Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
301 192,40 UAH
UA-2022-03-24-001469-c 8f8e0c3cebbb4aad81a589240312c9b0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паназдирь Людмила Ігорівна

+380444846881 podas@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40479560
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Січових Стрільців, 18
Контактна особа: Паназдирь Людмила Ігорівна
+380444846881
podas@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується замовником у разі відсутності конкуренції з технічних причин на підставі абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Існують об’єктивні умови відсутності конкуренції з технічних причин щодо закупівлі послуг теплопостачання у будинку, в якому розміщене Управління Північного офісу Держаудтслужби в Житомирській області. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг теплопостачання службових приміщень Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, оскільки є власником теплогенеруючого обладнання – котельні, яка забезпечує опалення будинку, де знаходяться службові приміщення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та має ліцензії на виробництво та постачання теплової енергії. Постачання теплової енергії іншим постачальником послуг неможливе з технічних причин. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем усіх службових приміщень Замовника та спеціалізованим підприємством, створеним для утримання, технічного та санітарного обслуговування адміністративних будівель та прилеглих до них територій, маючи власну дахову котельну, самостійно виробляє гарячу воду (теплоносій), забезпечує її постачання та обігрів усіх службових приміщень Замовника. Враховуючи конструкцію будівлі, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на сьомому поверсі адмінбудинку за адресою м-н ім. С.П. Корольова,12 відокремити опалення приміщення Замовника від загальної системи опалення технічно неможливо. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради відповідає наступним кваліфікаційним критеріям (відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»): наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі» - Довідка Про наявність обладнання, матеріально технічної бази, виробничих потужностей, центру обслуговування, працівників відповідної кваліфікації та досвіду у комунальному підприємстві по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради для участі у переговорній процедурі закупівлі послуги: „Пара та гаряча вода та пов’язана продукція код ДК 021:2015 09320000-8 за адресою: м. Житомир, вул. майдан ім. С.П.Корольова, 12. - Копія Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, затвердженого рішенням Житомирської обласної ради від 21.07.2016 р. № 325. - Копія рішення двадцять четвертої сесії Житомирської обласної ради ІV скликання від 27.10.2005 року № 794 „Про передачу дахової котельні”. - Копія Свідоцтва про право власності на адмінприміщення за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12. - Копія Свідоцтва про право власності на адмінприміщення за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25. Копія розпорядження голови Житомирської обласної ради від 25.05.2021 року № 218-К „ Про призначення Огородніка В.А. виконуючим обов’язки директора ”. - Копія розпорядження голови обласної державної адміністрації від 26.05.2017 року № 189. - Копія Посвідчення № 116304 Боровського Б.С., головного інженера про те, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання з Правил безпеки системи газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15), ДБН В.2,5-20-2018 «Газопостачання», Типової інструкції з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85). - Копія Наказу № 61 від 08.10.2021 року комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради «Про початок опалювального сезону» - Протокол проведення переговорів з Учасником від 24.03.2022.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2022 20:47
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


для потреб Управління Північного офісу Держаудитслужби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34.098 Гкал
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

24 березня 2022 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
Переможець 301 192,40
UAH з ПДВ
24 березня 2022 20:47

Документи

24 березня 2022 20:47
Електронний підпис
24 березня 2022 20:47
Повіжомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2022 20:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
301 192,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2022 20:47
Електронний підпис
24 березня 2022 20:47
Повіжомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:19
Електронний підпис укладений
06 липня 2022 15:34
Дод угода 88_КП адмінбудинки.pdf зміни до договору
06 липня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
22 квітня 2022 10:31
Договір_35 КП адмінбудинків Житомирської ОР укладений
22 квітня 2022 10:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Теплова енергія 34.098 Гкал 8 833,04
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити загальну суму Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 35/2022-Т/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Теплова енергія 34.098 Гкал 7 189,12
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 264 476,73
UAH (в тому числі ПДВ 44 079,45 UAH)