Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів. що утворилися при обсерваційній діяльності, направленій на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2)
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2022-04-07-003232-b 1d2034f5c5b94d4aa770c36ea7e7f67d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2022 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2022 09:00
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Закону України 01.07.2021 № 1599-IX «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограм
послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів. що утворилися при обсерваційній діяльності, направленій на боротьбу з гостроюреспіраторною хворобою COVID-19, спричиненоюкоронавірусом SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 10, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2022 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2022 16:59
Додаток_3_Проект_договору.docx
07 квітня 2022 16:59
ОГОЛОШЕННЯ1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна умова
Дата подання: 11 квітня 2022 10:14
Дата відповіді: 11 квітня 2022 15:56
Просимо видатили дискримінаційну умову:- наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні предрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів; - свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів. У звязку з військовим станом в Україні, деякі замовники не мають змоги виконати данні умови. Тобто ви навмисно звужуєте коло учасників, порушуючі Закон України про публічні закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 66 000,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2022 13:13
Електронний підпис
18 квітня 2022 13:09
Наказ Железнов.pdf
18 квітня 2022 13:09
Наказ Олейник.pdf
18 квітня 2022 13:09
гл5.pdf
18 квітня 2022 13:09
Накази (1)-1-4.pdf
18 квітня 2022 13:09
лист-гарантія.pdf
18 квітня 2022 13:09
Наказ директор.pdf
18 квітня 2022 13:09
отзыв 18.04.jpg
18 квітня 2022 13:09
Протокол директор.pdf
18 квітня 2022 13:09
Працівники Додатки.pdf
18 квітня 2022 13:09
гл2.pdf
18 квітня 2022 13:09
Наказ комерц.директор.pdf
18 квітня 2022 13:09
гл1.pdf
18 квітня 2022 13:09
Витяг ПДВ.pdf
18 квітня 2022 13:09
довідка аналог.pdf
18 квітня 2022 13:09
гл4.pdf
18 квітня 2022 13:09
Наказ Каптюх.pdf
18 квітня 2022 13:09
Статут.pdf
18 квітня 2022 13:09
Наказ Мирошниченко.pdf
18 квітня 2022 13:09
Медичний працівник.pdf
18 квітня 2022 13:09
погоджений проект.pdf
18 квітня 2022 13:09
Наказ Тарасюк.pdf
18 квітня 2022 13:09
гл3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 66 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2022 14:17

Документи

25 квітня 2022 14:17
Електронний підпис
25 квітня 2022 14:16
Протокол_розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2022 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2022 14:17
Електронний підпис
25 квітня 2022 14:16
Протокол_розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 16:02
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 14:22
ДУ 1 договір 21-40.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 14:08
Електронний підпис укладений
10 травня 2022 14:49
Договір 21-40.pdf укладений
10 травня 2022 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21/40
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 506,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 084,40 UAH)