Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of a new surgical building of the regional clinical hospital at the address: Rivne, st. Kyivska, 78-G (first turn)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Zhylka Alexander +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Additional contacts: |
Alexander Zhylka +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2022 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2022 14:42 |
Початок аукціону: | 27 травня 2022 15:37 |
Очікувана вартість: | 284 726 924,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 423 634,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1423634,62 грн. (один мільйон чотириста двадцять трни тисячі шістсот тридцять чотири гривні шістдесят дві коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі). Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має містити: назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1423634.62 UAH |
Publication date: | 18 березня 2022 14:37 |
Enquiries until: | 08 квітня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 квітня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 квітня 2022 14:42 |
Information
Estimated total value: | 284 726 924 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 423 635 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2022 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2022 15:01 |
прок.pdf | |
08 квітня 2022 15:01 |
тендерна документація Новий хірургічний корпус обласна лікарня І черга 2 нова редакція.doc | |
18 березня 2022 14:46 |
огол. англ 2.doc | |
18 березня 2022 14:46 |
тендерна документація Новий хірургічний корпус обласна лікарня І черга 2.doc |
08 квітня 2022 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2022 15:01 |
прок.pdf
|
|||
08 квітня 2022 15:01 |
тендерна документація Новий хірургічний корпус обласна лікарня І черга 2 нова редакція.doc
|
|||
18 березня 2022 14:46 |
огол. англ 2.doc
|
|||
18 березня 2022 14:46 |
тендерна документація Новий хірургічний корпус обласна лікарня І черга 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно надання роз'яснення щодо «додатку №5 до тендерної документації, у розділі "Силове обладнання (монтажні роботи)" щодо одиниць виміру поз.2...поз.6, т.я. кількість обладнання, зазначеного у вищевказаних позиціях повинно бути виражено цілими числами», пояснюємо що, у розділі "Силове обладнання (монтажні роботи)" позиції 2, 3, 4 читати як 3 шт., а позиції 5, 6 читати як 1 шт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-24-000042 ● ec782af82e5b45ee815ab7bba34e7dd2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.05.2022 № 9
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.05.2022 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-03-18-002549-a 18.03.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-24 16:19:16
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво нового хірургічного корпусу обласної клінічної лікарні за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 78-Г (І черга)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-03-18-002549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з частиною 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій.
За результатами аналізу інформації розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що пп. 2.5 пункту 2 Додатку №3 до тендерної документації містить вимогу про надання учасниками в складі пропозиції Листа-згоди в довільній формі з істотними умовами договору з підписом уповноваженої особи учасника та завіреного печаткою та Додатку № 7 до тендерної документації (Проект договору) завіреного підписом та печаткою* Учасника (як підтвердження згоди учасника із умовами договору).
Однак, учасником торгів ТОВ "ІБК Промжитлобуд" зазначеної процедури закупівлі 18 квітня 2022 року в 14:23 год в складі пропозиції завантажено файл «8. СКАН проект договору.pdf», в якому в п. 2.1 поданого проекту договору вказана ціна предмету договору (інформація про запропоновану ціну пропозиції) – 284651713,11 грн (з ПДВ), що доступна для публічного перегляду до аукціону, тобто є доступною до перегляду Замовнику та учасникам торгів.
При проведенні закупівлі Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів здійснення закупівель, визначених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити чому при розгляді тендерних пропозицій та допущенні до участі в аукціоні учасників вказаної процедури закупівлі не враховано вимоги ч. 1 ст. 28, ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення з вищевикладеного питання необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-27 15:22:11
Інформація на запит
У запиті в межах моніторингу публічної закупівлі органом державного фінансового контролю стверджується про порушення принципу добросовісної конкуренції. При цьому, обґрунтування такого порушення здійснюється в контексті реалізації частини першої ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», що у свою чергу визначає порядок проведення такої публічної закупівлі та черговість відображення інформації на електронному майданчику.
Так, по-перше, дано норма встановлює, що «перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій».
З аналізу даної статті вбачається фактичну її реалізацію саме засобами електронного майданчика та самої системи PROZORRO яка й забезпечує оприлюднення відомостей завантажених учасниками на стадії подання своїх тендерних пропозицій.
Разом із завантаженням таких пропозицій учасник заповнює поле очікуваної вартості закупівлі, що буде в майбутньому відображене перед початком аукціону та буде вважатись першою ставкою такого учасника.
Відтак, просимо врахувати, що замовник не наділений повноваженнями, а також технічною спроможністю впливати на оприлюднення ціни пропозиції учасника в електронній системи.
По-друге, органом державного фінансового контролю вказується в обґрунтуванні свого запитання на факт зазначення у одному з документів поданих у складі тендерної пропозиції учасника на можливу ціну договору, що у подальшому трактується як недотримання принципу добросовісної конкуренції.
При цьому, орган державного фінансового контролю не вказує на норму закону чи підзаконного акту, що забезпечує реалізацію такого принципу, а відтак і модель поведінки замовника та учасника у такій ситуації.
Звертаємо увагу, на те, що порядок відхилення тендерної пропозиції визначено ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) й при цьому, дана стаття не містить норми, що надавала б право Замовнику відхилити тендерну пропозицію через зазначення інформації про можливу цінову пропозицію в документі, що не підпадає під категорію кваліфікаційного критерію.
У випадку ж відхилення тендерної пропозиції учасника мотивуючи це частиною першою ст. 28 Закону, як це стверджується органом державного фінансового контролю, такі дії Замовника були б кваліфіковані органом державного фінансового контролю як порушення ст. 31 Закону й підпадали б під категорію порушення визначеного частиною третьою ст. 164-14 КУпАП.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 16:19:53
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво нового хірургічного корпусу обласної клінічної лікарні за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 78-Г (І черга)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-03-18-002549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Додатком № 3 до тендерної документації (п.1.3) на документальне підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» передбачено надання в складі пропозиції довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою, в якій зазначається інформація про наявність в Учасника обладнання, будівельних машин та/або механізмів у формі таблиці 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надає завірені копії документів, що підтверджують право власності або завірені копії договорів оренди, тощо, щодо зазначеного обладнання, будівельних машин та/або механізмів на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці. Документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції.
Учасником торгів ТОВ "ІБК Промжитлобуд" в складі пропозиції надано відповідну довідку від 14.04.2022 №12, що не містить інформації про технічні характеристики обладнання, будівельних машин, механізмів (гр. 4), перелічених в довідці.
Відповідно до наданої учасником ТОВ "ІБК Промжитлобуд" довідки техніка вказана в позиціях 1,3-6, 8, 9, 40-42 є орендованою, однак по позиціях 6, 8, 9, 40-42 в складі пропозиції відсутнє підтвердження (договори оренди) отримання техніки в оренду. Також, в складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують право власності на техніку вказану в позиціях 2, 7, 10-39 Довідки.
Відповідно до п.1.2 Додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасниками надається Довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід у відповідній галузі та будуть безпосередньо зайняті виконанням робіт, що є предметом цієї закупівлі. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (витягом з розрахунку) за четвертий квартал 2021 року. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами), а також можливість перебування працівників у цивільно-правових відносинах. По вказаних в п.5,7,16-32 (робітники) Довідки № 60 від 18.04.2022 працівниках відсутнє таке підтвердження. Будь-яке пояснення з приводу відсутності такого підтвердження в складі пропозиції відсутнє.
Згідно вимог вказаного додатку до тендерної документації на всіх спеціалістів вказаних у пункті «Спеціалісти» довідки необхідно надати копії дипломів про освіту. В Довідці № 60 від 18.04.2022, наданій учасником ТОВ "ІБК Промжитлобуд", у пункті «Спеціалісти» вказано 11 осіб, копії дипломів по працівниках перелічених в позиціях 6, 9 та 11 відсутні.
Додатково для головного інженера та начальника дільниці або виконроба необхідно надати оригінал посвідчення про перевірку знань з електробезпеки з одержанням кваліфікаційної IV групи допуску до роботи в електроустановках (дійсне на момент розкриття тендерної пропозиції). Посвідчення про перевірку знань з електробезпеки з одержанням кваліфікаційної IV групи допуску до роботи в електроустановках на головного інженера відсутнє.
Згідно вимог п.1.2 Додатку № 3 до тендерної документації наявність сертифікованого інженера – кошторисника є обовꞌязковою (на підтвердження надається посвідчення та кваліфікаційний сертифікат). ТОВ "ІБК Промжитлобуд" на інженера – кошторисника надано лише кваліфікаційний сертифікат, посвідчення відсутнє.
Пунктом 2 Додатку № 3 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції сканованої копії з оригіналу документа (посвідчення, сертифікат, тощо) в кольоровому вигляді про проходження навчання не менше ніж одного працівника учасника по програмі внутрішнього аудиту систем менеджменту згідно з вимогами ISO 19011:2018. Документ (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання працівником учасника, повинен бути виданим, відповідним органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) надати у складі пропозиції оригінал або належним чином завірену копію Атестата про акредитацію відповідного ОС (ООВ).
ТОВ "ІБК Промжитлобуд" копію атестата про акредитацію відповідного ОС (ООВ) не надано.
Учасником торгів ПП «Модена» в складі пропозиції надано довідку від 21.03.2022 №226 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», що не містить інформації про технічні характеристики обладнання, будівельних машин, механізмів (гр. 4) та рік їх випуску (гр. 3), перелічених в довідці. В той час як Додатком № 3 до тендерної документації (п.1.3) передбачено надання в складі пропозиції довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в Учасника обладнання, будівельних машин та/або механізмів у формі таблиці 1.2.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасниками торгів ТОВ "ІБК Промжитлобуд" та ПП «Модена» вимог тендерної документації та допущення даних учасників до участі в аукціоні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-10 18:25:34
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва нового хірургічного корпусу обласної клінічної лікарні за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 78-Г (І черга) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-18-002549-a) повідомляємо наступне.
«ПП «Модена» надало довідку від 21.03.2022 №226 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», що не містить інформації про технічні характеристики обладнання, будівельних машин, механізмів (гр. 4) та рік їх випуску (гр. 3), перелічених в довідці», тобто не дотримався встановленої форми таблиці 1.2, стосовно даного повідомляємо, що:
Додатком № 3 до тендерної документації (п.1.3) передбачено надання в складі пропозиції довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в Учасника обладнання, будівельних машин та/або механізмів у формі таблиці 1.2.
- У гр. 3 вищезазначеної довідки зазначено: Рік випуску/ термін експлуатації (років). Правописом 2019 року запроваджено розділовий знак – скісна риска ( / ). Відповідно до правопису Скісну риску ставимо в таких позиціях: 1. В офіційно-діловому та науковому стилях – як розділовий знак між однорідними членами речення та в інших подібних випадках у значенні, близькому як до єднального), так і до розділового (=або) сполучників (з можливістю переважання в різних контекстах то одного, то іншого з цих значень). Тобто учасник торгів мав надати інформацію або про рік випуску або про термін експлуатації та зазначити дану інформацію у роках. Учасник ПП «Модена» надав у складі своєї пропозиції довідку від 21.03.2022 №226 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та вказав у графі 3 термін експлуатації у роках, чим дотримався встановленої форми та підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію.
- У гр. 4 вищезазначеної довідки вказано: «Технічна характеристика та стан (нове обладнання, справне)». У даному пункті у дужках конкретизовано, що саме має учасник вказати заповнюючи дану графу, а саме вибрати : нове обладнання чи справне. Отже, Учасник ПП «Модена» надав у складі своєї пропозиції довідку від 21.03.2022 №226 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та вказав у графі 4 Технічна характеристика та стан нове обладнання чи справне та підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію.
Отже, учасник ПП «Модена» на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надав довідку від 21.03.2022 №226 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, в якій зазначив інформацію про наявність в Учасника обладнання, будівельних машин та/або механізмів, дотримавшись форми табл. 1.2. 15. Учасник ПП «Модена» надало завірені копії документів, що підтверджують право власності та завірені копії договорів оренди, тощо, щодо зазначеного обладнання, будівельних машин та/або механізмів вказану учасником у вищенаведеній таблиці. Документи є чинними на дату подання пропозиції. Також часник ПП «Модена» підтвердив наявність приміщення на території Рівненської області та надав у складі своєї пропозиції відповідне підтвердження – копії документів, а саме договір оренди (засвідчені уповноваженими особами орендаря та орендодавця) та з терміном дії не менше ніж до періоду завершення подачі пропозицій по даній закупівлі.
Згідно абзацу другого п. 1 ч. 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо часник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Згідно ч.1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ми документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з цим згідно ч.2 ст. 16 Закону замовник наділений правом установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно ч.3 ст. 16 Закону у випадку встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Проводячи системний аналіз даної норми чітким є її диспозитивний характер, а також право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії допуску учасника до торгів, а також усвідомлення можливості виконання таким учасником необхідного об’єму робіт, що й закуповуються.
Так, нами враховано, що роботи з будівництва об’єкту є комплексним процесом, що здійснюється з суворим дотриманням проектно-кошторисної документації, розробленої відповідно до норм чинного законодавства, та яка пройшла експертизу.
Відтак, виконання робіт у спосіб, що суперечить проекту не лише вплине на кінцеву вартість робіт, а й буде порушенням технологічного процесу виконання таких робіт.
Встановлення даних критеріїв здійснюється виключно з метою підтвердження можливості виконання взятих зобов’язань у тому, що закріплюються у визначений цивільним та господарським законодавством спосіб.
Вищенаведеним підтверджується спроможність Учасником торгів забезпечити виконання взятих на себе зобов’язань, а також відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відтак, уповноваженою особою департаменту при оцінці тендерних пропозицій проведено комплексний аналіз можливостей виконання робіт учасниками, та зважаючи на наявність працівників та обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для таких потреб уповноваженою собою зроблено об’єктивний та обґрунтований висновок про допуск таких учасників до участі в аукціоні.
При цьому, звертаємо увагу, що згідно ст. 5 Закону Замовник керується наступними принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Саме, дотриманням означених принципів і керувався Замовник при об’єктивному та неупередженому допуску учасників процедури закупівлі адже відмова в участі Учаснику при наявності достатніх доказів спроможності виконання об’єму робіт й буде кваліфікуватись порушенням принципів проведення публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництво нового хірургічного корпусу обласної клінічної лікарні за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 78-Г (І черга) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-18-002549-a) пояснюємо слідуюче. Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів, згідно процедури визначеної діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, порушення усунено шляхом відміни тендеру за процедурою закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі «Будівництво нового хірургічного корпусу обласної клінічної лікарні за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 78-Г (І черга)» код згідно ДК 021:2015 - 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ. Інформація оприлюднена у системі Prozorro відповідно до чинного законодавства. До наданих пояснень надаємо копії: - Протокол від 16.06.2022р.
2022-06-17 16:05:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2022 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена |
284 520 000,00
UAH з ПДВ
|
283 096 365,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК Промжитлобуд" |
284 651 713,11
UAH з ПДВ
|
283 228 078,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Переможець |
283 096 365,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2022 16:27
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 червня 2022 12:36 |
Кінець періоду оскарження: | 27 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 16 червня 2022 12:36 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-18-002549-a |
16 червня 2022 12:36
|
Електронний підпис |
16 червня 2022 12:35
|
Протокол |