Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно та крупи
Очікувана вартість
199 890,00 UAH
UA-2022-03-22-002269-a f23211521688441ba64167f8bb3da2e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нінель Гончарова

+380986326288 tender.dcrb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛОБОЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03296202
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 72
Контактна особа: Нінель Гончарова
+380986326288
tender.dcrb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2022 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2022 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2022 12:46
Очікувана вартість: 199 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Крупи та борошно пшеничне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
Борошно пшеничне в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
1100 кілограм
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
700 кілограм
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613380-5 — Вівсяні пластівці
780 кілограм
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
600 кілограм
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кілограм
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограм
Крупа ячнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
310 кілограм
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
700 кілограм
Рис шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15614200-7 — Рис шліфований

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2022 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2022 12:50
ОГОЛОШЕННЯ борошно та крупи - 2022.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2022 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 185 001,00
UAH з ПДВ
180 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЛІКЕА» 192 777,00
UAH з ПДВ
181 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2022 16:38
Електронний підпис
30 березня 2022 16:37
Посв.pdf
30 березня 2022 16:37
Додаток 5.pdf
30 березня 2022 16:37
Довідка мат бази.pdf
30 березня 2022 16:37
Свідоцтво держ реєстр.pdf
30 березня 2022 16:37
Витяг Волохов А.О..pdf
30 березня 2022 16:37
Лист підписант.pdf
30 березня 2022 16:37
Додаток 6.pdf
30 березня 2022 16:37
Додаток 3.pdf
30 березня 2022 16:37
Довідка працівників.pdf
30 березня 2022 16:37
Додаток 4.pdf
30 березня 2022 16:37
Лист гаран якості.pdf
30 березня 2022 16:37
ГАЗ 41-23 25.03.pdf
30 березня 2022 16:37
Додаток 2.pdf
30 березня 2022 16:37
ГАЗ 41-23 15.11.21-15,03.pdf
30 березня 2022 16:37
Лист відсут статуту.pdf
30 березня 2022 16:37
Тех талон 41-23.pdf
30 березня 2022 16:37
Додаток 1.pdf
30 березня 2022 16:37
Паспорт.pdf

Публічні документи

29 березня 2022 11:45
Електронний підпис
29 березня 2022 11:44
Статут.pdf
29 березня 2022 11:44
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 березня 2022 11:44
Інформація про учасника.pdf
29 березня 2022 11:44
Цінова пропозиція.pdf
29 березня 2022 11:44
Витяг з ЄДР.pdf
29 березня 2022 11:44
Виписка з Рішення.pdf
29 березня 2022 11:44
Гарантійний лист.pdf
29 березня 2022 11:44
Витяг ПДВ.pdf
29 березня 2022 11:44
Проект договору.pdf
29 березня 2022 11:44
Копії медичних книжок.pdf
29 березня 2022 11:44
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ «ЛІКЕА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2703814959
Відхилено 180 990,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2022 13:20
ТОВ «ЛІКЕА»
#43356209
Переможець 181 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2022 13:48

Документи

04 квітня 2022 13:20
Електронний підпис
04 квітня 2022 13:19
Протокол 17.pdf

Документи

04 квітня 2022 13:48
Електронний підпис
04 квітня 2022 13:47
Протокло 18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2022 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА»
#43356209
181 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2022 13:48
Електронний підпис
04 квітня 2022 13:47
Протокло 18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2023 12:25
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 11:45
дод.уг.2 до 718.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 11:17
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2023 10:02
дод.уг.1 до 718.pdf зміни до договору
10 січня 2023 09:59
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 08:50
догов.718.pdf укладений
07 квітня 2022 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 718
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 718
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 160 910,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 818,33 UAH)