Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22982512 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 |
Контактна особа: |
Ковальчук Ірина Володимирівна +380544975348 ugkh-shostka1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2022 07:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2022 11:55 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2022 07:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2022 07:26 |
ТД Підрізання дерев.doc | |
28 березня 2022 07:26 |
Проект Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-23-000040 ● 01a97ed054ee4464a41a1f40dd4e6ae0
- Статус: вирішено ● Дата: 12 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2022 №2-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 №2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2022-03-28-000008-c 28.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
«ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ» Предмет закупівлі: Послуги з підрізання дерев і живих огорож (UA-2022-03-28-000008-c) Класифікація за ДК 021:2015: 77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 у тендерній документації зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником у тендерній документації в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – зазначено в електронній формі оголошення закупівлі.» Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 «У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності Учасника просить надати довідки у довільній формі, натомість документального підтвердження поданої інформації не вимагає, а зазначає про власний пошук підтвердження даної відповідності у відкритих даних згідно законодавства України. Відповідно до виявленої(их) органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовником порушено розгляд питання про припинення дії договору, укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі.
2022-06-15 23:31:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2022-07-05 09:24:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2022 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Шостка-Зеленбуд" |
298 003,38
UAH з ПДВ
|
298 003,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Костюков Андрій Васильович |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Шостка-Зеленбуд" #35187349 |
Переможець |
298 003,38
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2022 23:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2022 23:23
|
Додаткова угода № 1 | укладений |
29 червня 2022 23:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2022 16:33
|
Договір Підрізання дерев.pdf | укладений |
04 травня 2022 16:32
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 травня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
45 335,74
UAH (в тому числі ПДВ 7 555,96 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання вимоги про щодо висновку по результатам моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області |