Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Очікувана вартість
296 069,76 UAH
UA-2022-03-23-001492-a ● d11985b6eb6044ab94d829facbdfde3c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 42255375 |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 |
Контактна особа: |
Корсун Ірина 380382787753 tender_korsun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно частини 3 статті 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. Для забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції Державним підприємством «Інформаційні судові системи» було розроблено комп’ютерну програму «Д-3» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023 видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України), яка була встановлена в усіх місцевих та апеляційних загальних судах відповідно до пункту 1.4.3. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30. Автоматизована система - сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України (далі – ДСА України), що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо.
Адміністратором автоматизованої системи є Державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань; сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи. Водночас, зміна адміністратора системи документообігу суду унеможливить супроводження комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає Державне підприємство «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового розслідування та ускладниться інформування сторін судового процесу за допомогою «Електронного суду», що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше наданих послуг. Надання послуг, які є предметом закупівлі іншим суб’єктом господарювання в умовах дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг.
Враховуючи наведене вище, Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (далі – ДП «Інформаційні судові системи») є єдиним підприємством, яке згідно чинного законодавства України уповноважене надавати послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки для забезпечення автоматизації документообігу суду, в тому числі й у Хмельницькому апеляційному суді, що свідчить про неможливість надання послуг, які є предметом закупівлі іншим суб’єктом, що в свою чергу свідчить про наявність підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо роботи товари чи послуги можуть бути виконані поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Дані обставини додатково підтверджуються висновком комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту Національної академії правових наук України від 25.01.2022 року № 600, в якому зазначається, що обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями ДСА України, апеляційними судами з розгляду цивільних і кримінальних справ, та справ про адміністративні правопорушення (апеляційними судами), апеляційними судами з розгляду адміністративних справ (апеляційними адміністративними судами), апеляційними судами з розгляду господарських справ (апеляційними господарськими судами), місцевими адміністративними судами (окружними адміністративними судами) та місцевими господарськими судами (окружними господарськими судами), Верховним судом, Вищим антикорупційним судом, Службою судової охорони закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки судів у державного підприємством «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: якщо роботи товари чи послуги можуть бути виконані поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин яка має бути документально підтверджена замовником; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, є обґрунтованою.
Адміністратором автоматизованої системи є Державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань; сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи. Водночас, зміна адміністратора системи документообігу суду унеможливить супроводження комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає Державне підприємство «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового розслідування та ускладниться інформування сторін судового процесу за допомогою «Електронного суду», що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше наданих послуг. Надання послуг, які є предметом закупівлі іншим суб’єктом господарювання в умовах дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг.
Враховуючи наведене вище, Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (далі – ДП «Інформаційні судові системи») є єдиним підприємством, яке згідно чинного законодавства України уповноважене надавати послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки для забезпечення автоматизації документообігу суду, в тому числі й у Хмельницькому апеляційному суді, що свідчить про неможливість надання послуг, які є предметом закупівлі іншим суб’єктом, що в свою чергу свідчить про наявність підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо роботи товари чи послуги можуть бути виконані поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Дані обставини додатково підтверджуються висновком комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту Національної академії правових наук України від 25.01.2022 року № 600, в якому зазначається, що обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями ДСА України, апеляційними судами з розгляду цивільних і кримінальних справ, та справ про адміністративні правопорушення (апеляційними судами), апеляційними судами з розгляду адміністративних справ (апеляційними адміністративними судами), апеляційними судами з розгляду господарських справ (апеляційними господарськими судами), місцевими адміністративними судами (окружними адміністративними судами) та місцевими господарськими судами (окружними господарськими судами), Верховним судом, Вищим антикорупційним судом, Службою судової охорони закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки судів у державного підприємством «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: якщо роботи товари чи послуги можуть бути виконані поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин яка має бути документально підтверджена замовником; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, є обґрунтованою.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2022 15:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 квітня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Майдан Незалежності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 березня 2022 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2022 15:48 |
Висновки Адм.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Інформаційні судові системи" #34614292 |
Переможець |
296 069,76
UAH з ПДВ
|
23 березня 2022 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 16:17
|
Адміністрування мереж.pdf | укладений |
11 квітня 2022 16:16
|