Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджів)
Очікувана вартість
4 820,00 UAH
UA-2022-03-23-003343-b 7695e273e739483295341687ace6fe7d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фоменко Владислав Олександрович

+380680638085 fomenkov1997@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41846800
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова
Контактна особа: Фоменко Владислав Олександрович
+380680638085
fomenkov1997@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ціна за одиницю: 290UAH без ПДВ
Заправка картриджа Canon Catridge 051
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 шт
Ціна за одиницю: 320UAH без ПДВ
Заправка картриджа SAMSUNG MLT-111
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021-2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджів) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 березня 2022 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Омельченко Ірина Володимирівна
#2500216945
Переможець 4 820,00
UAH
23 березня 2022 15:39

Документи

23 березня 2022 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 16:12
Електронний підпис укладений
10 червня 2022 11:12
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 15:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа Canon Catridge 051 10 шт 290,00
UAH
Заправка картриджа SAMSUNG MLT-111 6 шт 320,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа Canon Catridge 051 10 шт 290,00
UAH
Заправка картриджа SAMSUNG MLT-111 6 шт 320,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 820,00
UAH