2022
ДК 021:2015: 30199600-6 — Розділювачі сторінок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2022 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2022 13:07
Оголошення Канцелярські товари (2).docx
12 квітня 2022 12:11
Проєкт договору закупівлі Канцелярські товари.docx
14 квітня 2022 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2022 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2022 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2022 13:07
Оголошення Канцелярські товари (2).docx
12 квітня 2022 12:11
Оголошення закупівлі Канцелярські товари.docx
12 квітня 2022 12:11
Проєкт договору закупівлі Канцелярські товари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

позиції 1-3
Дата подання: 13 квітня 2022 14:31
Дата відповіді: 14 квітня 2022 13:00
Шановний Замовнику! У Вашому запиі позиції 1-3 прописано "Сегрегатор односторонній", але у технічній специфікації (додаток №2) в описі даних позицій вказано "Двостороннє покриття з поліпропілену (РР)". Які сегрегатори пропонувати: односторонні чи двосторонні?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення. Під час набору тексту щодо вимог до предмета закупівлі виникла технічна (механічна) помилка.
Вимоги щодо покриття сегрегаторів: одностороннє покриття поліпропіленом.
Відповідні зміни будуть внесені в оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-04-12-001972-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 03 травня 2022 13:24
Не відровідність пропозиції вимогам Оголошення
Шановний Замовник, Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція Учасника ФОП Бердник В.А. не відповідає вимогам Оголошення, а саме, згідно з п 1.4, Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Ви вимагали надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, учасник обов’язково повинен був зазначити, в порівняльній таблиці інформацію про виробника, країну виробника запропонованого товару, ОДНАК замість того, щоб зазначити Виробника, запропонованого товару ФОП Бердник В.А., зазначив торгівельну марку, запропонованого товару, та ще й не на всі позиції!!! У одного виробника може бути безліч торгівельних марок і усі документи, які підтверджують якість та безпечність товару, містять інформіцію про виробника, яка не була вказана ФОП Бердник В.А. ФОП Бердник В.А, завантажено файл: «Тех. хар-ки.pdf», в якому у Таблиці відповідності запропонованого Учасником Товару предмету закупівлі вимогам і характеристикам, що вимагаються замовником, НЕ МІСТИТЬСЯ інформація про виробника та країну виробника на позиції: 15. Папір А4 500арк 80 г/м.кв., 16. Конверт С5 162х229 скл білий 0+0 та 17. Конверт Е65 110х220 скл білий 0+0, що унеможливлює перевірку відповідності запропонованого товару, вимогам Оголошення. Зважаючи на вищевикладене та у відповідності до вимог Вашого оголошення, пропозиція Учасника ФОП Бердник В.А. підлягає відхиленню, як така що не відповідає вимогам Оголошення. Вимагаємо від Вас скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Бердник В.А, та закінчити процедуру у відповідності до чинного Законодавства. У разі Вашої бездіяльності Ми будемо вимушені, звернутися до Державної аудиторської служби України для здійснення ретельного моніторингу даної закупівлі та інших проведених Вами закупівель і звернутися з заявою на дії уповноваженої особи до Національного Антикорупційного Агенства України та Державного Бюро Розслідувань. А також направити лист про сприяння, вирішенню данного питання, до ректора Сиченко Віктора Володимировича та голови Дніпропетровської обласної ради.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 травня 2022 11:42
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 травня 2022 13:45
Дякуємо за звернення! Уповноваженою особою буде перерозглянуто пропозицію Учасника-переможця на відповідність технічних характеристик запропонованого товару до вимог предмету закупівлі, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття: 27 квітня 2022 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АСТРА ВІТА" 29 576,00
UAH з ПДВ
27 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник В.А. 31 350,00
UAH з ПДВ
27 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 31 844,10
UAH з ПДВ
28 104,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 33 072,90
UAH з ПДВ
33 072,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2022 10:53
Електронний підпис
22 квітня 2022 10:53
Паспорт повний (1).pdf
22 квітня 2022 10:53
Витяг ЄДРЮ і ФОП (2022).PDF
22 квітня 2022 10:53
Тех. хар-ки.pdf
22 квітня 2022 10:53
Довідка про статут.pdf
22 квітня 2022 10:53
Пропозиція.pdf
22 квітня 2022 10:53
Довідка щодо підпису.pdf
22 квітня 2022 10:53
Довідка про виконання.pdf
22 квітня 2022 10:53
Довідка Ліцензії.pdf
22 квітня 2022 10:53
Гарантійний лист.pdf
22 квітня 2022 10:53
РНОКПП.PDF

Публічні документи

20 квітня 2022 13:46
Електронний підпис
20 квітня 2022 13:46
Довідка про досвід.pdf
20 квітня 2022 13:46
Титан.PDF
20 квітня 2022 13:46
Сертифікація.pdf
20 квітня 2022 13:46
Довідка про фіз особу.pdf
20 квітня 2022 13:46
Гарантійний лист.pdf
20 квітня 2022 13:46
Лист.pdf.p7s
20 квітня 2022 13:46
Довідка про досвід.pdf.p7s
20 квітня 2022 13:46
Технічна спеіифікація.pdf
20 квітня 2022 13:46
Повноваження.PDF.p7s
20 квітня 2022 13:46
Титан.PDF.p7s
20 квітня 2022 13:46
Цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2022 13:46
Сертифікація.pdf.p7s
20 квітня 2022 13:46
Лист-погодження.pdf.p7s
20 квітня 2022 13:46
Повноваження.PDF
20 квітня 2022 13:46
Лист-погодження.pdf
20 квітня 2022 13:46
Цінова пропозиція.pdf.p7s
20 квітня 2022 13:46
Гарантійний лист.pdf.p7s
20 квітня 2022 13:46
Лист.pdf
20 квітня 2022 13:46
Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

25 квітня 2022 19:40
Електронний підпис
25 квітня 2022 18:53
Технічна специфікація.pdf
25 квітня 2022 18:53
Довідка ч 2 ст 17.pdf
25 квітня 2022 18:53
Технічні документи.pdf
25 квітня 2022 18:53
Довідка ст 14.pdf
25 квітня 2022 18:53
Проект договору.pdf.p7s
25 квітня 2022 18:53
Довідка ст 14.pdf.p7s
25 квітня 2022 18:53
Технічні документи.pdf.p7s
25 квітня 2022 18:53
Цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2022 18:53
Проект договору.pdf
25 квітня 2022 18:53
Цінова пропозиція.pdf.p7s
25 квітня 2022 18:53
Гарантійний лист ст 17.pdf
25 квітня 2022 18:53
Довідка ч 2 ст 17.pdf.p7s
25 квітня 2022 18:53
Таблиця відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АСТРА ВІТА"

ФОП Бердник В.А.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АСТРА ВІТА"
#43556202
Відхилено 27 280,00
UAH з ПДВ
02 травня 2022 15:17
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Рішення скасоване 27 300,00
UAH з ПДВ
05 травня 2022 11:42
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Відхилено 27 300,00
UAH з ПДВ
05 травня 2022 14:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 28 104,00
UAH з ПДВ
06 травня 2022 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2022 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
28 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2022 14:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 16:03
Електронний підпис укладений
16 травня 2022 10:27
Договір 18 Канцелярські товари.pdf укладений
16 травня 2022 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 28 104,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 684,00 UAH)