Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архівні послуги щодо впорядкування архівних справ Житомирського обласного центру зайнятості
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2022-04-07-002817-b 3e841332357646e688b2597b75a37a31
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Супруненко

+380412361391 zhitom@ocz.ic.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: https://zhy.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Тетяна Супруненко
+380412361391
zhitom@ocz.ic.zt.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Виконавець зобов’язується надати Замовнику Послуги, які відповідають умовам цього
Договору та вимогам чинного законодавства України, зокрема наказу МЮУ від 18.06.2015
№ 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання
документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в
установах і організаціях».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Експертиза цінності документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 79995100-6 — Архівні послуги
70 штуки
Формування справ та переоформлення справ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 79995100-6 — Архівні послуги
70 штуки
Нумерація аркушів у справах та перевіряння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 79995100-6 — Архівні послуги
70 штуки
Переплетення документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 79995100-6 — Архівні послуги
70 штуки
Оформлення обкладинок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 79995100-6 — Архівні послуги
1 штуки
Акт про вилучення документів до знищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 79995100-6 — Архівні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

07 квітня 2022 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МОСІЙЧУК ВАЛЕНТИН ДМИТРОВИЧ
#2040509232
Переможець 8 000,00
UAH
07 квітня 2022 15:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 15:40
Договір 50 від 07.04.2022 (архівні послуги).pdf укладений
07 квітня 2022 15:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Експертиза цінності документів 70 штуки 24,00
UAH
Формування справ та переоформлення справ 70 штуки 20,00
UAH
Нумерація аркушів у справах та перевіряння 70 штуки 14,00
UAH
Переплетення документів 70 штуки 45,00
UAH
Оформлення обкладинок 70 штуки 9,00
UAH
Акт про вилучення документів до знищення 1 штуки 160,00
UAH