Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень), код ДК 021:2015 - 90910000-9
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2022-03-22-002218-a ● 82070ba1a5704d94ab35cf2266ba38f4
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк” філія – Полтавське обласне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 09331508 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Жовтнева, 63а |
Контактна особа: |
Тетяна Бондаренко +380532503618 bondarenkoto@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2022 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2022 13:30 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання в 43 установах Філії – Полтавського обласного управління АТ "Ощадбанк"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава , вул. Соборності, 63а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 10-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунків та акту про надані Послуги. Факт надання Послуг, посвідчується підписанням двостороннього Акту про надані Послуги, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2022 12:43 |
ДКТ_Послуги з прибирання_2022.docx |
22 березня 2022 12:43 |
Оголошення_ Послуги з прибирання.docx |
22 березня 2022 12:43 |
Додаток № 3 до ДКТ_Договір на закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимоги
Дата подання: 29 березня 2022 16:48
Доброго дня!
Згідно ТЗ Розділ 13. п.13.3. вимагається надати довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг, аналогічного(их) предмету цієї процедури закупівлі, у кількості не менше 2-х договорів, що були укладені протягом 2019р. – 2021р. (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів) (підтвердити копіями договорів з усіма додатками, у кількості не менше двох договорів);
Запитання: Можна надати хоча б один з двох договорів, з аналогічним предметом закупівлі, укладеним раніше 2019-2021 рр. (напр-д: 2018 р.)? Чи це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Дякую заздалегідь за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 29 березня 2022 17:10
Доброго дня. Шановний замовник, просимо внести зміни до тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: передбачити можливість надання на підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг договорів, які були укладені в період 2018-2021 рр, або взагалі видалити часові рамки укладених договорів.
Відповідь відсутня
Витяг про учасника, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,
Дата подання: 29 березня 2022 17:27
Шановний Замовник, просимо внести зміни до вимоги тендерної документації "13.9. витяг про учасника, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, із зазначенням даних щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника3, не більше десятиденної давнини відносно дати отримання повідомлення про акцепт пропозиції;", а саме надати можливість підтвердити таку відповідність наданням витягу, який отримано у минулих періодах, оскільки наразі технічна можливість отримання такого витягу з реєстру відсутня.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Докмуенти переможця
Дата подання: 29 березня 2022 17:38
Шановний Замовник, просимо внести зміни до вимог тендерної документації (документи що має надати переможець) "13.1.3. інформаційну довідку про учасника з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видану уповноваженим органом Міністерства юстиції України на запит учасника, не більше десятиденної давнини відносно дати отримання повідомлення про акцепт пропозиції;
13.1.4. документ МВС України про наявність або відсутність судимості службової (посадової) особи Учасника, уповноваженої укладати договір про закупівлю з Замовником, не більше десятиденної давнини відносно дати отримання повідомлення про акцепт пропозиції;
13.1.5. інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення на посадову особу Учасника, уповноважену укладати договір про закупівлю з Замовником, не більше десятиденної давнини відносно дати отримання повідомлення про акцепт пропозиції;
;", а саме надати можливість підтвердити відповідність зазначеним вимогам наданням Учасником довідок, які отримано у минулих періодах, оскільки наразі технічна можливість отримання вищезазначених документів з реєстрів відсутня; або наданням довідок в довільній формі, в яких Учасник підтверджує таку підповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Довідка в паперовому вигляді
Дата подання: 29 березня 2022 19:28
Тендерною документацією вимагається "13.1.2. довідку (в паперовому вигляді, видану учаснику та посвідчену печаткою органу доходів і зборів) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, дійсну на дату надання документів замовнику;". Просимо передбачити в тендерній документації можливість надання такої довідки в електронному вигляді, оскільки у органану доходів і зборів, де зарєєстрований учасник, наразі не має можливості видавати такі довідки в паперовому вигляді засвідчені печаткою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-03-22-002218-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОРНІЄНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2407103759
Дата подання: 26 квітня 2022 13:48
Про відміну рішення та відкликання повідомлення про акцепт цінової пропозиції ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ"
Учасником ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ" не надано повний пакет документів передбачених п. 13 та п.14 Документації на закупівлю Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень) (код ДК 021:2015-90910000-9), а надане ним пояснення ввело в оману Замовника. Замовник прийняв рішення, яке суперечить пп.1) п. 19 Документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2022 14:46
Викладені у вимозі твердження ФОП Корнієнка В.О. є безпідставними та не відповідають дійсності. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «КЛІНІНГ-ВЕЙ» в складі своєї пропозиції надано усі необхідні документи у відповідності до вимог Документації на закупівлю послуг з прибирання. Таким чином вимога ФОП Корнієнка В.О. від 26.04.2022 за вих. № 26-04/1 про скасування рішення та відкликання повідомлення про акцепт цінової пропозиції не підлягає задоволенню в повному обсязі та підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2022 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ" |
1 989 848,00
UAH з ПДВ
|
1 976 348,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА " |
2 169 999,30
UAH з ПДВ
|
1 989 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СЄРІКОВА РАЇСА ІВАНІВНА " |
2 430 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" |
2 320 000,00
UAH з ПДВ
|
2 145 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Головерда Олександр Анатолійович" |
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
2 146 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Карпенко Андрій Анатолійович |
2 613 105,30
UAH з ПДВ
|
2 249 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
2 649 996,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" |
2 451 519,10
UAH з ПДВ
|
2 390 690,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОРНІЄНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
2 690 001,00
UAH з ПДВ
|
2 690 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ" #38843113 |
Переможець |
1 976 348,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2022 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода_.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:28
|
Додаток 1_.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:28
|
Додаток до договору_редакцыя 15 09 2022.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2022 15:51
|
Додаткова угода_15 09 2022.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2022 15:51
|
Додатки до договору_.pdf | укладений |
23 травня 2022 17:18
|
Договір_.pdf | укладений |
23 травня 2022 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни щодо зменшення вартості договору у зв’язку з виключенням двох ТВБВ філії з переліку об’єктів надання послуг через їх закриття. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни щодо зменшення вартості договору у зв’язку з виключенням п'яти ТВБВ філії з переліку об’єктів надання послуг через їх закриття. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |