Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Суда Володимир Станіславович +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2022 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2022 13:34 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2022 10:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2022 10:40 |
Перелік змін 1.docx | |
14 квітня 2022 10:40 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
14 квітня 2022 10:40 |
Тендерна документація (зі змінами).doc | |
08 квітня 2022 14:46 |
Додаток 5 Проект договору.docx |
14 квітня 2022 10:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2022 10:40 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
14 квітня 2022 10:40 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
14 квітня 2022 10:40 |
Тендерна документація (зі змінами).doc
|
|||
08 квітня 2022 14:46 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що стосується знаків 5.49 «Початок населеного пункту» та 5.50 «Кінець населеного пункту» кількість літер буде становити від 5 до 20.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також згідно приміток до тендерної документації в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Також звертаємо Вашу увагу, що єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова, а тому просимо в подальшому по питаннях публічних закупівель використовували державну мову.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000044 ● c12130dd93af427f8be1347715916b17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-04-08-000548-a, 08.04.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 14:44:11
Про надання поясненнь
Дата: 07.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-04-08-000548-a, яка проводилась комунальним підприємством "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-09 09:45:19
Пояснення
«Класифікація за ДК 021:2015: 34990000-3 – Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Дорожні знаки)»
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до ДСТУ 4100-2021 та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснюється на підставі закупівельних цін попередніх періодів шляхом коригування ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 1`200`000,00 грн. з ПДВ.
Посилання на обгрунтування: https://drohobych-rada.gov.ua/обґрунтування-технічних-та-якісних-х-14/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Західним офісом Держаудитслужби на підставі наказу від 23.05.2022 № 175 здійснено моніторинг закупівлі відкритих торгів «ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Лампи світлодіодні 28 Вт, лампи світлодіодні 12Вт, світильники світлодіодні вуличні 30 Вт, світильники світлодіодні вуличні 50 Вт)» та за результатами складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-04-04-000551-b від 07 червня 2022року (далі – Висновок). У відповідь на Висновок Замовник повідомляє наступне: Щодо пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до даної норми у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» порядку заповнення тендерної документації Наказу від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», встановлено, що замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Таким чином дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону та наказом Мінекономіки від 15.04.2022 р. №710 у тендерній документації описано та наведено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до статті 11 Закону. Щодо норми частини четвертої статті 41 Закону. У частині 4 розділу 6 тендерної документації Замовником передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Також варто зазначити, що договір про закупівлю №200501 від 20 травня 2022 року, укладений між КП «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Вестдевелопмент» повністю відповідає вимогам та змісту проекту договору, який було зазначено в тендерної документації. Таким чином Замовник не порушив ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції. З огляду на викладені у Висновку зауваження нами було вжито заходів щодо недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» у майбутньому шляхом проведення роз’яснювальних робіт, а також зобов’язуємось поглиблено вивчити чинне законодавство у сфері публічних закупівель.
2022-06-14 09:30:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2022 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЗНАКИ.УА |
795 111,00
UAH з ПДВ
|
795 111,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАН ГРУП" |
983 392,00
UAH з ПДВ
|
983 392,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
1 133 580,00
UAH з ПДВ
|
1 133 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗНАКИ.УА #42760850 |
Відхилено |
795 111,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2022 13:42
|
ТОВ "ДІАН ГРУП" #42351990 |
Переможець |
983 392,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2022 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2022 16:22
|
ДУ 2 ДІАН ГРУП 160501.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 10:44
|
ДУ 1 ДІАН ГРУП 160501.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2022 14:48
|
Договір Діан Груп 160501.pdf | укладений |
16 травня 2022 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис розподілу джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 160501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 160501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |