Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах Волинської області (72512000-7) (код ДК 021:2015 72510000-3 Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями)
Очікувана вартість
340 023,12 UAH
UA-2022-03-17-003236-a 6380148b4b504748b89433bcdcaea814
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофимчук Юрій Ігорович

+380332773310 dsavl@vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул.Сенаторки Левчанівської, буд 1
Контактна особа: Трофимчук Юрій Ігорович
+380332773310
dsavl@vl.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті: абзац 4 пункту 2 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин. Відповідно до ст. 15¹ Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Ради суддів України), затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення). Положенням про автоматизовану систему документообігу суду (далі - АСДС) адміністратором автоматизованої системи документообігу суду (далі - адміністратор) визначено державне підприємство "Інформаційні судові системи"(далі – ДП «ІСС»), віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. ДП «ІСС», яке є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов'язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Пунктом 3 розділу ІІІ Положення передбачено, що для функціонування АСДС та інших підсистем адміністратор здійснює: технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами цього Положення; створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних; координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи; затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов’язкових до застосування цими органами; підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором; виконання цих та інших функцій, передбачених цим Положенням та взятими на себе договірними зобов'язаннями. Відповідно до пункту 1 розділу ІV Положення у судах загальної юрисдикції використовуються тільки комп’ютерні програми для організації автоматизованого розподілу, документообігу, кадрового, бухгалтерського, фінансового та статистичного обліку, технічної фіксації ходу і результатів процесуальних дій, проведення відеоконференцій та відео-трансляцій, а також веб-сайти, виключні майнові права інтелектуальної власності у повному обсязі на які належать державі в особі ДСА України. Згідно з пунктом 2 розділу ІV Положення технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів, укладених з головними розпорядниками бюджетних коштів. Для функціонування автоматизованої системи документообігу в судах Державним підприємством "Інформаційні судові системи" впроваджено заходи щодо забезпечення можливості використання автоматизованої системи документообігу суду у місцевих та апеляційних судах, зокрема, розроблена комп’ютерна програма «Д-3» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №44023, видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України). Крім того, на виконання вимог Указу Президента України «Про стратегію реформування судоустрою, судочинства та суміжних правових інститутів на 2015-2016 роки» та Концепції оптимізації інфраструктури забезпечення органів судової влади, схваленої Радою з питань судової реформи 28 грудня 2015 року, з метою забезпечення реалізації Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» у частині створення та належного функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи наказом ДСА України «Про забезпечення створення і функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи» від 07.11.2019 № 1096 ДП «ІСС» визначено Адміністратором ЄСІТС. ДП «Інформаційні судові системи» є первинним постачальником послуг засобами автоматизованої системи документообігу суду, крім цього, ДП «ІСС» реалізовано повний набір механізмів, що забезпечує надання зазначених послуг. Застосування переговорної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі. Також використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу, на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Крім цього, надання зазначених послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. Згідно з висновком № 598 комплексного експертного дослідження від 25 січня 2022 року, виконаного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України закупівлі послуг з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду у державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (в новій редакції), а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, є обґрунтованою. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: накази ДСА від 07.11.2019 №1096, від 28.02.2020 №99 та від 31.03.2020 №149, рішення Ради суддів України від 26.11.2010 №30; Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №44023; Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №44024.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2022 16:23
Оскарження наміру укласти договір: 28 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 послуга
Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах Волинської області (72512000-7) (код ДК 021:2015 72510000-3 Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місцеві загальні суди Волинської області:, м. Володимир-Волинський, вул. Сагайдачного, 24; м. Горохів, вул. Шевченка, 29; смт. Іваничі, вул. Незалежності, 16; м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 13; м. Ківерці, вул. Кузнєцова, 8а; м. Ковель, вул. Незалежності, 15; м. Ковель, вул. Незалежності, 15-Г; смт. Локачі, вул. Миру, 20; м. Луцьк, вул. Лесі Українки, 24; м. Луцьк, вул. Конякіна, 3; смт. Любешів, вул. Незалежності, 86; м. Любомль, вул. Ярослава Мудрого, 3; м. Любомль, вул. І. Франка, 1; смт. Маневичі, вул. Незалежності, 13; м. Нововолинськ, вул. Гагаріна, 14; смт. Ратне, вул. Центральна, 17; м. Рожище, вул. Грушевського, 4; смт. Стара Вижівка, вул. Польова, 2; смт. Турійськ, вул. Луцька, 14; смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Отримувачем Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

17 березня 2022 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2022 15:57
Щодо Положення про автоматизовану... _ від 26.11.2010 _ 30 (Текст для друку).pdf
17 березня 2022 15:57
N_99_20.pdf
17 березня 2022 15:57
N_1096_19-1.pdf
17 березня 2022 15:57
свідоцтво _ 44023.pdf
17 березня 2022 15:57
598.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
Переможець 340 023,12
UAH з ПДВ
17 березня 2022 16:23

Документи

17 березня 2022 16:23
Електронний підпис
17 березня 2022 16:21
повідомлення про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2022 16:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
340 023,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2022 16:23
Електронний підпис
17 березня 2022 16:21
повідомлення про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 09:46
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 16:11
Повідомлення.pdf зміни до договору
04 липня 2022 16:09
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
04 липня 2022 16:09
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 16:38
договір про закупівлю укладений
29 березня 2022 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 6.2.11., 12.2.12. та 12.2.13. Договору, Сторони дійшли згоди доповнити Договір додатком № 6 «Календарний план надання послуг», додатком № 7 «Технічні вимоги» та додатком № 8 «Калькуляція вартості послуг» (додаються) та викласти розділ 13 Договору «Додатки до Договору» у такій редакції: «13.1. Невід’ємною частиною Договору є: Додаток № 1 «Протокол узгодження договірної ціни». Додаток № 2 «Специфікація». Додаток № 3 «Зразок акту приймання-передачі». Додаток № 4 «Місце надання послуг». Додаток № 5 «Звіт про отримані послуги». Додаток № 6 «Календарний план надання послуг». Додаток № 7 «Технічні вимоги». Додаток № 8 «Калькуляція вартості послуг»». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, по одній для кожної із Сторін. 4. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторіню. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 33-22 тд
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/77-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 340 023,12
UAH (в тому числі ПДВ 56 670,52 UAH)