Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні твердої породи
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2022-04-06-002423-b 4243347dbc934b12990b95d3751d0335
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Климчук Анжела Станіславівна

+380385242581 Iz-internat00@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізяславський навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22989023
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, Незалежності,42
Контактна особа: Климчук Анжела Станіславівна
+380385242581
Iz-internat00@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.32, ч.2, п.1, а.2

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2022 16:10
Оскарження наміру укласти договір: 17 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 м.куб
Ціна за одиницю: 1350UAH без ПДВ
Дрова паливні твердої породи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, Ізяслав, Незалежності,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 2 Робочі 100

Тендерна документація

06 квітня 2022 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-13-000033 ● 568b6e6ab60d4448b4578af1e835a088
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2022 08:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.07.2022 № 22-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 13.07.2022 № 22-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2022-04-06-002423-b; 06.04.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-19 13:49:19

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-06-002423-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель два договори на закупівлю деревини (дрова паливні твердої породи), які укладено між Замовником та ФОП Шихов Олександр Олександрович, а саме: договір від 06.04.2022 № 58 та договір від 19.04.2022 № 58.
Зі змісту абзацу першого частини сьомої статті 40 Закону слідує, що замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того, відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту статті 40 Закону необхідною складовою застосування і проведення переговорної процедури закупівлі є наявність документально підтвердженої умови для застосування, виключний перелік яких визначений частиною другою статті 40 Закону, що підтверджують винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу, конкурентну, процедуру закупівлі.
Згідно інформації, оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, умовою для застосування переговорної процедури закупівлі Замовником визначено пункт 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Підтвердженням наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 1 частини другої статті 40 Закону є звітні документи замовника, пов’язані із застосуванням конкурентних процедур (оголошення про проведення, звіт про результати проведення процедури закупівлі).
Проте, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів, що підтверджують наявність умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
Крім того, в електронному полі «Обґрунтування» Замовником зазначено: «ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.32, ч.2, п.1, а.2», що не є умовою для застосування переговорної процедури закупівлі, виключний перелік яких визначений частиною другою статті 40 Закону.
Відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючу позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
03413000-8 – Паливна деревина (Fuel wood).
Крім того, відповідно до абзацу другого пункту 7 частини десятої статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Відповідно до частини четвертої статті 40 Закону за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до частини п’ятої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення.
Проте, в електронній системі закупівель відсутні будь-які документи Замовника, на підставі яких уповноваженою особою Замовника приймалося рішення про намір укласти договір про закупівлю деревини (дрова паливні твердої породи) з ФОП Шихов Олександр Олександрович.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- за якими з договорів (від 06.04.2022 № 58; від 19.04.2022 № 58), укладених між Замовником та ФОП Шихов Олександр Олександрович виконуються зобов’язання щодо постачання деревини (дрова паливні твердої породи)?;
- чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?;
- чому обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?;
- чи було і коли ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури за номером ID: UA-2022-04-06-002423-b?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-27 12:16:01

Про надання інформації (п.1)

Ізяславський НРЦ виконує зобов"язання щодо постачання деревини (дрова паливні твердої породи) за договором №58 від 19.04.2022 року із ФОП Шихов Олександром Олександровичем.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-07-27 13:46:42

Пояснення з власної ініціативи

1. Ізяславський НРЦ виконує зобов"язання щодо постачання деревини (дрова паливні твердої породи) за договором №58 від 19.04.2022 року із ФОП Шихов Олександром Олександровичем.
2. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі була допущена технічна помилка (зазначено код товару згідно з Єдиним закупівельним словником по четвертому знаку ДК 021:2015:03410000-7-деревина, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015:03411000-4-деревина хвойних порід).
3. Замовником було двічі відмінено відкриті торги по закупівлі дров паливних твердої породи. Обгрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі, що підтверджують наявність умов застосування переговорної закупівлі є нормативні документи, а саме:
- оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-24-002097-а, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-24-002097-а від 10.02.2022р.
- оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-02-14-000764-с, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-02-14-000764-с від 04.03.2022р.
- Запрошення по предмету закупівлі було акцептовано учасником ФОП Шихов О.О., та під час проведення переговорів Учасник надав свою пропозицію відповідно умов тендерної документації, та підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. На підставі вищезазначеного прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі (протокол №6 від 04.04.2022р.).
4. Рішення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури за номером ID: UA-2022-04-06-002423-b ухвалено протоколом №7 від 05.04.2022р.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-07-27 13:54:51

Пояснення з власної ініціативи

Додатки до пояснення

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів, що підтверджують наявність умови застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 1 частини другої статті 40 Закону Замовником надано пояснення через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель з порушення строку, встановленого частиною п’ятою статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шихов Олександр Олександрович
#2520917316
Переможець 540 000,00
UAH
06 квітня 2022 16:10

Документи

06 квітня 2022 16:10
Електронний підпис
06 квітня 2022 16:09
договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2022 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шихов Олександр Олександрович
#2520917316
540 000,00
UAH
Документи

Документи

06 квітня 2022 16:10
Електронний підпис
06 квітня 2022 16:09
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:59
дрова.pdf укладений
04 січня 2023 16:58
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 10:18
договір укладений
19 квітня 2022 10:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дрова паливні твердої породи 400 м.куб 1 350,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 429 205,50
UAH
Причини розірвання договору: закінчення бюджетного року