Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
Очікувана вартість
2 663 740,80 UAH
UA-2022-04-01-000138-c 31f59613f0894892863aecc4b55bb24f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слинько Олександр Миколайович

0994753406 archives@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний архів Полтавської оласті
Код ЄДРПОУ: 03494528
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., ПОЛТАВА, вул. Пушкіна 18/24
Контактна особа: Слинько Олександр Миколайович
0994753406
archives@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорну процедуру закупівлі застосовано відповідно до п.2, ч.2, ст., 40 Закону України «Про публічні закупівлі» , згідно Постанови КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» . Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Постанова КМУ № 975 від 21.11.2018 року ««Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»; - Копія ліцензії МВС України про здійснення охоронної діяльності УПО Полтавської област №1461 від 13.11.2015р.; З урахуванням викладеного, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до п.2, ч.2, ст., 40 уповноважений представник держархіву прийняв рішення застосувати переговорну процедуру як найбільш прийнятну процедуру для проведення даної процедури закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2022 09:41
Оскарження наміру укласти договір: 12 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17520 Година
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

01 квітня 2022 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2022 09:31
Протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-23-000002 ● 38d340994db046909f8257a7d684c5a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2022 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


23.11.2022 № 52-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 23.11.2022 № 52-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2022-04-01-000138-c; 01.04.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-25 11:50:11

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-14-002398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-30 15:34:30

Відповідь на запит про надання пояснень

Відносно питання яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість та яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
З метою визначення оптимальних вимог до предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості, замовником проведено ринкові консультації шляхом направлення учасникам ринку відповідних запитів з описом необхідних/бажаних вимог до предмета закупівлі. Запити було надіслано наступним учасникам ринку: Управлінню поліції охорони в Полтавській області, Управлінню поліції охорони в Харківській області, Управлінню поліції охорони в Дніпропетровській області. Так, Замовником отримано щонайменше 3 комерційні пропозиції, які було використано для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запити до учасників ринку та отримані комерційні пропозиції додаються).
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснений методом порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку згідно отриманих цінових пропозицій та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався вимогами Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Щодо питання яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Державним архівом Полтавської о області забезпечується оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті (https://poltava.archives.gov.ua/diialnist-arkhivu/plany-zvity-informatsiini-povidomlennia (Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі)).
Відносно того, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, натомість містить посилання на відповідні документи, а саме: Постанова КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»; Копія ліцензії МВС України про здійснення охоронної діяльності УПО Полтавської області № 1461 від 13.11.2015р., що не відповідає вимогам пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Державний архів Полтавської області належить до категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975, а саме: п. 11 - об’єкти та архівні установи, де зберігаються документи архівного фонду.
Постанова КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» оприлюднена у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/975-2018-%D0%BF#Text). Копія ліцензії МВС України про здійснення охоронної діяльності УПО Полтавської області № 1461 від 13.11.2015р є публічною інформацією, доступною в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-24-001074-b).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-25 15:05:30

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-04-01-000138-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Крім того, в ході моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, натомість містить посилання на відповідні документи, а саме: Постанова КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»; Копія ліцензії МВС України про здійснення охоронної діяльності УПО Полтавської області № 1461 від 13.11.2015р., що не відповідає вимогам пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів, які підтверджують підставу застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-30 15:35:40

Відповідь на запит про надання пояснень

Відносно питання яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість та яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
З метою визначення оптимальних вимог до предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості, замовником проведено ринкові консультації шляхом направлення учасникам ринку відповідних запитів з описом необхідних/бажаних вимог до предмета закупівлі. Запити було надіслано наступним учасникам ринку: Управлінню поліції охорони в Полтавській області, Управлінню поліції охорони в Харківській області, Управлінню поліції охорони в Дніпропетровській області. Так, Замовником отримано щонайменше 3 комерційні пропозиції, які було використано для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запити до учасників ринку та отримані комерційні пропозиції додаються).
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснений методом порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку згідно отриманих цінових пропозицій та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався вимогами Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Щодо питання яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Державним архівом Полтавської о області забезпечується оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті (https://poltava.archives.gov.ua/diialnist-arkhivu/plany-zvity-informatsiini-povidomlennia (Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі)).
Відносно того, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, натомість містить посилання на відповідні документи, а саме: Постанова КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»; Копія ліцензії МВС України про здійснення охоронної діяльності УПО Полтавської області № 1461 від 13.11.2015р., що не відповідає вимогам пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Державний архів Полтавської області належить до категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975, а саме: п. 11 - об’єкти та архівні установи, де зберігаються документи архівного фонду.
Постанова КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» оприлюднена у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/975-2018-%D0%BF#Text). Копія ліцензії МВС України про здійснення охоронної діяльності УПО Полтавської області № 1461 від 13.11.2015р є публічною інформацією, доступною в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-24-001074-b).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 16 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів, що підтверджують наявність умови застосування переговорної процедури закупівлі/)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Полтавській облавсті
#40109042
Переможець 2 663 740,80
UAH з ПДВ
01 квітня 2022 09:41

Документи

01 квітня 2022 09:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2022 09:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Полтавській облавсті
#40109042
2 663 740,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2022 09:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:20
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 16:09
Постанова КМУ від 21.11.2018.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 12:04
Ліцензія.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 12:04
виписка.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 12:04
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 11:15
договір охорона.pdf укладений
13 квітня 2022 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Пл-792/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 663 740,80
UAH (в тому числі ПДВ 443 956,80 UAH)