Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту "вул. Грушевського" по вул. Театральна в м. Вінниці (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель).
Очікувана вартість
128 653,60 UAH
UA-2022-03-17-001400-c ac9bbb8107bd4a87adad9cd78b89514f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Іван Августинович

380432595298 romanenkoia@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Романенко Іван Августинович
380432595298
romanenkoia@vmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2022 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2022 01:00
Початок аукціону: 29 березня 2022 12:49
Очікувана вартість: 128 653,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 643,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту "вул. Грушевського" по вул. Театральна в м. Вінниці (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно умов договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2022 15:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2022 15:08
Додаток №4_форма_пропозицій.docx
17 березня 2022 15:08
Додаток №3_ (проект договору).docx
17 березня 2022 15:08
Додаток №2_ТЗ.docx
17 березня 2022 15:08
Додаток №1_вимоги.docx
17 березня 2022 15:08
Оголошення №22.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-03-17-001400-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВИТЕЛЬ-В", Код ЄДРПОУ:44022683
Дата подання: 30 березня 2022 15:20
Щодо скасування рішення уповноваженої особи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Управитель-В» на підставі ч.4. статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертається з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту "вул. Грушевського" по вул. Театральна в м. Вінниці (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель) ФОП Дзіся Віктора Федоровича, яке затверджене Протоколом (рішенням) № 83 від 29.03.2022 року.
Ми, не погоджуємось з зазначеним вище рішенням Уповноваженої особи та вимагаємо надати інформацію, щодо об’єктивності розгляду тендерної пропозиції переможця та законності прийнятого рішення, яке на нашу думку містить ознаки: упередженості, необ’єктивності та нерівного ставлення до учасників, чим порушено наші права як учасника процедури закупівлі , а також вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи, надані Фізичною особою-підприємцем Дзісь Віктор Федорович мають наявні підстави для відхилення, а саме:

1. Відповідно до Додатку №1 Вимоги до кваліфікації Учасників спрощеної процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження, в складі тендерної документації учасник має надати - довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам (з кожного банку окремо), що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів Учасником (включно з датою подання пропозиції конкурсних торгів);
На підтвердження даної вимоги учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович надано довідку з обслуговуючого банка яка має очевидні ознаки невідповідності вимогам ТД а також фальсифікації зазначеного документу, а саме :
- Довідка видана фізичній особі Дзісь Віктор Федорович, однак в закупівлі учасником є Фізична особа підприємець Дзісь Віктор Федорович.
Зазначимо що відповідно до до ч. 1 ст. 51 ЦК України «фізична особа-підприємець» та «фізична особа» мають різний податковий та правовий статус
- Довідка № ДІ-В147/145 від 23 березня 2022 року містить невідповідність інформації про стан заборгованості а саме інформує про заборгованість Дзісь Віктор Федорович станом на 22/03/2022
За інформацією банку довідка про заборгованість видається з інформацією день в день на момент її видачі
- Довідка № ДІ-В147/145 від 23 березня 2022 року видана банком «Райфайзен Банк Аваль», про що свідчить інформація з даної довідки на фірменому бланку «Райфайзен Банк Аваль» та з зазначенням ліцензії НБУ № 10 від 18.06.2018 року.
За інформацією банку «Райфайзен Банк» та відкритих джерел « 17 червня 2021 року Акціонерне товариство «Райффайзен Банк Аваль» офіційно змінює свою назву на Акціонерне товариство «Райффайзен Банк» з відповідними змінами у статуті банку та державному реєстрі, та має діючу на сьогоднішній день Ліцензію НБУ № 10 від 02.07.2021 року. https://raiffeisen.ua/news/raiffeisen-bank-aval-staye-raiffeisen-bank-1406
2.Відповідно до Додатку №1 ТД Вимоги до кваліфікації Учасників спрощеної процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження, в складі тендерної документації учасник має :
- надати інформацію для підтвердження відповідності ст. 17, а саме відсутності підстав відхилення по даним критеріям:
Фізична особа, яка є Учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Підтвердження відсутності даної підстави подається Учасником у довільній формі (стосується фізичних осіб) (сканований оригінал).
За зазначеною вище вимогою в учасника ФОП Дзісь Віктор Федорович, відсутня довідка довільної форми для підтвердження даної вимоги.

3. Відповідно до Додатку №1 Вимоги до кваліфікації Учасників спрощеної процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження, в складі тендерної документації учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович надано копію аналогічного договору, інформація про який надана у складі пропозиції, разом позитивним відгуком від Замовника згідно виконання аналогічного договору, однак у складі документації з аналогічним договором надано акт виконаних робіт де відсутня будь яка інформація про належність акту до даного договору а саме інформація про замовника, номер договору, печатка, підпис тощо, що ставить під сумнів належності зазначеного документа саме до даного договору. Також до даного договору надано Договірну ціну у якій відсутня інформація в графі «Замовник», що також є не тільки порушенням але і ставить під сумнів приналежність даного документу до вказаного договору. Крім того у Відгуку від замовника надано інформацію що окрім договору №158 від 27 липня 2021 року була ще додаткова угода до №181 від 21 серпня 2021 року. Зазначена інформація та копія додаткової угоди відсутня в складі пропозиції ФОП Дзісь Віктор Федорович хоча є її невід’ємною частиною.
4. Календарний план виконання робіт наданий у складі ТД учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович не відповідає термінам передбаченим як самим проектом договору так і закупівлі в цілому і передбачає виконання робіт за місяць раніше створення самої закупівлі, а саме передбачає початок робіт в лютому місяці, що також не відповідає умовам ТД.
5. Довідки та майже уся надана тендерна документація у складі пропозиції учасника ФОП Дзісь Віктор Федорович датована 13 лютого 2022 року в той час як закупівля була оголошена 17 березня 2022 року, крім того вихідний номер документів дублюється в інших аналогічних закупівлях Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради, даний факт порушення було проігноровано Уповноваженою особою, та надихає до висновку що дана та інші аналогічні закупівлі були заздалегідь підготовлені під конкретного учасника.
6. Юридична адреса фізичної особи підприємця Дзісь Віктор Федорович зазначена в усіх документах пропозиції учасника не відповідає фактичній а саме вказана адреса у пропозиції ФОП Дзісь Віктор Федорович м. Вінниця вул. Щорса, 28 в той час як фактична адреса м. Вінниця вул. Костя Широцького,28.
7. Відповідно до змісту підготовки тендерної документації а саме п.15 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція учасника повинна мати реєстр наданих документів.
В даній частині документації учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович надано реєстр наданих документів який не відповідає фактично наданим документам та частина документів відсутня .
8. При здійсненні закупівель Замовником враховуються вимоги Закону України “Про санкції”, Указів Президента “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України”, “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Якщо до Учасника, який подав пропозицію застосовано санкції, відповідно до чинного законодавства, його пропозиція відхиляється замовником (надати лист про застосування санкцій).
В пропозиції наданій учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович відсутній лист про застосування санкцій.
Посилаючись на вищенаведене, пропозиція Переможця містить суттєвий перелік наявних ознак невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації та підлягає відхиленню відповідно до п.п.1,2.п.4.1 «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Посилаючись на вищевикладене,

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Дзісь Віктор Федорович, яке затверджене Протоколом (рішенням) № 81 від 29 березня 2022 року, про визначення переможця спрощеної закупівлі на закупівлю Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту "вул. Грушевського" по вул. Театральна в м. Вінниці (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель).
2. Відхилити пропозицію учасника ФОП Дзісь Віктор Федорович
Розуміючи складність зміни прийнятого рішення, ми хочемо довести до уваги уповноважену особу, що можливе судове скасування цього рішення може спричинити складнощі з правомірністю підписаного договору та звітністю бюджетних коштів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2022 07:36
Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до вимоги № UA-2022-03-17-001400-c.c1 на усунення порушень із закупівлі № UA-2022-03-17-001400-c «Капітальний ремонт елементів благоустрою на зупинці громадського транспорту "вул. Грушевського" по вул. Театральна в м. Вінниці (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель)».
Уповноваженою особою департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради розглянуто Ваші вимоги за № UA-2022-03-17-001400-c.c1 від 30.03.2022, щодо скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Дзісь Віктора Федоровича.
Департамент комунального господарства та благоустрою при проведені спрощених закупівель керується ст. 14 Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та дотримується усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо п. 1 повідомляємо: відповідно до вимог зазначених у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає інформацію у вигляді довідки, а саме: «довідка з обслуговуючого банка про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам (з кожного банку окремо), що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів Учасником (включно з датою подання пропозиції конкурсних торгів)» на що учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович надано довідку із обслуговуючого банка за «№ ДІ –В147/145 від 23.03.2022 чим і дотримано вимог зазначених у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Щодо достовірності або фальсифікованості даної довідки доведення того чи іншого факту не включено до обов’язків уповноваженої особи.
Щодо п. 2 повідомляємо: Департамент комунального господарства та благоустрою при проведені спрощених закупівель керується ст. 14 Закону, а ст. 17 Закону, на яку Ви посилаєтесь відноситься до іншої процедури закупівлі такої, як відкриті торги. У вимогах додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено «надати інформацію для підтвердження відсутності підстав відхилення по даним критеріям: Фізична особа, яка є Учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. - Підтвердження відсутності даної підстави подається Учасником у довільній формі (стосується фізичних осіб) (сканований оригінал)».
Довільна форма (відповідно до академічного тлумачного словника Української мови) це форма, яка нічим не обмежена, така яка виникає, здійснюється за власним бажанням. Тому учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович надано довідку із Міністерства внутрішніх справ України серія АА № 1124535 чим і дотримано вимог зазначених у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо п. 3 повідомляємо: у вимогах додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено «довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про виконання робіт з капітального ремонту, будівництва та реконструкції в складі якого наявні основні види робіт, які відповідають заданому технічному завданню. Додатково необхідно додати копію не менше одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі пропозиції, а так само разом позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від Замовника згідно виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, дата видачі відгуку має бути не більше 10-денної давнини щодо дати оприлюднення оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі, окрім цього кожен відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання Учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля, дотримання Учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт, дотримання календарного плану виконання робіт, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником» на що учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, копії аналогічного договору та позитивний відгук від замовника чим і дотримано вимог зазначених у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо п. 4, 5, 6 та 7 повідомляємо: відповідно до наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 дані зауваження відносяться до формальних помилок.
Щодо п. 8 повідомляємо: відповідно до вимог зазначених у оголошені про проведення спрощеної закупівлі «При здійсненні закупівель Замовником враховуються вимоги Закону України “Про санкції”, Указів Президента “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України”, “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Якщо до Учасника, який подав пропозицію застосовано санкції, відповідно до чинного законодавства, його пропозиція відхиляється замовником (надати лист про застосування санкцій)» на що учасником ФОП Дзісь Віктор Федорович надано лист про застосування санкцій чим і дотримано вимог зазначених у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вище зазначене відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника спрощених торгів ФОП Дзісь Віктор Федорович, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Документи

01 квітня 2022 07:31
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2022 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дзісь Віктор Федорович 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВИТЕЛЬ-В" 112 534,00
UAH з ПДВ
112 534,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2022 17:03
Електронний підпис
25 березня 2022 17:02
Пропозиція.7z

Публічні документи

27 березня 2022 17:37
Електронний підпис
27 березня 2022 17:37
6. Про санкції.pdf
27 березня 2022 17:37
2. Щодо ст. 236.pdf
27 березня 2022 17:37
25. Про ціну.pdf
27 березня 2022 17:37
4. Про формування ціни.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
22. Довідки по ст. 17.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
4. Про формування ціни.pdf
27 березня 2022 17:37
5. Про захист довкілля.pdf
27 березня 2022 17:37
22. Довідки по ст. 17.pdf
27 березня 2022 17:37
6. Про санкції.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
8. Статут.pdf
27 березня 2022 17:37
19. Проект договору.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
9. Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2022 17:37
2. Щодо ст. 236.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
9. Цінова пропозиція.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
19. Проект договору.pdf
27 березня 2022 17:37
14. Про субпідрядника.pdf
27 березня 2022 17:37
25. Про ціну.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
8. Статут.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
5. Про захист довкілля.pdf.p7s
27 березня 2022 17:37
14. Про субпідрядника.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Дзісь Віктор Федорович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВИТЕЛЬ-В"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дзісь Віктор Федорович
#2486205074
Переможець 96 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2022 15:18

Документи

29 березня 2022 15:18
Електронний підпис
29 березня 2022 15:17
протокол 83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2022 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дзісь Віктор Федорович
#2486205074
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2022 15:18
Електронний підпис
29 березня 2022 15:17
протокол 83.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 10:50
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 10:47
ДУ147.pdf зміни до договору
01 липня 2022 10:46
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 10:13
договір 90.pdf укладений
01 квітня 2022 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно умов додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 147
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 93 861,52
UAH