Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Теплова енергія
Очікувана вартість
301 192,40 UAH
UA-2022-03-24-001469-c ● 8f8e0c3cebbb4aad81a589240312c9b0
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північний офіс Держаудитслужби |
Код ЄДРПОУ: | 40479560 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Січових Стрільців, 18 |
Контактна особа: |
Паназдирь Людмила Ігорівна +380444846881 podas@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується замовником у разі відсутності конкуренції з технічних причин на підставі абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Існують об’єктивні умови відсутності конкуренції з технічних причин щодо закупівлі послуг теплопостачання у будинку, в якому розміщене Управління Північного офісу Держаудтслужби в Житомирській області. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг теплопостачання службових приміщень Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, оскільки є власником теплогенеруючого обладнання – котельні, яка забезпечує опалення будинку, де знаходяться службові приміщення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та має ліцензії на виробництво та постачання теплової енергії. Постачання теплової енергії іншим постачальником послуг неможливе з технічних причин. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем усіх службових приміщень Замовника та спеціалізованим підприємством, створеним для утримання, технічного та санітарного обслуговування адміністративних будівель та прилеглих до них територій, маючи власну дахову котельну, самостійно виробляє гарячу воду (теплоносій), забезпечує її постачання та обігрів усіх службових приміщень Замовника. Враховуючи конструкцію будівлі, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на сьомому поверсі адмінбудинку за адресою м-н ім. С.П. Корольова,12 відокремити опалення приміщення Замовника від загальної системи опалення технічно неможливо. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради відповідає наступним кваліфікаційним критеріям (відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»): наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі» - Довідка Про наявність обладнання, матеріально технічної бази, виробничих потужностей, центру обслуговування, працівників відповідної кваліфікації та досвіду у комунальному підприємстві по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради для участі у переговорній процедурі закупівлі послуги: „Пара та гаряча вода та пов’язана продукція код ДК 021:2015 09320000-8 за адресою: м. Житомир, вул. майдан ім. С.П.Корольова, 12. - Копія Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, затвердженого рішенням Житомирської обласної ради від 21.07.2016 р. № 325. - Копія рішення двадцять четвертої сесії Житомирської обласної ради ІV скликання від 27.10.2005 року № 794 „Про передачу дахової котельні”. - Копія Свідоцтва про право власності на адмінприміщення за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12. - Копія Свідоцтва про право власності на адмінприміщення за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25. Копія розпорядження голови Житомирської обласної ради від 25.05.2021 року № 218-К „ Про призначення Огородніка В.А. виконуючим обов’язки директора ”. - Копія розпорядження голови обласної державної адміністрації від 26.05.2017 року № 189. - Копія Посвідчення № 116304 Боровського Б.С., головного інженера про те, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання з Правил безпеки системи газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15), ДБН В.2,5-20-2018 «Газопостачання», Типової інструкції з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85). - Копія Наказу № 61 від 08.10.2021 року комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради «Про початок опалювального сезону» - Протокол проведення переговорів з Учасником від 24.03.2022.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2022 20:47 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
для потреб Управління Північного офісу Держаудитслужби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34.098 Гкал
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
24 березня 2022 20:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради #04011928 |
Переможець |
301 192,40
UAH з ПДВ
|
24 березня 2022 20:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2022 15:34
|
Дод угода 88_КП адмінбудинки.pdf | зміни до договору |
06 липня 2022 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2022 10:31
|
Договір_35 КП адмінбудинків Житомирської ОР | укладений |
22 квітня 2022 10:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Теплова енергія | 34.098 | Гкал |
8 833,04
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити загальну суму Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 35/2022-Т/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88/2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Теплова енергія | 34.098 | Гкал |
7 189,12
UAH з ПДВ
|