Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
115 040,00 UAH
UA-2022-04-06-000243-a abf717726e1d430bb8855baedc3c4305
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фок Антоніна Іванівна

380632850539 pagor1992@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Львівській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611996
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Данила Апостола, буд. 11
Контактна особа: Фок Антоніна Іванівна
380632850539
pagor1992@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Закупівля здійснюється в порядку постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, Вул. Данила Апостола, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

06 квітня 2022 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Грисюк Романа Ростиславівна
#2883709441
Переможець 115 040,00
UAH
06 квітня 2022 10:19

Документи

06 квітня 2022 10:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2022 12:46
Дод.уг.№1 від 14.04.22 до дог.№27-22 від 06.04.22 Грисюк Меблі Зміна реквізитів.pdf зміни до договору
15 квітня 2022 12:45
Електронний підпис укладений
06 квітня 2022 15:32
Дог №27-22 від 06.04.2022 Меблі Жовква Грисюк.pdf укладений
06 квітня 2022 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 27-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML