Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ketamin, Propofol, Diazepam, Thiopental, Thiopental, Trimeperidine, Sodium oxybate, Fentanyl, Morphine, combinations, Suxamethonium, Atracurium
Очікувана вартість
585 400,00 UAH
UA-2022-04-06-001313-c ● 9b007e45b38d446a9db09204089cd3a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004634 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам`янецька, будинок 94 |
Контактна особа: |
Жолкевська Антоніна Леонідівна +380382675190 xodl2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2022 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2022 11:10 |
Очікувана вартість: | 585 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 927,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 паков
Ketamin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
МНН: Ketamine
500 паков
Propofol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Propofol
200 паков
Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33632200-1 — М’язові релаксанти
МНН: Diazepam
150 флакон
Thiopental
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Thiopental
150 флакон
Thiopental
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Thiopental
4 паков
Trimeperidine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Trimeperidine
2 паков
Morphine, combinations
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Morphine, combinations
6 паков
Suxamethonium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Suxamethonium
400 паков
Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Fentanyl
50 паков
Atracurium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33632200-1 — М’язові релаксанти
МНН: Atracurium
75 паков
Sodium oxybate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
МНН: Sodium oxybate
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2022 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2022 15:27 |
4.3. додаток 3 проект договору.docx | |
06 квітня 2022 15:27 |
4.2. Технічне завдання-1.doc | |
06 квітня 2022 15:27 |
4.1. додаток 1 ТП.docx | |
06 квітня 2022 15:27 |
4 ТД Наркотики.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-04-06-001313-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ", Код ЄДРПОУ:43891001
Дата подання: 07 квітня 2022 17:00
Вимога щодо винесення наркотичних засобів в окремий лот
В переліку лікарських засобів, заявлених до закупівлі містяться наркотичні лікарські засоби. Так, відповідно до Листа МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 р. № 01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів» «У разі закупівлі наркотичних лікарських засобів, для реалізації яких необхідна окрема ліцензії Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, не рекомендується об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі (лот) з іншими лікарськими засобами та відповідно рекомендується виокремлювати вимоги до постачання наркотичних та інших лікарських засобів».
Керуючись статтею 5 Закону, з метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та відповідно для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі лікарських засобів та відсутності дискримінаційних вимог до потенційних учасників просимо, Вас, внести зміни до тендерної документації в частині виділення наркотичних лікарських засобів в окремий лот.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись статтею 5 Закону, з метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та відповідно для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі лікарських засобів та відсутності дискримінаційних вимог до потенційних учасників просимо, Вас, внести зміни до тендерної документації в частині виділення наркотичних лікарських засобів в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2022 12:05
Замовником розглянуто Ваше звернення стосовно внесення зміни щодо проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (Ketamin, Propofol, Diazepam, Thiopental, Trimeperidine, Sodium oxybate, Fentanyl, Morphine, combinations, Suxamethonium, Atracurium)» (UA-2022-04-06-001313-c). За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 708 від 15.04.2020 року.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 708 від 15.04.2020 року «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, крім того замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобі».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі лікарських засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку Замовника торгів закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 708 від 15.04.2020 року.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 708 від 15.04.2020 року «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, крім того замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобі».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі лікарських засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку Замовника торгів закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2022 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГ-ЛІДЕР" |
581 292,80
UAH з ПДВ
|
581 292,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" |
585 353,15
UAH з ПДВ
|
585 353,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГ-ЛІДЕР" #41077401 |
Переможець |
581 292,80
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2022 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2022 13:02
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2022 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2022 11:22
|
Договір | укладений |
17 травня 2022 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |