Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33126849 |
Вебсайт: | http://vmte.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
Контактна особа: |
Людмила Кришталь +380963692131 krushtal123@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2022 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2022 13:05 |
Очікувана вартість: | 14 413 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 069,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої згідно ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72069 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною, тобто не передбачати можливість банка-гаранта відкликати банківську гарантію та безумовною, тобто банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк розгляду банком - гарантом вимоги Покупця (Бенефіціара) щодо сплати на його користь суми банківської гарантії, за умовами останньої, повинен становити не більше 5-ти банківських днів з дати отримання банком- гарантом такої вимоги. Строк дії банківської гарантії до 31.01.2023 року. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 365 календарних днів з моменту підписання Сторонами актів виконаних робіт, в міру надходження коштів на рахунок Замовника, такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2022 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 2 (стаття 17).docx | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 3 (тех.завдання).docx | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 3.1 Відомість робіт (14_СД_ВОБ УТ8 - ТК154).rtf | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 3.2.Відомість ресурсів (14_СД_ВРЛС_02-01-01 - 02-01-06).rtf | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 4 (перелік документів).docx | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 5 (відомості про учасника).docx | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 6 (проект договору) Реконструкція від УТ8 до ТК154.doc | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 7 (документи переможця).docx | |
22 березня 2022 11:41 |
Додаток 8 Цінова пропозиція.docx | |
22 березня 2022 11:41 |
ТД (Реконструкція теплової мережі від УТ8 до ТК154).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-22-000048 ● cc957ac727e24ff290d4e1c331d2d0b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2022-03-22-001685-a 22.03.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-29 15:35:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція теплової мережі від УТ 8 до ТК 154 по вул. Келецька у м. Вінниця» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-22-001685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації», в частині надання оригіналу банківської гарантії для забезпечення виконання договору про закупівлю.
Також просимо пояснити яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-04 17:32:07
Щодо надання пояснень на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Щодо надання пояснень на запит
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) від 29.06.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі: «Реконструкція теплової мережі від УТ 8 до ТК 154 по вул. Келецька у м. Вінниця» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-22-001685-a), КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго надає наступні пояснення:
1) Переможцем вказаної закупівлі ТОВ "Теплоенергетична компанія" на виконання пункту 6 розділу VI тендерної документації надано оригінал банківської гарантії (файл –банківська гарантія ТзОВ Теплоенергетична компанія УТ8. pdf) після укладення договору, так як на момент укладення договору банк не видавав банківські гарантії, що підтверджується відповіддю банку на звернення Переможця (файл Щодо надання банківської гарантії. pdf та Лист від 29.04.2022 №17).
Ні Замовник, ні Учасник не могли передбачити призупинення надання банком гарантії на виконання договору, так як гарантію на забезпечення тендерної пропозиції Учасником було надано.
При прийнятті рішення про укладення договору з ТОВ «Теплоенергетична компанія» було враховано лист гарантію надану Переможцем, про те що банківська гарантія буде надана при першій можливості відновлення банком надання гарантії (файл – -Лист від 18.05.2022 12.128.2022. pdf) і погодження Переможцем умов оплати виконаних робіт протягом 365 календарних днів з моменту підписання Сторонами актів виконаних робіт, в міру надходження коштів на рахунок Замовника та особливості проведення вищезазначеної закупівлі, зокрема, враховано виконання рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 28.04.2022 р. №814 «Про підготовку житлово-комунального господарства, підприємств паливно-енергетичного комплексу та установ до роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 рр» та особливості функціонування об’єктів критичної інфраструктури в умовах воєнного стану з врахуванням ризиків не виконання вищезазначених робіт до початку опалювального сезону.
Вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що на дату оголошення закупівлі Замовники в період воєнного стану могли закуповувати товари, роботи і послуги без процедур закупівель та/або спрощених закупівель, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» або керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» до моменту призупинення його дії на законодавчому рівні, проте на рівні Закону не врегульовано положення щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, зокрема з використанням Постанови № 169. КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» було вирішено провести відкриті торги враховуючи очікувану вартість з можливістю дотримання принципів закупівлі визначених в статті 5 Закону.
2) При формуванні очікуваної вартості (бюджетного призначення) предмета закупівлі, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» керується примірною методикою, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, яка має рекомендаційний характер та самостійно визначає методику здійснення відповідного обґрунтування (очікувана вартість предмета закупівлі вищезазначеної закупівлі визначена відповідно розробленої проектно-кошторисної документації затвердженої експертним звітом.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» були визначені на підставі розробленої проектно-кошторисної документації та з урахуванням вимог визначених частиною другою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію з вимогами щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Тобто, ураховуючи викладене, замовник самостійно визначав необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України - Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» є комунальним підприємством, яке утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами.
Зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі — Постанова № 710), внесені постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266, регламентовано, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі — обґрунтування);
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, для КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», яке використовує при проведенні закупівель власні кошти підприємства не є обов’язковою нормою розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, оскільки не використовує державних коштів, не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки (не занесено в реєстр).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку Заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) про результати моніторингу закупівлі: «Реконструкція теплової мережі від УТ 8 до ТК 154 по вул. Келецька у м. Вінниця» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-22-001685-a) . Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.) про результати моніторингу закупівлі: «Реконструкція теплової мережі від УТ 8 до ТК 154 по вул. Келецька у м. Вінниця» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-22-001685-a), оприлюдненого в електронній системі закупівель 14 липня 2022 року. У констатуючій частині оприлюдненого Висновку зазначено, що надані Замовником пояснення та документи не підтверджують виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Теплоенергетична компанія», як такого що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Вважаємо, що при формуванні Висновку контролюючим органом не враховано, всі об’єктивні обставини проведення закупівлі, зокрема, те що виконуючи рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 28.04.2022 р. №814 «Про підготовку житлово-комунального господарства, підприємств паливно-енергетичного комплексу та установ до роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 рр» та особливості функціонування об’єктів критичної інфраструктури в умовах воєнного стану з врахуванням ризиків не виконання вищезазначених робіт до початку опалювального сезону, Замовник мав право укласти договір керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», проте було вирішено провести відкриті торги враховуючи очікувану вартість та можливість дотримання принципів закупівлі визначених в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі максимальна економія та ефективність, не враховано те, що на рівні Закону України «Про публічні закупівлі» не врегульовано положення щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, також не враховано непередбачувані реалії пов’язані з форс-мажорними обставинами зумовленими введенням воєнного стану, які унеможливили надання банківської гарантії до укладання договору, та те, що банківська гарантія надана Переможцем при першій можливості. Також, в зобов'язаннях щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначено, що Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, при цьому не враховано, що зазначені вимоги не відповідають критерію пропорційності, оскільки вимога припинити зобов’язаня за договором, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до більш значущих порушень, чим невчасно надана банківська гарантія, а саме до зриву процесу виконання робіт, які мають бути завершені до початку опалювального сезону, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян України. Таким чином, Замовник при проведенні зазначеної закупівлі дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель, враховуючи об’єктивні обставини сьогодення, а не застосовував формальний підхід до здійснення закупівлі, адже інших порушень контролюючим органом не виявлено. Згідно із положеннями п. 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2022-07-21 16:31:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 28.07.2022 року КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" подано Позовні матеріали до Вінницького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 28 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | №120/5840/22 |
Дата відкриття провадження: | 01 серпня 2022 |
Документи:
11 серпня 2022 10:03
|
Електронний підпис |
11 серпня 2022 09:58
|
Ухвала ua-2022-03-22-001685-a стор.1.jpeg |
11 серпня 2022 09:58
|
Ухвала ua-2022-03-22-001685-a cтор.2.jpeg |
28 липня 2022 17:01
|
Позовна заява - (УТ 8) ua-2022-03-22-01685-a.jpeg |
11 серпня 2022 10:03
|
Електронний підпис |
11 серпня 2022 10:00
|
Електронний підпис |
28 липня 2022 17:02
|
Електронний підпис |
11 серпня 2022 09:58
|
Ухвала ua-2022-03-22-001685-a стор.1.jpeg |
11 серпня 2022 09:58
|
Ухвала ua-2022-03-22-001685-a cтор.2.jpeg |
28 липня 2022 17:01
|
Позовна заява - (УТ 8) ua-2022-03-22-01685-a.jpeg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2022 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Теплоенергетична компанія" |
14 403 732,49
UAH з ПДВ
|
14 403 732,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" |
14 413 196,45
UAH з ПДВ
|
14 413 196,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Теплоенергетична компанія" #34422155 |
Переможець |
14 403 732,49
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2022 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 10:09
|
ДУ 1 до дог.423.22.24.2 від 04.05.22.pdf | укладений |
05 вересня 2022 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2022 16:43
|
Дод. 1 до Дог.423.22.24.2 від 04.05.2022 УТ8.pdf | укладений |
04 травня 2022 16:42
|
Дод. 1 друга частина до Дог.423.22.24.2 від 04.05.2022 УТ8.pdf | укладений |
04 травня 2022 16:42
|
Дод. 2 до Дог.423.22.24.2 від 04.05.2022 УТ8.pdf | укладений |
04 травня 2022 16:42
|
Дог.423.22.24.2 від 04.05.2022 УТ8.pdf | укладений |
04 травня 2022 16:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 травня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
7 171 875,10
UAH (в тому числі ПДВ 1 195 312,52 UAH)
|
Причини розірвання договору: | в зв"язку з суттевим зростанням вартості матеріальних ресурсів основних, обладнвння, устаткування, неможливістю підрядником виконати роботи |