Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спецтехніка для відновлення дорожнього покриття Strassmayr STP PATCHER або еквівалент
Очікувана вартість
2 150 000,00 UAH
UA-2022-04-05-000323-a d7b8ebe8ebff4f279bd2a9d0ff192d75
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчук Людмила Миколаївна

+380506714988 zvit_avtodor@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприєсмтво "Калушавтодор"
Код ЄДРПОУ: 34519595
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Долинська 44А
Контактна особа: Кравчук Людмила Миколаївна
+380506714988
zvit_avtodor@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2022 10:57
Оскарження наміру укласти договір: 16 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43410000-0: Машини для обробки мінералів


Спецтехніка для відновлення дорожнього покриття Strassmayr STP PATCHER або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Спецтехніка для відновлення дорожнього покриття Strassmayr STP PATCHER або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Долинська 44А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 43412000-4 — Машини для змішування гравію з бітумом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

05 квітня 2022 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2022 10:50
Протокол 31 (1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-09-000033 ● bc529b46ac314f5fbc9c76f60a7b13c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2022 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.05.2022 №8-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.05.2022 № 8-3

Витяг з перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-04-05-000323-a 05.04.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-11 09:09:27

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Спецтехніка для відновлення дорожнього покриття Strassmayr STP PATCHER або еквівалент (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-04-05-000323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. На підставі відміни яких процедур закупівель (зазначити номера оголошення про проведення відкритих торгів) замовником обрано та здійснено переговорну процедуру закупівлі предмету предмету «Спецтехніка для відновлення дорожнього покриття Strassmayr STP PATCHER або еквівалент»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-11 14:32:48

Надання роз'яснень по моніторингу переговорної процедури закупівлі

Замовником КП"Калушавтодор", обрано та здійснено переговорну процедуру закупівлі предмету «Спецтехніка для відновлення дорожнього покриття Strassmayr STP PATCHER або еквівалент» на підставі ст.40 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі», так як дві попередні закупівлі, а саме : UA-2022-02-16-002954-a та UA-2022-03-15-002202-a не відбулись через подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Логістик Машинері"
#37696993
Переможець 2 150 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2022 10:57

Документи

05 квітня 2022 10:56
Електронний підпис
05 квітня 2022 10:56
Прокол 32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2022 10:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Логістик Машинері"
#37696993
2 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2022 10:56
Електронний підпис
05 квітня 2022 10:56
Прокол 32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 09:55
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 09:47
Договір, довіреність.PDF укладений
19 квітня 2022 09:47
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 358 333,33 UAH)