Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги із благоустрою населених пунктів, а саме утримання клумб на території Личаківського району м.Львова та м.Винники)
Очікувана вартість
318 738,32 UAH
UA-2022-04-07-001702-c 14db5b4214724af6b3d994f046a17391
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оліярник-Павленко Ірина Іванівна

380322546212 lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Оліярник-Павленко Ірина Іванівна
380322546212
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


згідно кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги із благоустрою населених пунктів, а саме утримання клумб на території Личаківського району м.Львова та м.Винники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область, Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2022
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються протягом тридцяти календарних днів, на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами за умови надходження фінансування. Джерело фінансування-кошти міського бюджету м.Львова. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 квітня 2022 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НЕВІНСЬКИЙ БОГДАН ЄВГЕНОВИЧ
#2986201655
Переможець 318 738,32
UAH з ПДВ
07 квітня 2022 16:33

Документи

07 квітня 2022 16:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2022 16:43
ДД 2 від 22.04.22.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 16:42
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2022 13:43
Додатковий Договір №1 від 15.04.2022 (Винники озеленення).pdf зміни до договору
19 квітня 2022 13:42
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 16:36
122 від 06.04.22.pdf укладений
07 квітня 2022 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в додаток, зазначений в частині 9 Договору, та викласти його в новій редакції що додається.
Номер договору про закупівлю: №4/33-122
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору, виклавши п.5.1. в новій редакції: "5.1. Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє до завершення воєнного стану в Україні від 18.04.2022 №259/2022, до 24.05.2022, а в частині оплати за надані послуги до повного виконання сторонами узятих на себе зобовязань. Строк дії цього договору може бути продовжений за згодою сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні від 18.04.2022 №259/2022."
Номер договору про закупівлю: №4/33-122
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 24 травня 2022
Сума оплати за договором: 318 738,32
UAH