Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Позачергова технічна перевірка правильності роботи засобу обліку (перевірка схеми вмикання) за ініціативою замовника (ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Очікувана вартість
1 176,07 UAH
UA-2022-03-23-000599-c 54db647a7f644badb7ac30e29b31c51c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Лілія

380432664039 mklshmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Мосійчук Лілія
380432664039
mklshmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Обгрунтування: ч.3 ст.3 Закону: У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Позачергова технічна перевірка правильності роботи засобу обліку (перевірка схеми вмикання) за ініціативою замовника (ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати -післяоплата протягом 3 банківських днів. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

23 березня 2022 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ «Вінницяобленерго» Структурна одиниця «Вінницькі МЕМ» АТ
#25509880
Переможець 1 176,07
UAH з ПДВ
23 березня 2022 14:15

Документи

23 березня 2022 14:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 10:46
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 14:23
Д.300198533 від 23.03.22.pdf укладений
23 березня 2022 14:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Позачергова технічна перевірка правильності роботи засобу обліку (перевірка схеми вмикання) за ініціативою замовника (ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) 1 посл 1 176,07
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 176,07
UAH (в тому числі ПДВ 196,01 UAH)