Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26279382 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22 |
Контактна особа: |
Стужук Сергій Дмитрович 0677441187 ssd1709@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2022 20:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2022 11:13 |
Очікувана вартість: | 3 155 830,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 779,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється Замовником після здачі приймання робіт протягом 7 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2022 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2022 14:34 |
Зміни.docx | |
11 квітня 2022 14:33 |
ТД зі змінами.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 1.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 2.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 4.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 3.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 6.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 7.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 8.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 9.docx | |
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 5.docx |
11 квітня 2022 14:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2022 14:34 |
Зміни.docx
|
|||
11 квітня 2022 14:33 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 1.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 2.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 4.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 3.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 6.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 7.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 8.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 9.docx
|
|||
05 квітня 2022 20:39 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
05 квітня 2022 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-с, про проведення процедури – відкритих торгів за предметом: Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області»
Аукціон було проведено 21.04.2022 року.
На підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25 квітня 2022 р., м. Коростень було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2022-04-05-001030-с – ТОВ ЧИСТА РОСЬ.
Але ми хочемо зауважити наступне:
1. Згідно статті 29, пункт 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником не було надано учаснику ТОВ «Чиста Рось» права на усунення невідповідностей зазначених в ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25 квітня 2022 р., м. Коростень.
Вважаємо дану дію Замовника неправомірною.
2. Замовником в тендерній документації не визначено критерії оцінки тендерної документації, відповідно – основним критерієм є ціна пропозиції. Виходячи з цього учасник ТОВ «Чиста Рось» надав ціну 2 682 448,80 грн., що на 14,8% нижча від ціни наступного Учасника.
В умовах війни, коли наша держава потребує максимально ефективного використання бюджетних коштів, нехтувати економією державних коштів в розмірі 14,8% це злочин.
Зважаючи на вище наведені факти, просимо Замовника скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25 квітня 2022 р., м. Коростень про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів UA-2022-04-05-001030-с – ТОВ ЧИСТА РОСЬ, та визнати ТОВ ЧИСТА РОСЬ переможцем даної закупівлі.
Також залишаємо за собою право оскаржувати рішення уповноваженої особи в Антимонопольному комітеті України.
Зі своєї сторони, звертаємо увагу, що відповідальність за не правомірні дії несе уповноважена особа Замовника, а саме:
Від 8 500 до 51 000 грн. за:
• безпідставне відхилення або невідхилення пропозицій
• внесення істотних змін до договору, в випадках не передбачених Законом
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Жодна з підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ ЧИСТА РОСЬ, зазначених у протокольному рішенні уповноваженої особи, не входить до переліку вищевказаних випадків, передбачених Законом та тендерною документацією.
Крім того, відповідно до ч.1 ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тому вважаємо вашу вимогу необгрунтованою.
Формат bsdu є загальним для усього ліцензійного програмного забезпечення. Саме тому для дотримання принципу не дискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель замовником вимагався вищевказаний формат. Проте вся інформація з аналогічного файлу, наданого переможцем, відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, вважаємо що підствави для скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця відсутні.
05 квітня 2022 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-с, про проведення процедури – відкритих торгів за предметом: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області»
Аукціон було проведено 21.04.2022 року.
На підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень було визначено переможцем закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» (UA-2022-04-05-001030-c) – учасника торгів – ТОВ «ЖК-Гарант».
Однак після аналізу ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень та тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЖК-Гарант» було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем відкритих торгів: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» - ТОВ «ЖК-Гарант».
Порушення полягає у наступному, в тендерній документації Замовником зазначено:
Додаток №1 до Тендерної документації
Пункт 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
На підтвердження права володіння складським приміщенням Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав наступний документ: ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ від 5 січня 2021 року. Але в складі даного документу відсутній АКТ прийому-передачі складських приміщень. Відповідно Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав документ, який не підтверджує право володіння складським приміщенням. Тобто Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» - надав недостовірний документ.
Таким чином, ми вважаємо, що наявні підстави для скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем та намір укласти договір щодо Учасника ТОВ «ЖК-Гарант».
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем та намір укласти договір у відкритих торгах за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-c, про проведення відкритих торгів за предметом: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» щодо учасника ТОВ «ЖК-Гарант», а також відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЖК-Гарант».
Враховуючи вищевказане, вважаємо що підствави для скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця відсутні.
05 квітня 2022 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-с, про проведення процедури – відкритих торгів за предметом: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області»
Аукціон було проведено 21.04.2022 року.
На підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень було визначено переможцем закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» (UA-2022-04-05-001030-c) – учасника торгів – ТОВ «ЖК-Гарант».
Однак після аналізу ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень та тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЖК-Гарант» було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем відкритих торгів: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» - ТОВ «ЖК-Гарант».
Порушення полягає у наступному, в тендерній документації Замовником зазначено:
Тендерна документація
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Замовником передбачено, що Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
-календарний графік виконання робіт ( згідно з Додатком №7).
На підтвердження даної вимоги, Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» - не надав у складі своєї тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт ( згідно з Додатком №7).
Таким чином, ми вважаємо, що наявні підстави для скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем та намір укласти договір щодо Учасника ТОВ «ЖК-Гарант».
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем та намір укласти договір у відкритих торгах за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-c, про проведення відкритих торгів за предметом: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» щодо учасника ТОВ «ЖК-Гарант», а також відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЖК-Гарант».
Тобто подання Учасником каледарного графіка вказаної форми не впливає на зміст тендерної пропозиції та не призводить до її спотворення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000048 ● 26ef03264ab942fbb868ba594329f49e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 18:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2022
№ 11-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.06.2022 № 11-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2022-04-05-001030-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір з ТОВ "ЖК-ГАРАНТ" розірвано за вимогою висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
2022-07-18 15:00:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушеня усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2022-07-18 18:08:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2022 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЧИСТА РОСЬ |
2 682 448,80
UAH з ПДВ
|
2 682 448,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
3 080 000,00
UAH з ПДВ
|
3 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДСИСТЕМ 2021" |
3 085 265,17
UAH з ПДВ
|
3 085 265,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЧИСТА РОСЬ #20606294 |
Відхилено |
2 682 448,80
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2022 11:19
|
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Переможець |
3 080 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2022 11:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2022 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 15:03
|
Додаткова угода №2 про розірвання договору.pdf | укладений |
18 липня 2022 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2022 16:06
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 травня 2022 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2022 14:45
|
Договір.pdf | укладений |
20 травня 2022 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно змін до кошторисних призначень пункт 2.2. Договору № 7 від 19.05.2022 року викласти в наступній редакції: 2.2. Фінансування в 2022 році складає 2 755 832,00 грн. (Два мільйони сімсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять дві гривні 00 копійок),в т.ч.ПДВ-459305,33 грн.: - за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету – 2 000 000,00 грн. (Два мільйони гривень 00 копійок),в т.ч. ПДВ-333 333,33грн.;; - за рахунок місцевого бюджету – 755 832,00 грн. (Сімсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять дві гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ-125 972,00 грн. У разі виділення додаткових коштів сума договірної ціни Договору буде профінансована в повному обсязі.» |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 травня 2022 — 18 липня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір з ТОВ "ЖК-ГАРАНТ" розірвано за вимогою висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. |